Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs West Ham

Latias

Anbefalte innlegg

Heeelvete så lite aktivitet. Jeg vet forumet er stygt men skjeeeerpings gutter!

Laget:

Foster

Neville Brown Vidic Evra

Valencia Gibson Scholes Anderson

Berbatov Rooney

Subs: Kuszczak, Owen, Park, Rafael, Evans, Fletcher, Diouf.

FOSTER?!?!! Får se hvordan det går... HERLIG å se VIDA tilbake! Serbian monster! Gibson - vet ikke helt, vi får nok se. Godt å se at det er Scholesy ved siden av han og ikke Ando - som er btw en big surprise i kveld for meg på en mer kantrolle på venstresiden. Jeg HÅPER at han gjør det bra. Ellers herlig med Valencia som kommer til å ha en syk kamp i kveld, boooooook it!

Berba gjør det sikker bra i kveld også; han spiller vanligvis bra mot "dårlige" lag. :)

Blir bra, håper vi knuser the Hammers! COME ON YOU DEVILS! GET IIIN!

Endret av tc47
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Overaskende! Skade på VDS? Hvor er Rio? Hva gjør Gibson der? Flott med Ando tilbake!

Enig, håper det ikke er skade. VELDIG merkelig at Rio ikke spiller/ikke er på benken. Irriterende faktisk. Men herlig å se at Evans må sitte denne ut, og at Vida er baaack. Gibson håper jeg har en grei kamp, men jeg forventer ikke så mye av han. Er ganske lei fyren pga de tidligere kampene hvor han frustrerte livet av meg. Gibson og Anderson på banen har vært gruuusom tidligere så vi får håpe på det beste. Heldigvis er det Scholesy sentralt på banen i kveld. Men hvem vet, kanskje Gibson scorer på et "classic" langskudd.

Lenke til kommentar

Heeelvete så lite aktivitet. Jeg vet forumet er stygt men skjeeeerpings gutter!

Laget:

Foster

Neville Brown Vidic Evra

Valencia Gibson Scholes Anderson

Berbatov Rooney

Subs: Kuszczak, Owen, Park, Rafael, Evans, Fletcher, Diouf.

Jeg var før deg. :D

Lenke til kommentar

Brown isteden for Evans, eventuelt Brown på høyre? Gibson? NEVILLE?! FOSTER?! Hva skjer?

Fergie tenker sikker på CC finalen til helgen, I guess. :confused:

Liga > Mikkemuscup.

Gibson, greit. Gutten fortjener en sjanse selv om Game nok er uenig. Evans burde spille sentralt sammen med Vidic, og Brown ute på høyre isteden for BingoNeville. Foster, der skjønner jeg ingenting, Kuz fortjener det mer.

Lenke til kommentar

Huff. Hadde håpet at vi kunne hvile Evra og Rooney i dag, men skjønner at de må spille når jeg ser Foster, Neville og Gibson, samt en Anderson som ikke har spilt på lenge fra start.

Blir en vanskelig kamp, men forventer seier. Håper vi får en komfortabel ledelse og at Diouf og Rafael kommer inn.

Hva skjer med Carrick? Skade eller noe annet?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...