Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvordan man får Javelin til å ta top attack på tanks?

Har akkurat unlocka den og har bare fått direct attack på tanks så langt.. Hjelper litt å skyte oppover på kort hold, men står tanksen langt unna så treffer jo raketten midt i fronten hvor tanksen tåler mest uansett.. :thumbdown:

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan man får Javelin til å ta top attack på tanks?

Har akkurat unlocka den og har bare fått direct attack på tanks så langt.. Hjelper litt å skyte oppover på kort hold, men står tanksen langt unna så treffer jo raketten midt i fronten hvor tanksen tåler mest uansett.. :thumbdown:

Vet ikke om det hjelper deg mye, men;

Lenke til kommentar

Enig. sola er jævla irriterende

Jupp. Irriterer meg hver gang på en av veiene opp til "hill top" på Caspian Border :ermm:

Hadde lett ofret sprint eller ammo perken for sunglasses. Er så sykt iriterende når timemates sikter på deg med tactical flashlight eller lasersight. Og på Caspian Border er det helt jævli på både hilltop og radiomast

Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut hva som er galt når bf3.exe har sluttet og virke? eller noe som hjelper?

det der kommer og går. igår hadde jeg den 3 ganger på 30 minutter. idag har den ikke forekommet. lurer litt på om det har noe med serveren du er på, rein spekulasjon men det føles sånn.

Lenke til kommentar

Noen som har funnet ut hva som er galt når bf3.exe har sluttet og virke? eller noe som hjelper?

det der kommer og går. igår hadde jeg den 3 ganger på 30 minutter. idag har den ikke forekommet. lurer litt på om det har noe med serveren du er på, rein spekulasjon men det føles sånn.

Det fungerer helt fint for meg, men jeg har en kompis som sliter veldig med dette, han klarer som regel og spille en runde før det kommer det klikker..

Lenke til kommentar

Feilen ligger ved at dice hadde en forhastet release. Jeg har fått denne feilen 3 ganger de siste 30 minuttene. Nå gidder jeg ikke å spille før dice rydder i rotet sitt. Passer egentlig fint, for da kan jeg lese på eksamen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...