Latias Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Nja, Astrid har ikke helt kommet seg etter fallet. Selv om hun knuste Bjørgen på 10 km klassisk i NM (med 35 sek om jeg ikke husker feil), så tror jeg hun trenger litt tid. En mulighet kunne ha vært Kristoffersen, men de har visst trua på Skofterud. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Hvem skal ellers gå? Astrid? Misforstå meg rett: Eg tror Skufferud er beste alternativet, og på en dag uten noe spesielt så kan hun gjøre det svææært godt. Er bare det at det alltid er noe som skjer med hu... Den feminine (ikke veldig dog) versjonen av Pølsa. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Vi får se. Håper hun holder følge i dag og at vi knuser de andre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Svenskene er jeg ikke redd for i dag, for nesten hele laget deres går på antibiotika. Italia og Finland blir de farligste, spør du meg! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Finland kan kanskje bli en nøtt om de har dagen og går hardt fra start. Samtidig har vi sannsynligvis det sterkeste laget på papiret med resultater fra OL, og jeg er 99 % sikker på at vi tar medalje. 90 % sikker på at vi tar gull. Russerne har vært helt av i OL, og jeg tviler på de ender på pallen. 2. Etappe er farlig om Finland, Polen, Tyskland og Italia får luke på Turbo-T. Tviler på svensken klarer å stikke fra Therese. Edit: Glemte Finland i avsnittet om 2. etappe.. Endret 25. februar 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Hvorfor skulle de landene stikke av fra Therese? Tror det er Therese som stikker av, hun er i knallform. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Fordi disse finnene "alltid" er i form når de ikke skal være det. Longa er italiener. Har du et kjent navn og er italiener overpresterer du alltid i stafett. Lenke til kommentar
hean Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Skofterud er nok det svake kortet her ja... Det verste er at hun ALDRI kjenner kroppen sin skikkelig... føler seg hele tiden bra før start og ligger ofte i tet i begynnelsen og bruker MYE krefter. På slutten blir det ofte mange sekunder ned, håper teamet klarer å få henne til å skjønne at hun ikke skal gjøre noe jobb. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Med gode ski og god form på alle så blir det gull, men vi vet jo alle at 4 gode ski + løpere på en gang er 1% sjangse, så dette blir vel 4. plass Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Med gode ski og god form på alle så blir det gull, men vi vet jo alle at 4 gode ski + løpere på en gang er 1% sjangse, så dette blir vel 4. plass Det er likt for alle da... Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Likt for alle ja...bare at for de andre klaffer det For Norge neppe Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Litt snodig at dei smører forskjellig. I ein stafett, med mindre det er varsla endringar underveis, er det ikkje best om alle smører likt? Enten bommer alle på smøringen, eller så bommer ingen. Om ein eller to bommer, blir det kjipt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Det jeg lurer på er, hvorfor ikke bruke det samme som Sundby på 2. etappe? Fyren hadde god kontroll, hvorfor bytte til 2. etappe da? Tror fallet til han franskmannen gjorde at Odd Bjørn bestemte seg. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 (endret) Kan dei endre smøring etter løpet er begynt? I så fall burde det jo være klar sak. Kan til og med få sekunderingar og ein dialog der utøvaren vurderer skiene. Målet til dei tre første var å få Northug innanfor 10-15 sekundar av teten. Om smøringen på første etappe klarte den jobben greit, burde den klare andre og. Endret 25. februar 2010 av Zeph Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Nå er det løperen som tar avgjørelsen til syvende og sist hva slags ski han går på, og alle de beste gikk på rubb. Greit å ha noe å skylde på, men til syvende og sist var det nok formen som skrantet på gamlefar. Sundby var jo ikke veldig fornøyd med skia sine, og det hadde nok også endel å si da han hadde valgt smørning. Lenke til kommentar
Thend Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Fordi disse finnene "alltid" er i form når de ikke skal være det. Longa er italiener. Har du et kjent navn og er italiener overpresterer du alltid i stafett. Ja, det er nok forklaringa på at Italia tok bronsen i går. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Ser ut som at Skufferud er klar til start. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Skofterud kjører bra i front. Håper hun ikke kjører for fort. Lenke til kommentar
Ideal Skrevet 25. februar 2010 Del Skrevet 25. februar 2010 Skofterud er nok det svake kortet her ja... Det verste er at hun ALDRI kjenner kroppen sin skikkelig... føler seg hele tiden bra før start og ligger ofte i tet i begynnelsen og bruker MYE krefter. På slutten blir det ofte mange sekunder ned, håper teamet klarer å få henne til å skjønne at hun ikke skal gjøre noe jobb. Bekymringsverdig at Skufferud legger seg først i feltet og brenner krutt. Tipper hun får det tungt på slutten av etappen og slipper 40 sekunder ala Oddbjørn. Pokkers Skufferud. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 25. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 25. februar 2010 Finland sliter bak der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå