Nerowulf Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Jeg unlocka guided missiles til jet i går kveld, men føler den er alt for vansklig og styre.. helt annen sens enn selve jet'n.. liker ikke at en styrer jet'n mens en prøver og locke target på missil'n... burde være at jet'n kunne styres med WSAD og en brukte musa til og styre helmet hud'n til og finne og locke targets til missilen(slik som det er i virkligheten) Blei litt skuffa, så frem til og unlocke guides missils.. but no.. Eller hatt en person nummer to ombord Men det er ikke mulig Kommer det et nytt fly til B2K? Endret 14. november 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Piloter bruker ikke helmed HUD til å locke ATG missiler i virkeligheten. De bruker en MFD med bildefeed fra pod'en med kamera enten det er FLIR eller annen optikk. så enten slår de inn autopilot mens de locker, eller så multitasker de til helvete (evt. har en annen i 2 seterene som tar seg av den delen). A2A missiles derimot... Edit: mener jeg har sett F35 i Back 2 Karkand trailerene/beta footage. Men det er jo også bare singleseater. De skulle hatt 2 seter SU27 og 2 seter super hornets. Enig. Endret 14. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Jeg liker bots fordi at de er hysterisk morsomme. Iallefall i CS. I Online COD,BF,CSS osv. skal alle være gravalvorlig. :S Endret 14. november 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Latterligste BF3 serveren jeg har vært borti. Må tømme hele magasinet for å kunne drepe noen der. ASIA SERVER3 -Aircraft practice- http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/9d82e2c2-77bd-4428-8f96-0c91eea2e2e2/ASIA-SERVER3-Aircraft-practice/ Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Kanskje noen her vet. Spillet på en server i går og det var en der som spilte med en eller annen rocketlauncher som bare spydde ut raketter eller noe liknene, noen som vet hva dette er? Edit: Ser kanskje at det kan ha vært DAO-12 med 12g frag explosive round. Endret 14. november 2011 av MiRaCL Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 PC versjonene er fulle av hackere. Lenke til kommentar
BALT3 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) Latterligste BF3 serveren jeg har vært borti. Må tømme hele magasinet for å kunne drepe noen der. ASIA SERVER3 -Aircraft practice- http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/9d82e2c2-77bd-4428-8f96-0c91eea2e2e2/ASIA-SERVER3-Aircraft-practice/ Den heter Aircraft practice, så ærlig talt burde du ikke forvente et vanlig spill her (bullet damage 14%)... Øvings-servere er ganske vanlige. Endret 14. november 2011 av Sencured 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 PC versjonene er fulle av hackere. Tja. Jeg har ikke kommet over noen som jukser. Men ofte jeg kommer over folk som whiner, og sier at de hacker Lenke til kommentar
Atald Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Du har aldri spilt på servere hvor det kommer opp i chatten at folk blir bannet for diverse juks? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Ikke som jeg har lagt merke til ihvertfall. Syns alltid det har vært overdrevent whining om at det er stappfult av cheatere på PC. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Feks. Snipere med aimbot er vel det vanligste. headshot 300 meters ganger 30. På samme runde. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 PC versjonene er fulle av hackere. Og det er ikke konsollspill? Jeg gidder ikke starte en PC vs X360/PS3, men det er like mange problemer med konsollspill. Hackere finner du uansett. Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=5lnz2tpCaaM&feature=player_embedded#! O.o 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 (endret) ok, de får opp lock på rakettene ja, ikke merkelig at de klarer å skyte på så satans lang avstand enkelte ganger.. edit: det var bare lock og ikke guided rockets ja... Endret 14. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Zimmerh Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 nei han bruker ikke de han bare har laser painter som attachment, men det er dumb rockets som blir skutt Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Jeg har til gode å se en cheater, eller en som opplagt virker som en cheater. Er selvfølgelig nok av folk som whiner om det da, det er et større problem spør du meg. Spiller på kjente norske servere, holder meg unna russiske og europeiske generelt. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Forstår ikke helt dette med lockon. Når jeg bruker fly eller helikopter, så klarer jeg ikke å skille mellom når noen har fått lockon og når en rakket faktis er på vei. For når jeg står med en AA rocket og venter med å skyte etter jeg har fått lockon, så ser jeg at akkurat når jeg skyter så kommer flars. Så hvordan ser jeg på HUD'n at en rakket er på vei? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Audiovarsel. Hør bedre etter neste gang du flyr. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Når raketten er avfyrt, hører du en konstant tone. BIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIP istedenfor BIIP BIIP når noen har låst seg på deg. 2 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 14. november 2011 Del Skrevet 14. november 2011 Nei. Først hører du en relativt dyp beep beep beep - de locker på deg. Når dene blir fast beeeeeeeep - de har locket. når de da kommer en høyfrekvent bip-bip-bip-bip-bip lyd så er raketten på vei. Folkens, det er ikke SÅÅ vanskelig... Eller vil man ha bitching betty til å skrike "Missile! Missile! Missile!" hele tida? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå