Victorawrr Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Har akkurat bygd meg en hjemmebygget pc med deler jeg bestilte fra Komplett.no. Har bygget en del pcer før, men bestilte litt nye deler nå. Problemet mitt er at pcen startet, viftene, skjermkortet osv går, MEN skjermene får 0 signal på at det er noe som helst koblet til. Har prøvd: Å koble pcen til forskjellige skjermer, med forskjellige kabler, og forskjellige inputs (HDMI, VGA). Her er delene: In-Win Fanqua Midi Tower Sort. ACE RawDeal Plus 420W PSU. ASUS M4A78LT-M LE, Socket-AM3. AMD Athlon II X2 240. Gainward GeForce GT240 512MB PhysX CUDA. Crucial DDR3 1333MHz 3GB KIT CL9. Hitachi Deskstar P7K1000.C 500GB, 7200R For forhånd, takk! Lenke til kommentar
Erigon Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Ikke noe ekspert, men for meg ser det ut som om det hovedkortet har innebygd skjermkort. Er det noe signal der? Eventuelt ring Komplett, de pleier å være greie. Lenke til kommentar
BearCat Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har du koblet til alle kablene fra PSU til MB/GPU ? Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Du har sjekket alle kabler som BearCat sier? Spesielt at 4-pin ATX pluggen sitter i. Du kan også prøve å starte med kun en RAM brikke i etter som dette lukter litt av problemer med RAM. Hvis det er dette kortet du har, skjønner jeg ikke hva du skal med det minnet du har kjøpt. Kortet har jo bare plass til 2 brikker. Lenke til kommentar
newman221 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 du har to skjermkort. Har du prøvd begge skjermkortportene? OG har du husket alle strømkabler? Det kan også hjelpe å resette BIOS, siden du ikke veit hva som er der originalt Lenke til kommentar
Victorawrr Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Fant ut hva det var, ATX kabelen var for kort så har bestilt en forlengelse fra Komplett. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå