-Tommy Skrevet 13. mars 2010 Del Skrevet 13. mars 2010 Utrolig bra! Ser de har fikset pyntelisten også? Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 13. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 13. mars 2010 de har ikke fikset det nei.. bestilt nye, så de ska få lov å montere på de gamle var rustet tvers igjennom. var derfor de ikke var satt på de gamle;) Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Aah, det forklarer jo litt. Hvordan går det med klunkelyden da? Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 (endret) det måtte bare strammes litt så den er vekke nå gleder oss til tirsdag, montere potten? kanskje sote baklyktene en smule? Endret 14. mars 2010 av Mortyy Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Please; sett bilder i spoiler-tag! Er et lite helvete å laste førstesiden som den er nå, med tusen bilder jeg allerede har sett ... Uansett; frontfangeren ble stilig, men den ser litt trist ut med vinterhjula Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 eg får det ikke til! ossen gjør eg det?? Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 Ah, bra det ikke var noe verre da. Hmm, kanskje det Tror foresten ikke det er mulig å bruke spoiler i det nye designet enda. Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 14. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2010 da er det ikke mye eg kan gjøre, dessverre:( Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 14. mars 2010 Del Skrevet 14. mars 2010 [spoiler]Bildeadresse Bildeadresse... ...[/spoiler] Når du er i full editor: Øverst til venstre er "andre stiler". Deretter spoiler. Se! Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 15. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2010 Da er spoiler fikset! Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 31. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 31. mars 2010 Tid for en liten update uten bilder denne gangen: Da er sommerfelgene kommet på og baklykter sotet! baklyktene ble bedre når de var sotet, finere helhet liksom:) Ifølge -Tommy ser felgene bra ut te bilen, å syns vel det eg også Tviler på at det blir mye senk på denne.. for tar jo nesten nedi i fartdumper allerede! nesten litt synn.. men sånn er no det.. Bilder skal dere få så snart eg har fått satt på senterringene til felgene (håper det er det som gjør at det rister i rattet å trekker til sidene) Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 2. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2010 heisann! beklager at eg ikke har fått opp bilder, kamera ligger i bilen, å glemmer alltid å ta det med opp.. skal få det gjort snart.. har en del bilder:D håper dere blir fornøyd så snart de kommer opp Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 8. mai 2010 Del Skrevet 8. mai 2010 Er det så vanskelig å ta med kameraet? =D Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 (endret) Da begynner vi stille og rolig siden det er en stund siden update: noen få når bilen er skitten: Litt dugg her:( Se de vakre lyktene: rein å fin: Håper dere liker det dere ser, for det gjør eg vertfall! Men nå i ettertid, her om dagen da jeg var en liten tur innom vårmønstringen, så begynte motorkontroll lampen å lyse. noe den har gjort før, men den forsvinner så snart eg slår av motoren å slår den på igjen. Så tenkte jeg ikke mer over det, men så begynte den igjen dagen derpå. Da lyste den sikkert 10 ganger i løpet av 55km.. skjønner ikke hva som er gale:( lyset forsvinner så snart motoren er av å starter igjen. Noen mener at det kan være luftmengdemåleren som tuller seg. men eg vet ikke eg? Help? KOS DERE! Endret 18. mai 2010 av Mortyy Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 18. mai 2010 Del Skrevet 18. mai 2010 Ser ut som den trenger en polish. Ellers ser bilen grom ut! Men setetrekkene ser litt harry ut synes jeg... Hva det kan være vet jeg ikke men det er lett å sjekke olje og luftfilter iallefall selv om jeg ikke tror det er noen av de. Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 18. mai 2010 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2010 luftfilter er ikke tett, men sportsfilteret ligger jo åpent, så folk mener at det er lufttrykkmåleren liksom. Så eg må få laget en boks å ha det i så ikke lufttrykkmåleren blir ødelagt liksom. Oljen er helt fin, nettopp byttet oljefilter og fyller på regelmessig, er jo trossalt en gammel bil så den drikker jo litt:P Setetrekkene er litt harry ja, å vudere å få tatt de av igjen. Men har jo helst lyst på de orginale recaro setene som vectra hadde i sin sri og gsi de ser så feeet ut! Lenke til kommentar
Mortyy Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 setetrekkene er av og xenon er montert i lang å nærlys.. så mangler bare i grøftelysene. kommer så snart en kompis blir verkstedsjef.. skjer i januar:D Lenke til kommentar
Pungrotta Crash Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Hva har skjedd framover? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå