KattaErDau Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Hei. Forleden dag så var jeg og tok en pils hos en kompis. Da jeg skulle sykle 4 kilometer hjem igjen så hadde temperaturen gått under 25 minus, og sterk vind. Hadde sykt vondt i venstre øre og litt småvondt i høyre øre som følge av kulden og at jeg kun hadde en caps på skallen under sykkelturen. I går, dagen etterpå, så merket jeg at venstre øret er ganske rødt og nesten hele øret gjør vondt om jeg tar på det. Er ikke stort bedre idag. Ikke inni øret altså, bare selve øret. Kan jeg ha forfrosset øret? Isåfall, hva kan jeg gjøre med det? Og øret faller vel ikke av innom kort tid? Endret 22. februar 2010 av KattaErDau Lenke til kommentar
radivx Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Høres ut som du er i en situasjon hvor ting har gått bra. Så lenge du har følelse i øret så er jo det i grunn positivt (tyder på at det ikke kommer til å dette av med det første). Ville avventet situasjonen noen dager og besøkt lege om det varer for lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå