Klossmajoren Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 hei jeg lurer på om det går ann å kjøpe iphone med kontantkort, jeg vet at når du kjøper iphone så må du binde deg til en avtale, men du kan bryte denne avtalen med en gang, dette koster en del så vidt jeg vet, men når du har brutt avtalen, kan du da bruke kontantkort?? og hva er billigst?? kontantkort eller fortsette med avtalen du har bundet deg til? ps. jeg har tenkt til å kjøpe en 16 gb iphone 3Gs. Lenke til kommentar
elcurry Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 hei jeg lurer på om det går ann å kjøpe iphone med kontantkort, jeg vet at når du kjøper iphone så må du binde deg til en avtale, men du kan bryte denne avtalen med en gang, dette koster en del så vidt jeg vet, men når du har brutt avtalen, kan du da bruke kontantkort?? og hva er billigst?? kontantkort eller fortsette med avtalen du har bundet deg til? ps. jeg har tenkt til å kjøpe en 16 gb iphone 3Gs. Det lønner seg ikke å bryte avtalen. Skal du ha en iphone 3Gs billigst mulig kjøper du den med superpluss. Om du vil bruke det abo eller ikke det året med bindingstid er opp til deg. Du kan uansett få den låst opp gratis. Å bruke kontantkort med en iPhone anbefaler jeg virkelig ikke heller. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 23. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2010 Det lønner seg ikke å bryte avtalen. Skal du ha en iphone 3Gs billigst mulig kjøper du den med superpluss. Om du vil bruke det abo eller ikke det året med bindingstid er opp til deg. Du kan uansett få den låst opp gratis. Å bruke kontantkort med en iPhone anbefaler jeg virkelig ikke heller. jeg så litt på superpluss nå, og jeg ser at det koster 129kr i måneden, jeg ringer ikke så mye, og jeg sender ikke mange meldinger, så jeg tror ikke det er best med superpluss for meg, men er det slik at jeg kan binde meg til superpluss avtalen, og så bryte den, og så starte med kontantkort?? og hva er det som er ulempen med kontantkort? er det mye dyrere?? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hva skal du med Iphone om du ikke skal bruke funksjonene? Du ringer til Telenor og ber dem åpne telefonen din og vips får du brukt kontantkortet ditt. Men du må fortsatt betale for 12mnd med superpluss. Og itilfelle du ikke visste det, så er Iphone superdyrt, du kan få mye bedre telefoner til den prisen. Lenke til kommentar
Klossmajoren Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Hva skal du med Iphone om du ikke skal bruke funksjonene? Du ringer til Telenor og ber dem åpne telefonen din og vips får du brukt kontantkortet ditt. Men du må fortsatt betale for 12mnd med superpluss. Og itilfelle du ikke visste det, så er Iphone superdyrt, du kan få mye bedre telefoner til den prisen. hei, jeg bare lurer på noe jeg er bestemt på å kjøpe iphone 3Gs 16gb med superpluss. ifølge: http://www.mobilen.no/wip4/dette-koster-iphone-3gs/d.epl?id=40449 koster iphone 4038 i det første året, da betaler du for iphonen og abonomanget sammen, men etter det har gått et år så må du fornye avtalen, og da må du betale: 1548kr for abonomanget (129x12) er dette riktig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå