Raste Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Har selveste onkelen til Berbatov kommet på gressmatta da? Syns de lignet litt... Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Maskoten til West Ham? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvorfor virker Berba som han ikke bryr seg om noe lenger; altså, ikke håret en gang. Virker bare helt ute av det. Jaja. Men den sjansen til Valencia var skapt av smart spill av Rooney og Park. Park kommer til å være viktig i kveld. Håper det blir mål før pause! ahahaha NIIICE tackle Scholesy! Det var IKKE frispark!!!!! HERLIG takling Paulo! Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) TC: Det er ikkje Scholes eg er bekymra for, berre at han skal spele med ein treig og generelt dårlegare versjon av Carrick ved sidan av seg. Var tidlegare veldig begeistra for Gibson, men dersom han ikkje snart byrjar å imponere meldar eg meg inn i "selg Gibson"-fanklubben. edit: Ja, eg samanliknar Gibson med ein Carrick totalt ute av form Endret 23. februar 2010 av tosha0007 Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Skulder mot ræv, den var ny Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Herregud så tragisk kamp, nesten så jeg skrur av. Virker så få som er interesserte og vi har så vidt hatt en målsjans. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg får seriøst magesår av Gibson av og til. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Ah skjønner Tosha, den ser jeg ja. Er ganske lei av Gibson på laget vårt jeg og ja. Skulle ønske noen andre var der ja. Se på Gibson der f.eks, virket som han er på feil bane liksom. Han er rett og slett ikke god nok akkurat nå. Eneste er at han kan produsere et godt langskudd en gang i kampen, men det er da ikke nok. Raste. Scholes og Evra har ihvertfall vært gode. Rooney virker litt skummel til tider. Park virker også frisk. Skulle gjerne sett Berba litt mer fornøyd av og til da. Endret 23. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Gibson er ikke noe god på skudd, han har treffet 3 eller 4 i år av 1000 skudd. Ja, han tør å skyte, men han har en elendig treffsikkerhet. Samtidig så er han utrolig feilplassert på banen. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Trur personleg Scholes er god til timen er spelt før ahn blir sliten av å gjere den defensive jobben til Gibson og går tom. Deretter blir me køyrd på midten og taper 1-0 etter at Cole joggar frå Neville og Foster gjer (nok!) ein keepertabbe. Skjerpings guttar. Det er ALT for sløvt no Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Fy faen jeg elsker Scholes, de tidlige raske presise suserpasninger. AHHH. COME ON BOYS! GET IN! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Skulle gjerne sett Berba litt mer fornøyd av og til da. Husker da han scorte sine første mål for United. Ingen feiring, skulle nesten tro at ingenting hadde skjedd. Han har "feiret" litt mer denne sesongen, men kunne absolutt vært mer glad ja. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Han tør å skyte, men av og til føler jeg at vi har bedre muligheter om han ser etter pasning. Fantastisk spill av Utd der ellers. Scholes med en herlig tough. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Gibson tilgis av meg, hvis han scorer vel og merke. Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Gibson sentrer jo til Green der Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Slutt å skyt eller score. faen altså. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Scholes har vore god i dag ja Når han får (nok) tid er det ingen spelar i verda som strør pasningar som han United har diverre verka litt planlause offensive, og eigentleg ikkje skapt for mykje. Defensivt verkar det, som det hare vore dei siste vekene, ustabilt. Kan me snart få eit trygt forsvar som gjer me ikkje sitt med hjartet i halsen kvar gong ballen er banehalvdel? Raste: Framleis like sikker på at Gibson berre har tur når har scorer? Gutten kan jo ikkje treffe ei låvedør frå 5 meter Eg trekker det tilbake; han er flink å sentre til keeper Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Park har vært god og viktig etter han kom inn. og nå begynner vi å spille btw! Park begynner å "vinne frispark" igjen, Raste. Hehe. Fy faen så mye Gibson skyter. Ta nå en jævla fake shot og se etter pasning EN gang da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå