yabasta Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 hei. hardisken min funket helt normalt. men etter en natt så funket den ikke lengre. det står att den er i ett raw format. noen som kan hjelpe meg å få den tilbake i ntfs uten å formatere den? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Undersøk status med MBRlister. Se signatur. Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 da har jeg skjekket den med mbr lister. legger ved filene også. MBRlister.rar Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Du sier ikke hvilken disk det gjelder, du har 3 stk. Men ser ikke noe umiddelbart galt på noen av dem. Du får satse på et recoveryprogram som Recuva eller GetDataBack. PS: Usedvanlig å pakke filene i RAR format. Tenk litt på hva som er enklest for mottaker. Lenke til kommentar
yabasta Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 det er disk 6. er vant til att alle har winrar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå