Flux1 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 equals six tror jeg dør Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Nei. Først hører du en relativt dyp beep beep beep - de locker på deg. Når dene blir fast beeeeeeeep - de har locket. når de da kommer en høyfrekvent bip-bip-bip-bip-bip lyd så er raketten på vei. Folkens, det er ikke SÅÅ vanskelig... Eller vil man ha bitching betty til å skrike "Missile! Missile! Missile!" hele tida? ser du er litt flyinteressert utifra kommentarene dine. flått det Til en tidligere kommentar du hadde så er det som regel multitasking til de grader det gjelder for pilotene når de skal locke seg på tanks etc via podene. Selvfølgelig er det mulig via autopilot også men du vil ikke akkurat være på autopilot over fiendtlig luftrom i tilfelle noen skyter på deg med en sprettert. Kontrollene til våpenplattformene er ganske gode så de klarer å låse seg på fi rimelig kjapt etter det jeg har hørt og lest. Jeg spør igjen, er det ikke mulig å velge below radar i customize screen? Jeg har unlocket den til jets men den har forsvunnet/ aldri dukket opp der. Blir den automatisk lagt til? (tviler selv på det) Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Noen som kan hjelpe meg litt med leie av server? har leid og alt men får ikke endret noe, kommer bare opp error.. noen som har prøvd og leie server i det hele tatt? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Herrejesus effektivitet med MAV da 9050 poeng på en rush runde 0-1 i k/d (og det bare fordi jeg suicidet p.g.a. manglende resupply av MAV. 56 Surveilence ribbons i 1 rund. Og vi vant Og hvorfor visste jeg ikke at MAV kan ødelegge andre MAVer, TUGS, SOFLAMs og bacon? Endret 14. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Nei. Først hører du en relativt dyp beep beep beep - de locker på deg. Når dene blir fast beeeeeeeep - de har locket. når de da kommer en høyfrekvent bip-bip-bip-bip-bip lyd så er raketten på vei. Folkens, det er ikke SÅÅ vanskelig... Eller vil man ha bitching betty til å skrike "Missile! Missile! Missile!" hele tida? ser du er litt flyinteressert utifra kommentarene dine. flått det Til en tidligere kommentar du hadde så er det som regel multitasking til de grader det gjelder for pilotene når de skal locke seg på tanks etc via podene. Selvfølgelig er det mulig via autopilot også men du vil ikke akkurat være på autopilot over fiendtlig luftrom i tilfelle noen skyter på deg med en sprettert. Kontrollene til våpenplattformene er ganske gode så de klarer å låse seg på fi rimelig kjapt etter det jeg har hørt og lest. Jeg spør igjen, er det ikke mulig å velge below radar i customize screen? Jeg har unlocket den til jets men den har forsvunnet/ aldri dukket opp der. Blir den automatisk lagt til? (tviler selv på det) Den skal være permanent upgrade ja. Sånn at den alltid er aktiv. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 DiCE må få fingeren ut å få fikset Hyper Threading bugen.. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) DiCE må få fingeren ut å få fikset Hyper Threading bugen.. Av ren nysgjerrighet: Har du AMD- eller Nvidia-grafikk? Hvilken prosessor er det snakk om? Jeg lurer siden jeg ikke har noen problemer selv. EDIT: OHMMAGAD 999 sider? Endret 14. november 2011 av arni90 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Har heller ikke merket noe. AMD grafikk her. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Av en eller annen grunn, så begynner jeg allerede å bli lei bf3! Er noe som lissom mangler, vet ikke helt hva, men det føles på en måte litt ubalansert! Tror jeg kanskje savner litt mere realistisk "gameplay"! Synd arma 2 ikke finnes på ps3:/ Lenke til kommentar
Woltox Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hva er lv. deres da? Hva spiller dere som/hvorfor? Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Du er ikke den eneste... Lenke til kommentar
Merko Skrevet 14. november 2011 Forfatter Del Skrevet 14. november 2011 Hva er lv. deres da? Hva spiller dere som/hvorfor? Spiller mest som Engineer. Går mye i Recon også Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Hva er lv. deres da? Hva spiller dere som/hvorfor? Medic all the way! Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Av en eller annen grunn, så begynner jeg allerede å bli lei bf3! Er noe som lissom mangler, vet ikke helt hva, men det føles på en måte litt ubalansert! Tror jeg kanskje savner litt mere realistisk "gameplay"! Synd arma 2 ikke finnes på ps3:/ Grunnen til at ArmA 2 ikke er på PS3 kommer nok av to grunner: PS3 er for svak. En kontroller har for få knapper for ArmA 2. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Engi/support. 45.5 til nå. Men mye Assault og Recon nå, for å unlocke de siste tinga der. Endret 14. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Lami Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ah.. hadde noen digge runder idag altså. Fikk denne fine her for eksempel, 63-24 (metro & night vision FTW) og 30 ribbons (32 med to scoper til M416) og tilsammen 22.161 poeng Og etter å ha hatt noen flere fine runder, så tipset en kompis av meg om denne fine K/D'en jeg hadde Så gøyt! 1 Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 snart 1000 gogogogogo! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 <sur> Hva er dette tullet med at noe ikke er "lov" på enkelte servere? Nå ble jeg kicket fordi en overkåt admin ikke tillot AA... Jeg har jo kjøpt spillet med dette innholdet. Hvis det er restriksjoner på noen servere så burde det ha stått i tittel eller beskrivelse! </sur> Det er noen som har betalt for en server og da er det vel rett og rimelig at de får spille på sin egen server med sine egne regler slik de ønsker at spillet skal være. DET kan jeg forstå - men det burde vært annonsert. Tar jo år og dag å komme inn på noe. Ville vært bedre å visst hva man faktisk gikk inn i først. Tja.. Det hjelper lite å annosere det. Spiller selv for det meste på en noob in training server. Der står det klart og tydelig i server navnet at det er max lvl 20. Men likavel er det mange lvl 40+ som kommer inn og koster over oss som prøver å lære kart og våpen. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 DiCE må få fingeren ut å få fikset Hyper Threading bugen.. Jeg sliter en del med at maskinen henger seg, totalt. Må restarte. Har prøvd og formatere og inn med win7 på nytt og nyeste driver osv osv osv.. Hjalp ikke i det hele tatt. Så enten er det en bug og to som gjør faen med pc'en min eller så synger skjermkortet på siste verset.. ekke sikker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Masse servere med lagg. Det er ikke så gøy hvis det lagger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå