Old Game Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Opplys meg da. The politic differences between the fans used to be one of the reasons of this rivalry. The Laziali in general had right-wing idea's while the Roma fans were more left-wing orientated. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Du kan tydeligvis ikke engelsk, det står used. U-S-E-D Forresten et par bilder jeg fant i farten, min gode venn Litt søtt at du måtte innom wikipedia også - men som gaamst så fint sa; alt du finner der er ikke nødvendigvis sant Endret 25. februar 2010 av mentalitet Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Er ikke Barca - RM et hatoppgjør? Neivel. Hvor tett i pappen er du egentlig? Du vinner ingen hjerter her ved å liste opp div lokaloppgjør i gresk fotball og late som du har greie på saker og ting. Morsomt at du ber oss svare på dine argumenter/spørsmål, men du svarer aldri på våre. Edit: Haha, historiske bakgrunner, jf politiske ståsteder, har alt å si om HVORFOR det er et hatoppgjør pdd. Herrefred. Dypt hat og rivalisering er ikke noe man bygger opp over natta vet du. Endret 25. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Barca - RM er et "hatoppgjør" som er skapt av media, absolutt ikke et skikkelig et. Nå tok du feil mtp. Roma - Lazio, kanskje på tide å sjekke kildene dine før du failer igjen? edit: jeg har aldri sagt at Roma - Lazio ikke er et hatoppgjør, jeg har sagt at det ikke er et POLITISK hatoppgjør. Read again, (det var det i gamle dager - men ikke nå lenger) Endret 25. februar 2010 av mentalitet Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Kan du ikke gjøre oss en tjeneste ved å kaste inn årene? Hvor selektiv og historieløs er du egentlig? Noe av det verste jeg har sett ila mine fem år på forumet. - Forklar meg på hvilke måte det er feil å hevde at Lazio-Roma er et politisk oppgjør (også) ? - Hvorfor er IKKE RM - Barca et hatoppgjør? Nå er jeg spent! Fordi ikke div ultras stikker hverandre ned med kniv etter kamp? Fordi det har blitt et kommersielt konsept? Les deg opp du. Var heller ikke wikipedia jeg siterte, for øvrig. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Du er tydeligvis blind, du. Scroll litt lenger opp på siden og les igjen. Ettersom du har sovet i historietimene på skolen skal jeg skrive det til deg: Lazio - Roma er ikke lenger et politisk oppgjør FORDI begge lags supportere står LANGT ut på høyresiden. Got it now? Barca - RM er sikkert et hatoppgjør, men på LANGT ifra like stort som drøsevis av de andre jeg har nevnt for deg. Er du virkelig så treig? Endret 25. februar 2010 av mentalitet Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Forresten, jeg lurte litt på om Barca - RM er et politisk oppgjør? Kan du opplyse meg? Hadde satt stor pris på om du greide å svare uten hjelp av google Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ser du ikke har noe å komme med, nei. Kudos forresten, for dette har vært meget god underholdning. Du minner meg veldig om Hans Bauge, en av norsk fjernsyns mest underholdene personer gjennom tidene. Håper du blir aktiv i United kategorien fremover, der mitt interessefelt ligger. Der finnes det også flere brukere av min sort som kan kose seg med dine sinnainnlegg. Takk for nå. http://www.youtube.com/watch?v=1VLsRbDU37w Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Kommer vel neppe en respons fra deg med det første. Bra du trekker deg tilbake når du innser at slaget er tapt, bra at du endelig forstod at fotball kanskje ikke er ditt sterkeste felt - gratulerer Endret 25. februar 2010 av mentalitet Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Forresten, jeg lurte litt på om Barca - RM er et politisk oppgjør? Kan du opplyse meg? Hadde satt stor pris på om du greide å svare uten hjelp av google Nå har jeg ikke skrevet at dette er et politisk oppgjør heller. Men om du spør en Barcelona supporter, så absolutt. Jmf symbolikken i kongefamilien fra hovedstaden Madrid vs kantalanerne. Det har med tilhørighet å gjøre. De største byene, med de to mestvinnende lagene i spansk fotball historie bidrar også til å gjøre oppgjøret ekstra hett. Du kan lese deg opp selv. Kommer vel neppe en respons fra deg med det første. Bra du trekker deg tilbake når du innser at slaget er tapt, bra at du endelig forstod at fotball kanskje ikke er ditt sterkeste felt - gratulerer Wow, du er Hans Bauge du? Mannen som hevdet at han "aldri har tapt en diskusjon" Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 gaamst, et spørsmål: hvordan kan du, som er oppkalt etter en udugelig norsk fotballspiller begynne å kritisere mitt navn? Er det virkelig ingen her som reagerer på dette? Hvordan i himmelens navn kan du vite hvor han har navnet sitt fra? Det er, sånn til opplysning, godt over 500 mennesker her i landet som heter Gamst til etternavn. Og til resten av det du skriver her: Herregud. Makan til latterlig oppgulp er det lenge siden jeg har lest. Lær deg litt folkeskikk, og litt om hvordan å argumentere, og kom tilbake. Eller, aller helst, bare stikk uten å komme tilbake. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Jeg setter STOR pris på at du beit rett på agnet mitt - du er virkelig noe for deg selv. Google "Boixos Nois" du har tydeligvis ikke hørt om dem. Jeg antar du vet at Ultras Sud er right, så jeg gidder ikke finne et bilde - eller forresten, du har vel neppe hørt om dem heller, her et er et bilde: cy@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ "mr know all" Endret 25. februar 2010 av mentalitet Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 gaamst, et spørsmål: hvordan kan du, som er oppkalt etter en udugelig norsk fotballspiller begynne å kritisere mitt navn? Er det virkelig ingen her som reagerer på dette? Hvordan i himmelens navn kan du vite hvor han har navnet sitt fra? Det er, sånn til opplysning, godt over 500 mennesker her i landet som heter Gamst til etternavn. Les på nytt o'store Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Jeg har ikke greie på ting fordi jeg ikke nevnte ultras supporter grupperinger i Barca leiren, når du la ut agn for å få meg til å skrive om et hatoppgjør? 1) Nevnte hovedårsaken 2) Ba deg lese deg opp selv. Hvor vanskelig skal det være? Var det ikke du som for et par minutter siden IKKE mente Barca-RM var et hatoppgjør forresten? Wow, jeg blir helt målløs. Det mest skremmende her er at jeg faktisk gidder å svare på våset ditt. Helt utrolig. Jeg skal gi meg så kan du heller leve i din egen verden og tro at du har "vunnet" eller hva du nå enn håper på. Endret 25. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 gaamst, et spørsmål: hvordan kan du, som er oppkalt etter en udugelig norsk fotballspiller begynne å kritisere mitt navn? Er det virkelig ingen her som reagerer på dette? Hvordan i himmelens navn kan du vite hvor han har navnet sitt fra? Det er, sånn til opplysning, godt over 500 mennesker her i landet som heter Gamst til etternavn. Les på nytt o'store Les hva på nytt? Lenke til kommentar
Dzeko Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg setter STOR pris på at du beit rett på agnet mitt - du er virkelig noe for deg selv. Google "Boixos Nois" du har tydeligvis ikke hørt om dem. Jeg antar du vet at Ultras Sud er right, så jeg gidder ikke finne et bilde - eller forresten, du har vel neppe hørt om dem heller, her et er et bilde: cy@@@@@@@@@@@@@@@@@@@ "mr know all" hahahhahahaha, dritbra Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Jeg har ikke greie på ting fordi jeg ikke nevnte ultras supporter grupperinger i Barca leiren, når du la ut agn for å få meg til å skrive om et hatoppgjør? 1) Nevnte hovedårsaken 2) Ba deg lese deg Denne diskusjonen er kjørt for din del for lenge siden, bra du endelig gir deg. Har laget en liten liste over ting du tok totalt feil på: - Du tok feil mtp. at Lazio - Roma var et politisk oppgjør. Les deg opp - Du nevnte noen latterlige hatoppgjør (fordi din kunnskap om fotball strekker seg til balløya, that's it) - Begrepet "hatoppgjør" blir så mye misbrukt at det er umulig å definere det skikkelig - in your eyes er vel Skeid - Vålerenga et skikkelig hett oppgjør. - Real vs. Barca er i dine øyne et av verdens største hatoppgjør, men det er trossalt Burney vs Blackburn også (er jo trossalt bare 3-4 du faktisk nevner) og jo, jeg tok også feil - mtp. klubblogoen til Chelski, men that's it. Et siste spørsmål: du er vel ikke tilfedigvis ikke aktiv på VGD? Endret 25. februar 2010 av mentalitet Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Fant ingen med bil, båt og fly på, for det er SÅ mye vi har sporet av... Synes det er på tide å opprette en egen tråd om hatoppgjør, langt vekk fra Chelsea tråden, for de som er interesserte i den slags. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jeg har ikke greie på ting fordi jeg ikke nevnte ultras supporter grupperinger i Barca leiren, når du la ut agn for å få meg til å skrive om et hatoppgjør? 1) Nevnte hovedårsaken 2) Ba deg lese deg Denne diskusjonen er kjørt for din del for lenge siden, bra du endelig gir deg. Har laget en liten liste over ting du tok totalt feil på: - Du tok feil mtp. at Lazio - Roma var et politisk oppgjør. Les deg opp - Du nevnte noen latterlige hatoppgjør (fordi din kunnskap om fotball strekker seg til balløya, that's it) - Begrepet "hatoppgjør" blir så mye misbrukt at det er umulig å definere det skikkelig - in your eyes er vel Skeid - Vålerenga et skikkelig hett oppgjør. - Real vs. Barca er i dine øyne et av verdens største hatoppgjør, men det er trossalt Burney vs Blackburn også (er jo trossalt bare 3-4 du faktisk nevner) og jo, jeg tok også feil - mtp. klubblogoen til Chelski, men that's it Bare det at du overhodet lager en liste over "feilene" til The Game er jo fantastisk latterlig. Men Lazio - Roma er altså historisk sett et politisk oppgjør. Det er en av grunnene til at det har utviklet seg til å bli et sånn voldsomt hatoppgjør. Latterlige hatoppgjør? Real vs Barca er et av de største hatoppgjørene i internasjonal fotball. Det er mulig at ymse pakk rundt østre middelhav klarer å lage mere bråk, men det er jo også fordi man tillater det der. I mine øyne er det veldig bra med engasjement rundt fotballen, men når folk blir drept og det ødelegges ting for utallige tusen kroner og det sendes fyrverkeri alle veier osv. har det gått for langt. Da er det bare latterlig. Men for all del, if that's your thing. Poenget er at det ikke trenger å være 10 drepte etter et oppgjør for at det skal kunne karakteriseres som et hatoppgjør. Kanskje i dine øyne, men du er ikke akkurat en autoritet på feltet... Listen din er for øvrig latterlig. Du har laget en liste over feil, men listen inneholder hele én feil fra The Game sin side (og der har han da vitterlig delvis rett, som tidligere nevnt), samt at kampene han nevner ikke faller innenfor din rare definisjon på hatoppgjør. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Åneiånei, nå har du vel bitt på et agn Herr Brun. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå