Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

har ei dame, men eg tenker på ho andre...trenger råd!

Gjest Gjest!!

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest!!

Hei, eg har ei dame og eg liker/elsker ho...med det så mener at eg triver godt når eg er med ho sammen og vi kan snakke timevis uten at eg kjeder meg!!!

eneste problem er at ho bor langt fra meg, og vi har sånn langdistanse forhold!!!

vi er sammen nå snart ett og halt år...og det funker veldig bra!!

Men siden eg er en gutt, så har det vært underveis en kyss med ho her og med ho der en kveld med ho fra klassen min..en annen kveld med ho fra siste feste..etc. Dama mi vet selføgelig ikke om alt det.

Så for et par dager siden...så kyssed eg ei fin dame (som har kjæreste),som eg ble kjent med ho for halt år siden. (hun bor i det samme studentbolig som meg!!)

den kyssen var helt annerledes enn alt de dumme tingen eg har gjort....den ble sittende fast i hode mitt, eg klarer ikke å stoppe å tenke på det...for å si det på annen måte... DEN FØLT DEILIG!!! vet ikke hva eg skal gjøre!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Først og fremst syns jeg du burde gå og skamme deg, men deretter syns jeg du burde tenke over hva det er du vil mest. Mye som føles deilig her i verden, og "deiligheten" varierer også fra jente til jente. Var det noe som "bare skjedde", eller var det noe mer? Grunnen til at jeg spør, er fordi det er veldig dumt å slå opp med jenta di, for bare å havne i en blindgate.

Jeg syns ihvertfall du bør tenke deg nøye om og ta et valg før du gjør noe mer. Det er ikke rett overfor kjæresten din at du holder på som du gjør, og i tillegg så har hun jenta du kyssa et forhold du må respektere også. Prat med hun du kyssa, og spør hva hun føler og ønsker.

Lenke til kommentar

Du MÅ ta deg en langhelg tur å besøk dama di, så får du se hvordan du føler deg. Dersom hjertet ditt dunker hardt når du likefør skal se henne, eller når du ser henne så har du svaret.

Men hvis ikke, og de følelsene dukker heller opp når du skal hjem igjen, for hu andre...vel, da synes jeg du skal bare gjøre det slutt med dama di.

Det er veldig vanelig å bli forvirret i et langavstands forhold. Har vært i samme båt selv....men jeg krysset aldri den grensen i å kysse ei annen.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

Du får si ifra at det ikke passer med langdistanseforholdet for deg.

Så derfor må du avslutte.

Hvis hun spør hvorfor får du bare si at du ikke takler det,

eller at du har blitt en rundbrenner.

Og at du ikke har lyst å være en, men at du ikke klarer å la vær.

Så derfor er det best å avslutte forholdet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...