Gå til innhold

Kamptråd - Manchester United vs West Ham

Latias

Anbefalte innlegg

Herlig å se at Rooney fortsetter å score. Ser bedre ut bakover med Vidic også. Bare synd at Chelsea ikke kommer til å avgi så mange poeng fremover.

Jaja, la de nå vinne PL hvis de klarer det. Helt greit, sier oss fornøyd med 3 på rad da kanskje. Men vi kan fortsette å spille bra nå og vinne så mye som mulig. :)

Fantastisk ånging var det av oss ja. Park er herlig nå for tiden, hadde fortjent målet. So unlucky.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Karakterar 1. omgang

Foster: 5(-) - verkar uttrygg og spreiar absolutt ikkje den roa som han bør gjera ovanfor forsvaret. Har samstundes ikkje gjort nokre store blundarar, men eg satt med hjartet i halsen på skotet som duppa og eit par tilbakespel.

Neville: 6 - må kanskje ta av meg nokre av anti-Neville brillene eg har hatt dei seinaste sesongane då eg personleg meiner han er over toppen. I dag har han levert bra, og bortsett frå manglandee fart er det ikkje mykje me kan klaga på. Er og villig med framover :grin:

Brown: 6(+) - har sett særs lite til han i første omgang, noko som truleg(?) er positivt. Veit han hadde eit par dårlege crossarar.

Vidic: 7 - godt å endeleg ha han tilbake med hans duellstyrke bak der! Vidic :love:

Evra: 6(-) - verkar å vera litt trøytt, og ikkje like sprudlande som han kan vera. Likevell er det andre som spelar dårlegare enn han i dag ...

Anderson: N/A - For lite tid til å få karakter, men verka frisk den lille stunda han fekk.

Gibson: 3(+) - Sett vekk frå eit par fine pasningar til keeperen har eg ikkje lagt merke til han utpå banen. Sett vekk frå kor feilplassert han heile tida er ...

Scholes: 8 - United sin suverent beste spelar i første omgang, og strør pasningar om seg som han gjorde på sitt beste. Diverre pregar tempoet, rettare sagt mangelen på tempo, han.

Valecia: 6 - Gjer ikkje så mykje ut av seg, men har eit par gode innlegg og ein del mindre gode. Får pluss for skudda, iallfall forsøk på skudd, med venstre!

Berbatov: 6 - Gjer lite ut av seg, men har eit par fine detaljar. Ser litt trist ut? Ufokusert? Ta det med ro, det smell nok frå han i kveld!

Rooney: 7(+) - Toneangivande som vanleg. Vår suverent viktigaste spelar offensivt, og scorar som vanleg ...

Park: 7(-) - eit friskt pust etter han kom inn, har i tillegg begynt å tilføre oss meir enn berre løpskraft!

Endret av tosha0007
Lenke til kommentar

Vidic er så god på posisjonering i forhold til Evans, det er sykt å se på forskjellen altså. Vidic any day of the week. IKKE selg han!

Heeelvete det var nære altså, hvordan gikk den ikke inn?!

Pretty much 100% enig Tosha :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Rooney blir mer og mer komplett nå. Han er seriøst på vei til noe stort. Han er ballfordeler, sterk, har stor innsats, god på hode, smart spiss, kan avslutte fra forskjellige posisjoner på forskjellige måter. Er sikkert mer som jeg har glemt i frate

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...