Gå til innhold

OL2010:24-25/2 Langrenn, stafett

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hjelmeseth er en seig jævel. Holder Sundby følge vil Hjelmeseth henge som en klegg på Teichmann og Bauer.

Gratulerer, du får prisen "dagens jinx". :)

Uff, ja tenk at det går an å ta så sinnssykt feil. At ikke fyren skjemmes ;)

Jeg innser nå at det er min feil. Jeg har ødelagt for mine forumbrødre og søstre. Jeg er helt knust! Jeg legger forøvrig skylden på en masse stygge ord på S. Snø, ski, smører, svenske osv.. Fordele skyld er kjempeviktig!

Sven Kramer har ikkje anna enn is under skøytene, men klarer likevel å gå fort.

Men Kramer prepper ikke med rubb. Dessuten hender det nå at det går i surr for Kramer også.

Lenke til kommentar

Du tror de andre, som sannsynligvis også gikk på rubba ski, ikke slet med det samme?

Selvfølgelig gjorde de det.

Men Hjelmeset var svakest fysisk.

Han imponerte vel ingen i NM heller, og da var det vel på mange måter åpenbart at han neppe kom til å hevde seg i OL.

Lenke til kommentar

Tenk om Norge hadde 4 x skiløpere som var like god som Northug i dag da. Jeg tipper vi hadde tatt igjen en dum svenske med 2-3 runder og kunne gått siste runden baklengs og sunget nasjonalsangen :cool:

Kunne jo vært morsomt om Northug bare kunne cruise inn med et norskeflagg svaiende.

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett Hellner med 35 sekunder på Petter ALENE med Petter jagende bak... uten hjelp hadde nok svensken slitt.

Tviler. Svensken hadde hatt kontroll uansett.

Northug var 12 sekunder fra på det minste og hvis du vet hvor mye man sparer på å få noen andre til å dra må¨du innrømme at den kampen hadde blitt mye mer spennende.

Lenke til kommentar

Sølv er da greit. Var vel ingen som hadde noen enorm tro på gull i dag uansett.

Ehh, dette skulle være gull. Vi har vunnet nesten alle stafettene i mesterskap siden 1998 (eller noe). Vi har vunnet de siste fem VM-stafettene. Vi er den beste stafettnasjonen. Da holder det ikke å bli nr. 2. I hvert fall når man blir slått av Sverige. Northug er gud, men han kan dessverre ikke vinne stafettene alene.

Vi vant ikke for fire år siden i Torino og man må jo være realistisk med det laget vi har til rådighet. Ingenting som skulle tilsi medalje med tanke på hva de tre første har prestert tidligere i sesongen.

Lenke til kommentar

Jeg skrev da nesten. Og det i Torino var det eneste unntaket. Så man vinner alle VM-gullene de siste 14-15 årene, men taper i to OL på rad. Når man er så dominerende til vanlig, hjelper det ikke å tape i OL. Kan godt hende vi er bortskjemte, men ser man generelt sett på herrestafetter de siste fire årene, fortjente Norge å vinne denne også.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...