minibil Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Hei! Har nå sett meg for at jeg trenger en ny mobil. Har sett meg ut LG KU990i Viewty. Fant den for 1349 kr på elkjøp. http://www.elkjop.no/product/telefoni-gps/mobiltelefon-uten-abonnement/LGKU990IBLACK/lg-ku990i-viewty Men er det kun for mobil? vis jeg har simkort og abonnoment fra før av, så kan jeg kjøpe tlf'n for 1350 kr og bruke den? uten noen andre ommkostninger? Tilleg så må jeg ha USB kabel, men kan vel ikke koste så mye. Noe annet dere kan tilføye ang. denne tlf? bra eller dårlig, god kvalitet? osv.. Endret 22. februar 2010 av minibil Lenke til kommentar
MrL Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Bedre telefon til den prisen får du ikke for å si det sånn! Har hatt denne i en god stund nå, angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den. Bare å kjøpe! Lenke til kommentar
minibil Skrevet 22. februar 2010 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2010 MrLG skrev (På 22.2.2010 den 22.32): Bedre telefon til den prisen får du ikke for å si det sånn! Har hatt denne i en god stund nå, angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den. Bare å kjøpe! godt og høre! Men betaler jeg kun 1349 kr vis jeg har simkort fra før av? MrLG skrev (På 22.2.2010 den 22.32): Bedre telefon til den prisen får du ikke for å si det sånn! Har hatt denne i en god stund nå, angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den. Bare å kjøpe! godt og høre! Men betaler jeg kun 1349 kr vis jeg har simkort fra før av? Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Broren min hadde denne og etter et år (eller to?) sluttet skjermen å fungere litt etter litt.. Men på den annen side tok han ikke spesielt godt vare på den. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 27. februar 2010 Del Skrevet 27. februar 2010 Veldig fin telefon. Har vurdert å kjøpe denne selv, da en kamerat har den. Den har kamera som kan filme i slowmotion (120fps), og det er litt kult. Lenke til kommentar
minibil Skrevet 26. mars 2010 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2010 krizkriz skrev (På 27.2.2010 den 8.56): Veldig fin telefon. Har vurdert å kjøpe denne selv, da en kamerat har den. Den har kamera som kan filme i slowmotion (120fps), og det er litt kult. Hehe, ja! veldig kult! Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den! Minuset er at det ikke går ann å koble seg til internett der da! krizkriz skrev (På 27.2.2010 den 8.56): Veldig fin telefon. Har vurdert å kjøpe denne selv, da en kamerat har den. Den har kamera som kan filme i slowmotion (120fps), og det er litt kult. Hehe, ja! veldig kult! Angrer ikke et sekund på at jeg kjøpte den! Minuset er at det ikke går ann å koble seg til internett der da! Lenke til kommentar
monstererdigg Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) Jeg hater denne mobilen.. Jeg har hatt den i 3 mnd og jeg hater den mer enn den gamle nokiaen jeghadde før... Skjermen reagerer dårlig fordi det er en trykkskjerm og ikke en touch skjerm.. Forskjellen er at på trykkskjermen så er det kjempe mange små følsomme knapper under skjermen.. Dette merker du for eksempel hvis du trykker litt ekstra hardt.. Og den andre dårlige tingen er at kameraet suger.. Mobilen er en "kamera telefon" med 5 mpx.. Dette kameraet er dårligere enn gamle nokiaen min sitt som er på 2 mpx.. Og den var DÅRLIG! Hvis man skal filme video, så blir kvaliteten på bildet 545939 ganger dårligere enn når du tar bilde.. Kameraet har også veldig svake farger.. Når man filmer så lagger kameraet, og hvis man tar på litt bedre kvalitet så begynne kameraet og stoppe opp hvert 2 sekund.. Tastaturet på denne telefonen er også veldig dårlig, det er for småe bokstaver (synes jeg), siden det er så dårlig trykkskjerm så blir det ekstra vanskelig å trykke.. Det her er ikke noe fan post sånn at jeg foretrekker andre mobiler, dette sier jeg fordi jeg har denne mobilen, og den må jeg dessverre bruke i litt over et halvt år til.. JEG ANGRER HARDT PÅ AT JEG KJØPTE DEN! Det er også dårlig dekning på mobilen.. Den begynner å skurre nesten hele tiden og jeg har til og med hatt den på reprasjon i 2 uker.. Men fortsatt like dårlig.. Og de la inn ny software og full pakke.. Ikke la deg lure av designet og prisen.. Det var det + kameraet som fikk meg til å kjøpe den.. Men kameraet suger og designet bare lurer deg.. Dette er jo også en grund til at den er så "billig" i forhold til andre.. Endret 20. august 2010 av monstererdigg Lenke til kommentar
Sinna'gurk Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 (endret) monstererdigg skrev (På 20.8.2010 den 21.02): Jeg hater denne mobilen.. Jeg har hatt den i 3 mnd og jeg hater den mer enn den gamle nokiaen jeghadde før... Skjermen reagerer dårlig fordi det er en trykkskjerm og ikke en touch skjerm.. Forskjellen er at på trykkskjermen så er det kjempe mange små følsomme knapper under skjermen.. Dette merker du for eksempel hvis du trykker litt ekstra hardt.. Og den andre dårlige tingen er at kameraet suger.. Mobilen er en "kamera telefon" med 5 mpx.. Dette kameraet er dårligere enn gamle nokiaen min sitt som er på 2 mpx.. Og den var DÅRLIG! Hvis man skal filme video, så blir kvaliteten på bildet 545939 ganger dårligere enn når du tar bilde.. Kameraet har også veldig svake farger.. Når man filmer så lagger kameraet, og hvis man tar på litt bedre kvalitet så begynne kameraet og stoppe opp hvert 2 sekund.. Tastaturet på denne telefonen er også veldig dårlig, det er for småe bokstaver (synes jeg), siden det er så dårlig trykkskjerm så blir det ekstra vanskelig å trykke.. Det her er ikke noe fan post sånn at jeg foretrekker andre mobiler, dette sier jeg fordi jeg har denne mobilen, og den må jeg dessverre bruke i litt over et halvt år til.. JEG ANGRER HARDT PÅ AT JEG KJØPTE DEN! Det er også dårlig dekning på mobilen.. Den begynner å skurre nesten hele tiden og jeg har til og med hatt den på reprasjon i 2 uker.. Men fortsatt like dårlig.. Og de la inn ny software og full pakke.. Ikke la deg lure av designet og prisen.. Det var det + kameraet som fikk meg til å kjøpe den.. Men kameraet suger og designet bare lurer deg.. Dette er jo også en grund til at den er så "billig" i forhold til andre.. du ser at siste post var fra mars? sant? BTW: Velkommen til forumet Endret 20. august 2010 av lekse2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå