Gjest medlem-197697 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hei! Etter at Legend og Desire ble annonsert begynte jeg å klø etter å skifte ut min trofaste Nokia N82. At disse faktisk lanseres i Norge snart, i motsetning til Nexusen er jo et stort pluss! Men til saken: Hvilken er best til mitt bruk? Jeg digger aluminium look'en til Legend, som ville ha matchet mac'en min godt. I tillegg har den visstnok bedre batteri. Bortsett fra design (som gjør at den tåler mer og varer lengre) og batteri har jeg fått inntrykk av at om man bruker to små lapper mer på storebror desire, så får man en tlf som er bedre til *alt* på papiret. Jeg bruker mobilen til epost, litt surfing, ta og dele bilder, skrive SMS, alarm, kalender, ringe og litt musikk (har iPod touch til det). Når det gjelder spill så føler jeg min ganske nye iPod takler jobben. Vil jeg da trenge snapdragon på bekostning av et knirkete plastdesign med dårligere batteritid? Hvis ja hvorfor. Håper det finnes noen konkrete svar der ute så jeg klarer å bestemme meg asap:) Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Sitter å grubler på samme nøtt. Hovedproblematikk for meg er størrelse vs funksjonalitet. "Is that an HTC Desire in your pocket, or are you just happy to see me?" Lenke til kommentar
Gjest medlem-197697 Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hehe ja, ikke sant! Skjønner at størrelsen på skjermen og oppløsningen kan bli en bonus, men også en byrde mtp lommeproblemet Vi får vel bare vente å se hva anmelderne dømmer. Dersom Htc desire ikke er av knirkete plast, og den får god kritikk mtp kvalitetsfølesen, kan det hende den blir favoritten. Er det vanlig med beskyttelses"case" til htc sin telefoner på samme måte som for iPod/Phone? Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Har sett bilder at det fulgte med Nexus One ivaffal. Hvis ikke kan du få mamma til å sy en Lenke til kommentar
thaLapp Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 Jeg valgte HTC Legend pga den tåler mer og jeg bruker ikke så mye epost og det der.. + at Legend ser mye bedre ut en Desire ( avbestilte faktisk min forhåndsbetillte desire, siden Legend kom tidligere til netcom..^^ ) Lenke til kommentar
SvadaVon Skrevet 17. mars 2010 Del Skrevet 17. mars 2010 ble legend på meg og. mye fordi jeg er utålmodig som en flue med adhd, men også pga designet. håper jeg får den imorgen! Lenke til kommentar
Wesenlund Skrevet 18. mars 2010 Del Skrevet 18. mars 2010 Hehe ja, ikke sant! Skjønner at størrelsen på skjermen og oppløsningen kan bli en bonus, men også en byrde mtp lommeproblemet Vi får vel bare vente å se hva anmelderne dømmer. Dersom Htc desire ikke er av knirkete plast, og den får god kritikk mtp kvalitetsfølesen, kan det hende den blir favoritten. Er det vanlig med beskyttelses"case" til htc sin telefoner på samme måte som for iPod/Phone? det med lomme problemet du snakker om er ikke noe problem, telefonen er på ingen måte stor, den er faktisk gjennomsnittlig størrelse for en touch mobil. og vist du går med trange bukser etc. så merker du mer til underleppa på legend enn den lille størrelse forskjellen på desire kontra legend Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå