MrVilla Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei. På jobben så er vi en del personer i en gruppe som har tilgang til en felles mailboks. Noen ganger så får vi inn mail som angår flere av oss, eller som flere av oss kan svare på. Dette lager litt krøll for oss da vi noen ganger ender opp med å svare flere ganger, og andre ganger så blir det sendt rundt mailer i forkant for å avklare mellom oss hvem som skal svare og hva. Det som jeg savner er at jeg kunne hatt en mulighet til å kommentere på en mail slik at andre kan se det uten at jeg behøver å sende den rundt eller gjøre noe med den. Er dette mulig? Jobben benytter Outlook så det er ikke noen mulighet til å endre email klient. Lenke til kommentar
bucketofcack Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Bruk flagging eller kategorier med farger. En farge for hver person. Det gjør vi, funker sånn halvveis.. Lenke til kommentar
MrVilla Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Takker for svar. Er enig i at det blir sånn halveis Synes det er en funksjon som absolutt burde vært i outlook da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå