Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et tips til dere som sliter med å bli skutt ned hele tiden:

Som pilot, prøv ECM Jammer, og gunnern IR Flares. Det ECM Jammeren gjør er å avbryte en lock-on, og den forhindrer også at fienden kan locke on på deg i en liten periode. Får noen likevel lock, så bruker gunneren Flares.

Det avhenger litt av grei kommunikansjon mellom deg og gunner (eller omvendt), men med litt god styring av helikopteret skal denne kombinasjonen, av det jeg har erfart, gjøre det vrient å skyte dere ned.

Lenke til kommentar

Gidda

Det er jo ikke feil, det. Heller ikke spesielt feigt spør du meg. Jeg hadde likt om folk prøvde å sprenge min tanks med biler stappa med C4. Biler er da ganske lette mål :)

I BC2 synes mange det var veldig morsomt å stå i deployment og snipe M-Coms med tanks - da er det greit med litt C4 delivery.

Lenke til kommentar

Nei. Først hører du en relativt dyp beep beep beep - de locker på deg.

Når dene blir fast beeeeeeeep - de har locket.

når de da kommer en høyfrekvent bip-bip-bip-bip-bip lyd så er raketten på vei.

Folkens, det er ikke SÅÅ vanskelig... Eller vil man ha bitching betty til å skrike "Missile! Missile! Missile!" hele tida?

Tror jeg må skrive det på på BF3 forumet. :cool:

Men tusen takk for den kreative beskrivelsen, skal høre bedre etter :innocent:

Lenke til kommentar

<sur>

Hva er dette tullet med at noe ikke er "lov" på enkelte servere? Nå ble jeg kicket fordi en overkåt admin ikke tillot AA... Jeg har jo kjøpt spillet med dette innholdet. Hvis det er restriksjoner på noen servere så burde det ha stått i tittel eller beskrivelse!

</sur>

Lenke til kommentar

<sur>

Hva er dette tullet med at noe ikke er "lov" på enkelte servere? Nå ble jeg kicket fordi en overkåt admin ikke tillot AA... Jeg har jo kjøpt spillet med dette innholdet. Hvis det er restriksjoner på noen servere så burde det ha stått i tittel eller beskrivelse!

</sur>

Det er noen som har betalt for en server og da er det vel rett og rimelig at de får spille på sin egen server med sine egne regler slik de ønsker at spillet skal være.

Lenke til kommentar

<sur>

</sur>

Det er noen som har betalt for en server og da er det vel rett og rimelig at de får spille på sin egen server med sine egne regler slik de ønsker at spillet skal være.

DET kan jeg forstå - men det burde vært annonsert. Tar jo år og dag å komme inn på noe. Ville vært bedre å visst hva man faktisk gikk inn i først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...