tc47 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Heeelvete så lite aktivitet. Jeg vet forumet er stygt men skjeeeerpings gutter! Laget: Foster Neville Brown Vidic Evra Valencia Gibson Scholes Anderson Berbatov Rooney Subs: Kuszczak, Owen, Park, Rafael, Evans, Fletcher, Diouf. FOSTER?!?!! Får se hvordan det går... HERLIG å se VIDA tilbake! Serbian monster! Gibson - vet ikke helt, vi får nok se. Godt å se at det er Scholesy ved siden av han og ikke Ando - som er btw en big surprise i kveld for meg på en mer kantrolle på venstresiden. Jeg HÅPER at han gjør det bra. Ellers herlig med Valencia som kommer til å ha en syk kamp i kveld, boooooook it! Berba gjør det sikker bra i kveld også; han spiller vanligvis bra mot "dårlige" lag. Blir bra, håper vi knuser the Hammers! COME ON YOU DEVILS! GET IIIN! Endret 23. februar 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Overaskende! Skade på VDS? Hvor er Rio? Hva gjør Gibson der? Flott med Ando tilbake! Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Overaskende! Skade på VDS? Hvor er Rio? Hva gjør Gibson der? Flott med Ando tilbake! Enig, håper det ikke er skade. VELDIG merkelig at Rio ikke spiller/ikke er på benken. Irriterende faktisk. Men herlig å se at Evans må sitte denne ut, og at Vida er baaack. Gibson håper jeg har en grei kamp, men jeg forventer ikke så mye av han. Er ganske lei fyren pga de tidligere kampene hvor han frustrerte livet av meg. Gibson og Anderson på banen har vært gruuusom tidligere så vi får håpe på det beste. Heldigvis er det Scholesy sentralt på banen i kveld. Men hvem vet, kanskje Gibson scorer på et "classic" langskudd. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Heeelvete så lite aktivitet. Jeg vet forumet er stygt men skjeeeerpings gutter! Laget: Foster Neville Brown Vidic Evra Valencia Gibson Scholes Anderson Berbatov Rooney Subs: Kuszczak, Owen, Park, Rafael, Evans, Fletcher, Diouf. Jeg var før deg. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det er fordi jeg skrev et innlegg som handlet om laget. Ellers hadde jeg laget klart 20.16 eller 17, så ja. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Okay da, du skal credz for den der. Hvor svarte har det blitt av Rio? Han har da sonet karantenen sin. Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Overaskende! Skade på VDS? Hvor er Rio? Hva gjør Gibson der? Flott med Ando tilbake! Pretty much sums it up Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Brown isteden for Evans, eventuelt Brown på høyre? Gibson? NEVILLE?! FOSTER?! Hva skjer? Lenke til kommentar
Corey Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Foster i mål ja..Fergie,du bør vite hva du holder på med (noe jeg egentlig regner med). *Mine Innlegg* Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det virker jo som vi sparer en del til cupfinalen så vi får bare satse på at det er det. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Brown isteden for Evans, eventuelt Brown på høyre? Gibson? NEVILLE?! FOSTER?! Hva skjer? Fergie tenker sikker på CC finalen til helgen, I guess. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 WTF Har gått meg helt hus forbi at vi faktisk spiller i kveld. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Blir interresant å se hvordan forsvaret gjør det i dag. Håper bare at det ikke blir så ræva som mot Everton. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Nei fy faen, hva er det jeg ser, Gibson på banen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Brown isteden for Evans, eventuelt Brown på høyre? Gibson? NEVILLE?! FOSTER?! Hva skjer? Fergie tenker sikker på CC finalen til helgen, I guess. Liga > Mikkemuscup. Gibson, greit. Gutten fortjener en sjanse selv om Game nok er uenig. Evans burde spille sentralt sammen med Vidic, og Brown ute på høyre isteden for BingoNeville. Foster, der skjønner jeg ingenting, Kuz fortjener det mer. Lenke til kommentar
Larsemão Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Flott at Ando får sjansen. Nå bør han faen meg ta den. MEN; RIOOO?! :'( Gibson er jeg skeptisk til. Han er så ustabil. Plutselig kan han eie, og plutselig kan han være TOTALT anonym og usynlig. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Huff. Hadde håpet at vi kunne hvile Evra og Rooney i dag, men skjønner at de må spille når jeg ser Foster, Neville og Gibson, samt en Anderson som ikke har spilt på lenge fra start. Blir en vanskelig kamp, men forventer seier. Håper vi får en komfortabel ledelse og at Diouf og Rafael kommer inn. Hva skjer med Carrick? Skade eller noe annet? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Håper han ikke har undervurdert West Ham, det er det siste vi trenger nå! Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 MEN; RIOOO?! :'( Suspendert. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 MEN; RIOOO?! :'( Suspendert. Nei, han har sonet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå