Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hater at ingen kaster ut ammo selv om de kan.

Kunne ikke vært mer enig.

Roper om ammo og null respons fra support folka, skulle tro de selv måtte betale for å kaste ut en pakke ammo.

Jupp. Har ved flere anledninger gått tom for ammo på begge våpnene mine, og når jeg roper om ammo så gir de faen. Jævlig kjipt.

En annen ting som plager meg er at folk sjeldent spawner på meg når jeg tar et flag. De velge heller å spawne i vår egen base og gå hle veien frem til flaggene og kampen igjen. Helt idiotisk.

Og på Metroen så hater jeg at alle stanser på det første flagget. La en stå der og send resten opp til B for faen. Det er seriøst viktig og få den så tidlig som mulig.

Endret av Necrosodomic Proctólogo
Lenke til kommentar

Jupp. Har ved flere anledninger gått tom for ammo på begge våpnene mine, og når jeg roper om ammo så gir de faen. Jævlig kjipt.

En annen ting som plager meg er at folk sjeldent spawner på meg når jeg tar et flag. De velge heller å spawne i vår egen base og gå hle veien frem til flaggene og kampen igjen. Helt idiotisk.

Og på Metroen så hater jeg at alle stanser på det første flagget. La en stå der og send resten opp til B for faen. Det er seriøst viktig og få den så tidlig som mulig.

En gang måtte jeg drepe en annen support, plukke opp sjelen hans og kaste ut en ammo pakke, for å så bytte tilbake til den jeg hadde fra før av...

Forsatt enig, jeg gjør det samme og løper fort som f**n til B.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Jeg hater at ingen kaster ut ammo selv om de kan.

Kunne ikke vært mer enig.

Roper om ammo og null respons fra support folka, skulle tro de selv måtte betale for å kaste ut en pakke ammo.

En gang måtte jeg drepe en annen support, plukke opp sjelen hans og kaste ut en ammo pakke, for å så bytte tilbake til den jeg hadde fra før av...

'en gang? jeg hvør det hele tiden-.-

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Fra Battlefield på twitter:

@jkraklau77 On December 20th, all players will have access to Back to Karkand. ^NM

Betyr dette at de som ikke kjøpte limited edition også får den? Jeg føler meg lurt av dice hvis jeg har stresset meg til limitid edition for en m1911.

Det blir en utvidelsespakke som alle kan kjøpe. De med limited edition får den gratis.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hehe, husker også at det skjedde med meg en gang, viste seg at han ikke hadde ammo pakke! :love:

Lenke til kommentar

Testa foresten litt Co-op i går, noe som var utrolig kuult. Annbefales :)

Coop er artig det, men hadde vært bedre om det var mulig å snakke med den du spiller med.

Ja, det er ganske dårlig.

Kunne gjøre det på Gears Of War på min 360 for 5 år siden.

Lenke til kommentar

Er det ikke sånn at Mortar posisjon blir synlig på kartet ?

Haglet ned Mortars fra to posisjoner tidligere, men jeg kunne bare se 1 på kartet. Når jeg tok ut han haglet det fortsatt med Mortars, men kunne ikke se han på kartet.

Noen som vet hva dette skyldes ? De som skyter Mortars fra område som det andre laget ikke kan gå inn i (typisk endel base områder osv), vil disse forbli usynlige på kartet?

For det finnes vel ikke noe upgrades på mortar som gjør den usynlig på kart osv.

Lenke til kommentar

Testa foresten litt Co-op i går, noe som var utrolig kuult. Annbefales :)

Coop er artig det, men hadde vært bedre om det var mulig å snakke med den du spiller med.

Teamspeak eventuelt skype :)

Ja, men når man spiller imot random folk så er det mye styr, synes jeg hvertfall.

Når jeg spiller med fetteren min bruker vi Origin sin chatt greia og jeg synes det er styr når jeg må trykke ALT + F1 eller hva den kommandoen er.

Lenke til kommentar

Er det ikke sånn at Mortar posisjon blir synlig på kartet ?

Haglet ned Mortars fra to posisjoner tidligere, men jeg kunne bare se 1 på kartet. Når jeg tok ut han haglet det fortsatt med Mortars, men kunne ikke se han på kartet.

Noen som vet hva dette skyldes ? De som skyter Mortars fra område som det andre laget ikke kan gå inn i (typisk endel base områder osv), vil disse forbli usynlige på kartet?

For det finnes vel ikke noe upgrades på mortar som gjør den usynlig på kart osv.

Skal vises ja. Har spotta mortar mange ganer i det skraverte området. Men kan godt hende at noen bare setter opp mortar, nuker deg og så går ut av mortar mode igjen, da ser du dem ikke. Men usikker på om mortars vises om de ikke treffer noe.

Egentlig er det passe fjærnt at mortar alltid vises selv uten å bli spottet.

Noen som vet om Dice kommer til å gjøre noe med hitdetection systemet? Begynner å bli temmelig lei den driten som er nå. Helt umulig å spillet dette spillet ordentlig når spillet ikke registrer skudd ordentlig / for sent. Håpløst å basere seg på dekning bak en vegg som det er pr idag.

Fant er artig bugg: Står man på perongen borterst i metroen akkuratt under trappa til høyre(som marines) i hardcore mode og noen kaster en nade i trappa, så dør man faktisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...