Gå til innhold

Inter vs Chelsea (Champions League)

Sovende Panda

Anbefalte innlegg

Små endringer? haha. Normalt når en klubb markerer 100års-jubileum f.eks endrer de bare logoen en liten periode ~ et år. (Ja, jeg VET dette ikke er tilfellet med Inter noe jeg er sterkt imot) Men men, du som chelski-supporter har vel ikke vært i gamet så alt for lenge. Som sagt: kan ikke forvente annet av folk som er medlem i offisiele supportergrupperinger.

Mot den moderne fotballen er alt jeg har å si

edit: Ancelotti sin kommentar "hele Italia heier på Chelski i kveld" må være en av de mest historieløse kommentarene jeg NOENGANG har hørt. Eneste som ikke heier på Inter i kveld er vel kommunistlagene AC og Livorno

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I tilfelle du ikke var klar over det, så ser det første emblemet Chelsea brukte på draktene sine slik ut:

0,,10268~3000107,00.jpg. Ser du en viss likhet med dagens logo? Det gjør i alle fall jeg. De skifta til det emblemet som ble brukt da vi vant, det mange (spesielt yngre) fans kjenner best, men dette ble ikke likt særlig godt blant supporterne, og etter mye press byttet man tilbake. Chelsea er langt i fra eneste klubb som har gjort det samme.

Og hva er galt med offisielle supportergrupper, om jeg tør spørre?

Lenke til kommentar

Motargumenter? Idiotiske tullepåstander? Jeg har enda ikke sett et eneste motargument, bare "idiotiske tullepåstander" som du så fint kaller det. Kom gjerne med argumenter så skal jeg gjøre mitt beste på å svare. At Inter har mer sjel en Chelski kan ikke engang du nekte for

Endret av mentalitet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...