Zeph Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Får putte noko i kjeften på ho då.... Usj...den var stygg. Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Deilig med GULL! - Marit Bjørgen hopper over målstreken inn til OL-GULL. Fantastisk av alle fire! @JanFredrikB Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Dette gullet hjalp ikke patriotismen min nedover akkurat! Endret 25. februar 2010 av The Prophet Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Dette var som å stjele godteri fra en baby Som dem sier i THE JULEKALENDER: QUITE ENKELT Lenke til kommentar
JanFr Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Aldri har "Barneskirenn" passet bedre Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Får putte noko i kjeften på ho då.... Usj...den var stygg. Det er lov på en dag som denne Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Godt å se at vi har fler enn en god på kvinnesiden kontra herresiden. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 deilig å se Norge først over målstreken. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 JAAAAAAAAA!! DET ER SÅ FORBANNA HERLIG!! Unner faen alle på dette laget dette gullet. Faen i helvete. 3 gull til Marit, Johaug får gull etter en relativt tøff sesont, Steira får endelig noe bedre enn 4. plass og Vibeke har slitt i mange sesonger. Herregud så herlig. Herregud så flinke vi er. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Marit er en maskin. Fantastisk å se hun med flagget Herlig at Steira får sin medalje også. Fy faen, jeg skulle hatt meg med alle sammen. Samtidig. Ikke vær så grådig, jeg kan få Johaug. Har nettopp sett Liverpool vinne, svitsjer over til stafetten i det Marit går inn til gull. Fantastisk sportsdag! :D Jøss. Champions League i dag? På en torsdag? Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 HAHAHAHAHA Night. :!: Fy faen så deilig dette er! Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Marit er en maskin. Fantastisk å se hun med flagget Herlig at Steira får sin medalje også. Fy faen, jeg skulle hatt meg med alle sammen. Samtidig. Ikke vær så grådig, jeg kan få Johaug. Har nettopp sett Liverpool vinne, svitsjer over til stafetten i det Marit går inn til gull. Fantastisk sportsdag! :D Jøss. Champions League i dag? På en torsdag? Jeg lo høyt av den der Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Jøss. Championship i dag? På en torsdag? Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jøss. Championship i dag? På en torsdag? Not funny Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Not funny Diz iz facht! Lenke til kommentar
Hyperio Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Marit er en maskin. Fantastisk å se hun med flagget Herlig at Steira får sin medalje også. Fy faen, jeg skulle hatt meg med alle sammen. Samtidig. Ikke vær så grådig, jeg kan få Johaug. Har nettopp sett Liverpool vinne, svitsjer over til stafetten i det Marit går inn til gull. Fantastisk sportsdag! :D Jøss. Champions League i dag? På en torsdag? Ja, jeg bor i en annen tidssone. Lenke til kommentar
Lucky Luciano Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Jøss. Championship i dag? På en torsdag? hahahah, Lenke til kommentar
zaqqoZeq Skrevet 26. februar 2010 Del Skrevet 26. februar 2010 Ja, det er jo ikke alle som er med i Champions League nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå