Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Rare spørsmål fortjener rare svar. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Alan Wiley. Feig, men til tider ok dommer. Så lenge det ikke er jævla Rubbish Rubbish Webb så er jeg glad. Edit: Eventuelt Walton, aka the missing Dalton. For fy faen Walton har ikke mye i Premier League å gjøre. Endret 23. februar 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Det burde vert obligatorisk å ha minst ti innlegg på førstesida som forteller sarkastisk kor digg kamptråden som kun inneholder eit bilete er Synes det var gøy jeg. Satser på seier, men prioriterer å se på OL. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 HVA? OL foran United-kamp? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Som sagt, OL er hvert fjerde år, det er ikke United - West Ham. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Rare spørsmål fortjener rare svar. Var mer "wtf". Hadde det vært sprint, fem-mil eller lignende hadde det blitt prioritert, men damer og slalom er ikke så interessant at det gjør noe. Bøkko har ikke sjans på 10000 heller. Rare spørsmål fortjener rare svar. Var mer "wtf". Hadde det vært sprint, fem-mil eller lignende hadde det blitt prioritert, men damer og slalom er ikke så interessant at det gjør noe. Bøkko har ikke sjans på 10000 heller. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Har kombinert også da, gode muligheter i lagkonken. Men blir United uansett. Det at OL kommer hvert fjerde år, er en dårlig unnskyldning for å ikke se United! Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) Enig med Latias. DJ, greit nok at du velger OL fremfor United - vi er ikke alle like engasjerte - men syntes du denne tråden var rett plass å erkjenne dine prioriteringer? Jeg vet ikke jeg. Tror jeg ville valgt et annet forum enn ihatefaggots.com/forum/ og stått frem om jeg var homofil. Litt i samme gate. Vintersport er kjedelig og det kommer fra en som har drevet med skøyter i 12 år. Har gått mot og er gammel kjenning av Fredrik van der Horst og Håvard Bøkko etter mange samlinger rundtom i Europa (hhv Nederland) og Hamar i fremste rekke. Fin sport, men dørgende kjedelig å se på. Endret 23. februar 2010 av The Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Vintersport generelt er ikke det helt store nei, men intensive idretter som bl.a sprint og siste 5 av 5-mila er underholdning. Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Latterlig at Ol prioriterest foran United. Latterlig at dem sender ol midt i Pl sesongen... Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 OL can go fuck itself. Så jævlig herlig med Utd kamp i kveld. COME ON BOYS! Scholesy fra start i kveld please! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hoho, jeg blir slaktet, nice! Kan ikke helt se at jeg bryr meg tho... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Latterlig at dem sender ol midt i Pl sesongen... Ord! Lenke til kommentar
The Silencer Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Leser på en del forum at kampen vises på Canal + Sport 1, men ser ingen kamp i diverse TV-guider ei heller på EPG (elektronisk programguide). Får håpe det bare er en glipp ett eller annet sted. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Blir en interessant kamp. Skal definitivt sees. Så skal vi se om dere gjør slikt som serievinneren ofte gjør. Taper man en kamp kommer man sterkt tilbake og vinner neste. *mine innlegg* Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 (endret) The Silencer Endret 23. februar 2010 av jonaz91 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Jefecito Hva da? Lenke til kommentar
jonaz91 Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 var sikta til han over, leste feil! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Foster Neville Brown Vidic Evra Valencia Gibson Scholes Anderson Rooney Berbatov SUBS: Kuszczak, Rafael, Evans, Fletcher, Park, Owen, Diouf. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå