Maynard James Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Sliter for øyeblikket med pc'n min. Aner ikke helt hva som er problemet, men har en liten tro på at PSU'n min begynner å ta kvelden. problemet er iallefall, at når jeg skifter vindu, spesielt til grafiske ting, som spill og sånt, så "hopper" skjermen på en måte, virker som den blir helt hvit, og så går til det vanlige igjen i løpet av et få antall nanosekunder, så det virker som et slags hopp. Så, det jeg lurer på, er om denneklarer å dra systemet mitt. Har 4GB ram, amd athlon X2 64 6000+ 3 ghz, og et radeon HD4800 1gb ram kort. Ellers har jeg bare en cd rom, og et asus hovedkort av noen slag, husker ikke navnet for øyeblikket. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Systemet ditt drar vel sikkert ikke mere enn 250w max. Er den psu du har eller har tenkt på å kjøpe ? Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Den er iallefall anbefalt av gutta her på HW. Og appåtil har den en fin pris. Men vet ikke om den løser problemet mitt. Vet ikke helt hva annet det kan være. Lenke til kommentar
jungli Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) jeg anbefaler denne veldig stabil , har den selv, bråker ikke i det hele tatt Endret 23. februar 2010 av jungli Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå