Altobelli Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Små endringer? haha. Normalt når en klubb markerer 100års-jubileum f.eks endrer de bare logoen en liten periode ~ et år. (Ja, jeg VET dette ikke er tilfellet med Inter noe jeg er sterkt imot) Men men, du som chelski-supporter har vel ikke vært i gamet så alt for lenge. Som sagt: kan ikke forvente annet av folk som er medlem i offisiele supportergrupperinger. Mot den moderne fotballen er alt jeg har å si edit: Ancelotti sin kommentar "hele Italia heier på Chelski i kveld" må være en av de mest historieløse kommentarene jeg NOENGANG har hørt. Eneste som ikke heier på Inter i kveld er vel kommunistlagene AC og Livorno Endret 24. februar 2010 av Jarmo Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 I tilfelle du ikke var klar over det, så ser det første emblemet Chelsea brukte på draktene sine slik ut: . Ser du en viss likhet med dagens logo? Det gjør i alle fall jeg. De skifta til det emblemet som ble brukt da vi vant, det mange (spesielt yngre) fans kjenner best, men dette ble ikke likt særlig godt blant supporterne, og etter mye press byttet man tilbake. Chelsea er langt i fra eneste klubb som har gjort det samme. Og hva er galt med offisielle supportergrupper, om jeg tør spørre? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Inter kommer til å være drittdårlige. Kan allerede se 0-2/1-3 for meg. Lenke til kommentar
Babyloner Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 malouda som venstre back og kalou på topp..blir spennede å se... laget: cech- ivanovic, terry, carvalho, malouda- ballack, mikel, lampard- anelka, drogba, kalou Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) og til spørsmålet ditt: offisielle supportergrupper er håndballens venner bare i fotball Nok off-topic fra min side; blir iallefall en spennende kamp - selv om jeg tror og håper på Inter-seier Endret 24. februar 2010 av Jarmo Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hohoi, da har jeg også rota meg inn på fotball delen av forumet. Liker sånn smålig å heie på Chelsea^^ Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Poenget mitt er altså: Det er ikke hvem du er som betyr noe, men hva du skriver. Du skriver piss, kommer med idiotiske tullepåstander, kaller folk de rareste ting og svarer ikke på motargumenter. Skjerpings. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Motargumenter? Idiotiske tullepåstander? Jeg har enda ikke sett et eneste motargument, bare "idiotiske tullepåstander" som du så fint kaller det. Kom gjerne med argumenter så skal jeg gjøre mitt beste på å svare. At Inter har mer sjel en Chelski kan ikke engang du nekte for Endret 24. februar 2010 av mentalitet Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Hva blir konsekvensene for Chelsea om de taper denne kampen egentlig? Endret 24. februar 2010 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hva blir konsekvensene for Chelsea om de taper denne kampen egentlig? De blir hengt, seff. Trodde alle visste det. Neida, tuller. Eneste som skjer er at man da må vinne på hjemmebane for å gå videre. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Vakker ramme rundt kampen. Slik stemning opplever dere ikke ofte, Chelski-supportere! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hvem er det du holder med, mentalitet? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 sier ikke det seg selv? Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Hva VAR det jeg sa? CY@@@@@@@@@@@ Endret 24. februar 2010 av mentalitet Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Kalddusj allerede. Imponerende start av Inter. Lenke til kommentar
Altobelli Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Regner med du håper på Inter seier? Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Eh, Malouda som venstreback på San Siro? Kreativt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Regner med du håper på Inter seier? Sier det ikke seg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå