Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Jeg unlocka guided missiles til jet i går kveld, men føler den er alt for vansklig og styre.. helt annen sens enn selve jet'n.. liker ikke at en styrer jet'n mens en prøver og locke target på missil'n...

burde være at jet'n kunne styres med WSAD og en brukte musa til og styre helmet hud'n til og finne og locke targets til missilen(slik som det er i virkligheten) Blei litt skuffa, så frem til og unlocke guides missils.. but no..

Eller hatt en person nummer to ombord :thumbup:

Men det er ikke mulig :thumbdown:

Kommer det et nytt fly til B2K?

Endret av Nerowulf
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Piloter bruker ikke helmed HUD til å locke ATG missiler i virkeligheten. De bruker en MFD med bildefeed fra pod'en med kamera enten det er FLIR eller annen optikk. så enten slår de inn autopilot mens de locker, eller så multitasker de til helvete (evt. har en annen i 2 seterene som tar seg av den delen). A2A missiles derimot...

Edit: mener jeg har sett F35 i Back 2 Karkand trailerene/beta footage. Men det er jo også bare singleseater.

De skulle hatt 2 seter SU27 og 2 seter super hornets. Enig.

Endret av MrLee
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513

Jeg liker bots fordi at de er hysterisk morsomme. Iallefall i CS.

I Online COD,BF,CSS osv. skal alle være gravalvorlig. :S

Endret av Slettet+513
Lenke til kommentar

Kanskje noen her vet. Spillet på en server i går og det var en der som spilte med en eller annen rocketlauncher som bare spydde ut raketter eller noe liknene, noen som vet hva dette er?

Edit: Ser kanskje at det kan ha vært DAO-12 med 12g frag explosive round.

Endret av MiRaCL
Lenke til kommentar

Latterligste BF3 serveren jeg har vært borti.

Må tømme hele magasinet for å kunne drepe noen der.

ASIA SERVER3 -Aircraft practice-

http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/9d82e2c2-77bd-4428-8f96-0c91eea2e2e2/ASIA-SERVER3-Aircraft-practice/

Den heter Aircraft practice, så ærlig talt burde du ikke forvente et vanlig spill her (bullet damage 14%)... Øvings-servere er ganske vanlige. :)

Endret av Sencured
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg har til gode å se en cheater, eller en som opplagt virker som en cheater. Er selvfølgelig nok av folk som whiner om det da, det er et større problem spør du meg.

Spiller på kjente norske servere, holder meg unna russiske og europeiske generelt.

Lenke til kommentar

Forstår ikke helt dette med lockon.

Når jeg bruker fly eller helikopter, så klarer jeg ikke å skille mellom når noen har fått lockon og når en rakket faktis er på vei.

For når jeg står med en AA rocket og venter med å skyte etter jeg har fått lockon, så ser jeg at akkurat når jeg skyter så kommer flars.

Så hvordan ser jeg på HUD'n at en rakket er på vei?

Lenke til kommentar

Nei. Først hører du en relativt dyp beep beep beep - de locker på deg.

Når dene blir fast beeeeeeeep - de har locket.

når de da kommer en høyfrekvent bip-bip-bip-bip-bip lyd så er raketten på vei.

Folkens, det er ikke SÅÅ vanskelig... Eller vil man ha bitching betty til å skrike "Missile! Missile! Missile!" hele tida?

• Liker 4
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...