Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs West Ham

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor virker Berba som han ikke bryr seg om noe lenger; altså, ikke håret en gang. Virker bare helt ute av det. Jaja.

Men den sjansen til Valencia var skapt av smart spill av Rooney og Park. Park kommer til å være viktig i kveld. Håper det blir mål før pause!

ahahaha NIIICE tackle Scholesy! Det var IKKE frispark!!!!! HERLIG takling Paulo! :D

Lenke til kommentar

TC: Det er ikkje Scholes eg er bekymra for, berre at han skal spele med ein treig og generelt dårlegare versjon av Carrick ved sidan av seg. Var tidlegare veldig begeistra for Gibson, men dersom han ikkje snart byrjar å imponere meldar eg meg inn i "selg Gibson"-fanklubben.

edit: Ja, eg samanliknar Gibson med ein Carrick totalt ute av form :thumbup:

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Ah skjønner Tosha, den ser jeg ja. Er ganske lei av Gibson på laget vårt jeg og ja. Skulle ønske noen andre var der ja.

Se på Gibson der f.eks, virket som han er på feil bane liksom. Han er rett og slett ikke god nok akkurat nå. Eneste er at han kan produsere et godt langskudd en gang i kampen, men det er da ikke nok.

Raste. Scholes og Evra har ihvertfall vært gode. Rooney virker litt skummel til tider. Park virker også frisk. :)

Skulle gjerne sett Berba litt mer fornøyd av og til da.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Trur personleg Scholes er god til timen er spelt før ahn blir sliten av å gjere den defensive jobben til Gibson og går tom. Deretter blir me køyrd på midten og taper 1-0 etter at Cole joggar frå Neville og Foster gjer (nok!) ein keepertabbe.

Skjerpings guttar. Det er ALT for sløvt no :hrm:

Lenke til kommentar

Scholes har vore god i dag ja :) Når han får (nok) tid er det ingen spelar i verda som strør pasningar som han :dribble:

United har diverre verka litt planlause offensive, og eigentleg ikkje skapt for mykje. Defensivt verkar det, som det hare vore dei siste vekene, ustabilt. Kan me snart få eit trygt forsvar som gjer me ikkje sitt med hjartet i halsen kvar gong ballen er banehalvdel?

Raste: Framleis like sikker på at Gibson berre har tur når har scorer? Gutten kan jo ikkje treffe ei låvedør frå 5 meter :roll: Eg trekker det tilbake; han er flink å sentre til keeper :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...