Prusk Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Hjelmeseth er en seig jævel. Holder Sundby følge vil Hjelmeseth henge som en klegg på Teichmann og Bauer. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Odd Bjørn går da første etappen. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Sikker? Står ikke det på NrK sine sider. Linky Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Er vel mest sannsynlig Sundby går første etappe da han er vårt svakeste kort. Personlig er jeg redd det er kjørt før Petter legger ut på siste etappe med det laget vi stiller, selv om det desverre er det beste vi har å ta av. Alle de tre første løperne våres må virkelig ha dagen for at ingen av de andre nasjonene skal stikke i fra, og spesiellt på 3 etappe med Berger kan sekundene fly veldig fort om fyren ikke har en optimal dag. Noen gullsmak har jeg ikke enda gitt, men jeg har tatt brutalt feil før i OL, så får bare håpe jeg gjør det igjen i dag. Endret 24. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Ahh, okay. VG hadde skrevet Odd Bjørn på første etappe i går, samme med AP i dag. My bad. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Setter folk tvil til Berger? Trodde han var ekstrem i sporet. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 han er ekstrem mot skiskytere men er litt annet nåt han møter folk som trener kun på å gå på ski-- Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Berger er veldig god mot skiskyttere ja, og han er også veldig opp og ned på formen. Han sa vel selv under intervjuet i går at han var veldig usikker ettersom det var så lenge siden han hadde gått langrenn, og når man må regne med konkurentene tvilsomt vil legge opp til noen spurt på siste etappe må man henge med tempoet hele veien. Blir det gått for fullt av f.eks Russland og Sverige skal det bli veldig spennende å se hvordan de norske gutta klarer å henge med, for noe særlig mer enn 20-30 sekunder bak kan vi ikke være før siste etappe, og jeg er redd det skal holde hardt. Lenke til kommentar
Sondre Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 I dag går Northug inn til gull med det norske flagg i hendene. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 24. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2010 Tviler. Så elendig vær, at jeg tviler på noen rykk. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Er det ikke i dårlig vær det er størst sjanse for å lykkes med rykk da? Om det er kaldt og sol er det jo mye mindre som skiller de beste fra de dårligste sier de jo alltid på tven Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det sier jo seg selv at det er mye vanskeligere å stikke fra feltet når det laver ned snø. Du må da lage nye spor selv, noe som gjør at det både blir tyngre og mye tregere i front. Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 han er ekstrem mot skiskytere men er litt annet nåt han møter folk som trener kun på å gå på ski-- Han har 3 VM-gull på 4 starter i langrenn, så han er nok en jævel på ski, mot andre langrennsløpere også. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Håper gutta har SUPRE ski, ikke blir involvert i Ulykker, er i EKSTREM SUPERFORM og går med livet som innsats for da VINNER VI GULL Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 Det er visst meldt barneskirenn i dag! Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 24. februar 2010 Del Skrevet 24. februar 2010 (endret) Det sier jo seg selv at det er mye vanskeligere å stikke fra feltet når det laver ned snø. Du må da lage nye spor selv, noe som gjør at det både blir tyngre og mye tregere i front. Det blir tyngre ja, men det krever mer av løperen på et slikt føre og det vil skille mye mer mellom de som har en god dag og de som har en dårlig. Thomas Alsgaard maser jo alltid om akkurat dette under dette OL. Så om f.eks vi har en løper som ikke klarer helt tempoet vil han tape mer i drittvær enn på skarp snø om en stikker i front. Endret 24. februar 2010 av archongamer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå