MrNilsen1986 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei. Sliter med veldig lang påloggingstid på en Vista X86 klient. Problemet oppstod for noen måneder siden, og det har ikke vært gjort noen endringer som kan ha foresaket dette. Det som skjer er; Bruker logger seg inn, og allt ser flott ut, men absolutt allt blir stånede i NOT RESPONDIG de første 5 minuttene. Ingen ting kan gjøres. Dette er ettter at Explorer har startet, skrivebordsikoner har kommet, og logonscript er kjørt. Det er forsøkt startet opp uten logonscript uten at dette hjelper. I Event Viewer - Application ligger det en error som passer nøyaktig på tidspunkt det logges på, og tregheten oppstår. PRTScreen av disse under. Har googlet dette opp og ned i mente, men finner ingen direkte løsninger. Finner løsninger som er relatert til Windows 2000, men dette har jeg ikke tilgjengelig. Noen som har noen ide? På forhond takk for svar! Lenke til kommentar
xcomiii Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Ser ut som det har noe med Performance Monitor å gjøre det. Noe management verktøy, sentral antivirus e.l som er innstallert på maskinen? Noe hardware spesifikk software kanskje? Lenke til kommentar
MrNilsen1986 Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Vel, personen som har fått dette problemet, men at det har kommet rundt samme tid som brukeren fikk OfficeScan klienten fra Trend. Kan det være dette? Isåfall skal jeg forsøke og avinstallere denne, og se om det forbedrer dette. Om det er grunnen, må jeg vel koke sammen en løsning. Takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå