Aleks Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Er det bare her bildet lagger litt av og til? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Holy shit, den der fortjente å gå inn. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 sykt sykt sykt sykt frispark Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Tror ikke dommeren liker Chelsea Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Inter fortjener ihvertfall å lede. Men fy faen så dum takling av han som nesten ga straffe til Chelsea. Jeeez. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Latterlig. Det der var straffe. Selv om fittene til inter filmer, betyr ikke det at alle gjør det. Idiotdommer Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Han falt litt dramatisk kanskje men det skal være straffe ja. Men nå fortjente ikke Chelsea den der i det hele tatt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Lucio er seriøst en GIGANT. Helt vill. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Nydelig kamp, bra spilt av begge lag. Chelski var svake, selv om Lucio er VERDENSKLASSE. Voldsom ramme rundt kampen også - slik skjer bare i sør-europa. I motsnetning til Chelski har Inter 'walkover' til seriegull. LIBERTA PER GLI ULTRAS PS: ser ut som Terry har tankene helt andre steder, typisk Terry Endret 24. februar 2010 av mentalitet Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nydelig kamp, bra spilt av begge lag. Chelski var svake, selv om Lucio er VERDENSKLASSE. Voldsom ramme rundt kampen også - slik skjer bare i sør-europa. I motsnetning til Chelski har Inter 'walkover' til seriegull. LIBERTA PER GLI ULTRAS PS: ser ut som Terry har tankene helt andre steder, typisk Terry hvis begge lag spilte bra, og chelsea var svake, hvilket var det tredje laget på banen? Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 tc47: liker godt andy gray signaturen din, cudos Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Nydelig kamp, bra spilt av begge lag. Chelski var svake, selv om Lucio er VERDENSKLASSE. Voldsom ramme rundt kampen også - slik skjer bare i sør-europa. I motsnetning til Chelski har Inter 'walkover' til seriegull. LIBERTA PER GLI ULTRAS PS: ser ut som Terry har tankene helt andre steder, typisk Terry hvis begge lag spilte bra, og chelsea var svake, hvilket var det tredje laget på banen? Chelsea spilte bra, men ikke bra iforhold til det nivået de har innne. Drogba og Anelka var jo forferdelige Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hehe thanks. Elsker det der. Hørte det på Sky (Andy Gray) når jeg var sånn 13 eller noe, og har aldri glemt det siden den dagen! Classy sitat! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Noen poster slettet i henhold til retningslinjene, punkt 1. Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hehe thanks. Elsker det der. Hørte det på Sky (Andy Gray) når jeg var sånn 13 eller noe, og har aldri glemt det siden den dagen! Classy sitat! Haha! Prøver du å fortelle meg at dette ikke er et fifa sitat din lille luring. Har spilt nok be a pro til å quote samtalen hvor deet forekommer heheh. Clive Tildesly: "Do you think thee burden of captaincy is getting to him? He's not playing very well, Andy" Andy Gray: "Yeah, but he'll be back. Form is temporarily, class i permanent" =DDDD Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Haha seriøst? Den har jeg faktisk IKKE hørt på FIFA, lover deg! Har sett kamper på Sky i fleeere år nå, så var nok der jeg hørte det første gang av Andy Gray faktisk. Han har sagt det noen flere ganger der også. Spesielt om spillere som Scholes og Giggs; ikke rart det. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Chelsea var klart best, uten at jeg syntes noen av lagene var spesielt imponerende. Ser FAC høydepunkter nå gaamst. Pavely hæpper for Tottenham, mens såpa Jussi og dåsetrynet O'brian feier baller inn i egen kasse. Har vi sett det før? Stoke leker med City i ekstraomgangene også. Adebawhore utvist, noe som betyr at han ikke spiller mot CFC til Lørdag. Lenke til kommentar
gaamst Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Chelsea var klart best, uten at jeg syntes noen av lagene var spesielt imponerende. Ser FAC høydepunkter nå gaamst. Pavely hæpper for Tottenham, mens såpa Jussi og dåsetrynet O'brian feier baller inn i egen kasse. Har vi sett det før? Stoke leker med City i ekstraomgangene også. Adebawhore utvist, noe som betyr at han ikke spiller mot CFC til Lørdag. Haha. du hadde meg frem til kallenavnet du presterte å gi ade... hehe men han er vel omtrent like viktig for shity som den syngende kua i melkesjokoladereklamen er for freia Endret 24. februar 2010 av gaamst Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Touche. Apropos sjokolade og kuer. Hvorfor er ikke dette maskoten til Chelsea? http://www.youtube.com/watch?v=l__4JwEhQ3E Haha! Prøver du å fortelle meg at dette ikke er et fifa sitat din lille luring. Har spilt nok be a pro til å quote samtalen hvor deet forekommer heheh. Clive Tildesly: "Do you think thee burden of captaincy is getting to him? He's not playing very well, Andy" Andy Gray: "Yeah, but he'll be back. Form is temporarily, class i permanent" =DDDD He's not playing very well at the moment... Faen heller. Har du rocks for brains (råks får brrains) eller? Endret 24. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Bra førsteomgang. Dass andreomgang. Lucio lekte med Drogba, og han er vel sånn ca. den eneste spilleren jeg har sett gjøre det denne sesongen. Kudos. Men fy faen for en skitten spiller. Og folk klager på Terry? Inter spilte generelt sett utrolig stygt og kvalmt. Kaster seg inn i taklinger, føtter opp i ansiktet på motstandere, river og slår, filmer og styrer. Fy faen så latterlig av Milito! Ivanovic er faenmeg rå! Fy faen for en spiller! Bos kommer ALDRI til å få tilbake backplassen sin. Herregud. Banens beste uten tvil, på Chelsea vel å merke. Terry skuffer, men Carvalho er frisk. Malouda og Kalou var RÅE i første omgang, veldig imponert. Kalou sitt mål var også fint, men etter det var han usynlig. Ballack jobber hardt, og Mikel imponerer stadig. Anelka må skjerpe seg. Seriøst. Det er lov å spille dårlig av og til, men jeg er så SYKT lei av å se at han ikke gidder å løpe. Skulle tro idolet hans var Berbashow. Og hvis Cech er alvorlig skadet, da er det bare å vinke hadet til trofeer denne sesongen. Hilario i mål er ikke godt nok. Det så vi jo for et par år siden... Spillerbørs fra meg: Cech: 6 - Gikk feil vei på skuddet til Milito, men ellers solid og sikker bake, samt veldig gode utspill. Det merkes veldig godt når vi setter på Hilario, for å si det sånn. Ivanovic: 8 - Sterk, rask, gir 120%, har et bra skudd, bedrer stadig innleggene, god i forsvar, målgivende pasning, oppofrende og veldig duellsterk. For en mann! Terry: 5. Skuffende. Førstemålet er på hans kappe. Nå må han skjerpe seg snart. Carv: 7. God og solid, og få feil som jeg la merke til. Malouda: 7. Førsteomgangen var ekstremt bra. Andreomgangen jobber og sliter han, men tydelig at TSO sa et og annet i pausen, for Inter demmer veldig opp på kantene i andre omgang. Mikel: 6. Sterk og god bakover, men bruker for lang tid på overgangene og å få ballen fremover. Spiller fortsatt for mye støtte, men prøver å utfordre når han har gode oppspillsmuligheter. Mikel kan bli en virkelig, virkelig stor spiller, det sitter bare i hodet nå. Skuddet er komisk. Ballack: 6. Virker som det sitter i hodet her også. Han jobber hardt, er god uten ball, presser motstander og er duellsterk. Men slår feilpasning etter feilpasning etter feilpasning og kommer med dårlige skudd fra 30m som vanlig. Men jeg er svak for spillere som jobber hardt, og det gjør jaggu meg Ballack. Lampsie: 6+. Jobber og sliter, er mer pasningssterk enn Ballack og har en del "Lampard-løp" inn i boksen. Synd det skuddet mot slutten gikk rett på keeper. Anelka: 4. Dass. Blir dårlig av å tenke på det. Jævla dust. Kalou: 7. Nesten nede på 7-, men reddes av et mål vi sårt trengte. God fram til målet, usynlig og dårlig etterpå. Drogba: 6. Blir dessverre utspilt av en Lucio som spiller en helt RÅ kamp. Mye nesten her også. Frisparket er nydelig som vanlig, men de der må sitte noen cm ned. Lei av stang ut nå. Innbyttere: Hilario: Meh. Usikker og LATTERLIGE utspark, men han fikk ikke varma opp osv. Fikk ikke så mye å bryne seg på heller. Sturridge: - Usynlig, fikk ikke spilt seg inn i kampen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå