Gjest reddforåtisse Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 Jeg var nettop på do og tisset etter en lang middagslur, og det svidde såpass mye at jeg måtte avbryte og bare stod og hoppet rundt på badet. Var skikkelig vondt, og da mener jeg SKIKKELIG vondt. Det har nå gått helt over etter ca. 5 minutt. Jeg er gutt forresten. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 22. februar 2010 Del Skrevet 22. februar 2010 (endret) Googlet litt, og fant dette. Jeg er på ingen måte lege bare så det er sagt. Svie når man tisser kan være tegn på både en kjønnssykdom eller en vanlig urinveisinfeksjon (blærekatarr). For å finne ut av dette og for å få riktig behandling, må du gå til lege og levere en urinprøve eller til Helsestasjon for Ungdom Endret 22. februar 2010 av toy_man Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Jeg går på cipralex, og i pakningsvedlegget står det: Dersom du opplever følgende bivirkninger skal du kontakte lege eller dra til sykehus med en gang: -Vannlatningsbesvær Men jeg skjønner ikke helt hva vannlatningsbesvær er for noe??? Er det smerte eller bare at man ikke klarer det eller? Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 http://www.lommelegen.no/331210/vannlatningsbesvaer Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Skikkelig kjipt dette, håper absolutt ikke at det er pillene, for de trenger jeg veldig Får vel ta meg en tur til legen i morgen siden min mor har parkert foran meg og jeg vil ikke vekke henne midt på natten og si dette, og hun vet ikke grunnen til at jeg tar pillene heller Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Hvilke piller? Care to explain? For lommelegen skrev noe om piller i linken min... Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Cipralex Antidepressiva... Stod vel noe om p-piller i linken, men jeg er gutt så jeg tar ikke sånt. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 Å herregud så vondt, får ikke tisset en dråpe og må skikkelig på do... Nå går jeg å vekker mamma, klarer ikke mer... Er som om noen stikker masse nåler i meg. Får håpe jeg får noe skikkelig sterk smertestillende altså! Lenke til kommentar
Frank James Lampard jr. Skrevet 23. februar 2010 Del Skrevet 23. februar 2010 lykke til bru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå