chairgame Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Enig. sola er jævla irriterende Jupp. Irriterer meg hver gang på en av veiene opp til "hill top" på Caspian Border Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Noen som vet hvordan man får Javelin til å ta top attack på tanks? Har akkurat unlocka den og har bare fått direct attack på tanks så langt.. Hjelper litt å skyte oppover på kort hold, men står tanksen langt unna så treffer jo raketten midt i fronten hvor tanksen tåler mest uansett.. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Lurer på om skjermkortet mitt er litt små defekt. Lenke til kommentar
Sintfisk Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Noen som vet hvordan man får Javelin til å ta top attack på tanks? Har akkurat unlocka den og har bare fått direct attack på tanks så langt.. Hjelper litt å skyte oppover på kort hold, men står tanksen langt unna så treffer jo raketten midt i fronten hvor tanksen tåler mest uansett.. Vet ikke om det hjelper deg mye, men; Lenke til kommentar
lunde1987 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Takker, har sett den før ja. Får prøve å sikte enda høyere enn jeg gjorde i stad. Var redd for å miste lock on. Burde gått an å trykke på "v" for å velge direct eller top attack. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Lurer på om skjermkortet mitt er litt små defekt. Også fått den... Slo av Aero og deaktiverte OC.. Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Noen som har funnet ut hva som er galt når bf3.exe har sluttet og virke? eller noe som hjelper? Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Enig. sola er jævla irriterende Jupp. Irriterer meg hver gang på en av veiene opp til "hill top" på Caspian Border Hadde lett ofret sprint eller ammo perken for sunglasses. Er så sykt iriterende når timemates sikter på deg med tactical flashlight eller lasersight. Og på Caspian Border er det helt jævli på både hilltop og radiomast Lenke til kommentar
slipten Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Noen som har funnet ut hva som er galt når bf3.exe har sluttet og virke? eller noe som hjelper? det der kommer og går. igår hadde jeg den 3 ganger på 30 minutter. idag har den ikke forekommet. lurer litt på om det har noe med serveren du er på, rein spekulasjon men det føles sånn. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 13. november 2011 Forfatter Del Skrevet 13. november 2011 Lurer på om skjermkortet mitt er litt små defekt. Er mange, inkl meg som får DirectX errorer Bruker forøvrig Radeon 5970. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Må si jeg liker laser, jeg bruker det ikke selv men er ypperlig til å bli oppmerksom på folk som har meg i siktet Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Noen som har funnet ut hva som er galt når bf3.exe har sluttet og virke? eller noe som hjelper? det der kommer og går. igår hadde jeg den 3 ganger på 30 minutter. idag har den ikke forekommet. lurer litt på om det har noe med serveren du er på, rein spekulasjon men det føles sånn. Det fungerer helt fint for meg, men jeg har en kompis som sliter veldig med dette, han klarer som regel og spille en runde før det kommer det klikker.. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Er ikke noe racing spill du spiller... Haha, nei, men om du er i heli og får lock-on så er det kjekt og kunne klare og fly lavt og agressivt Lenke til kommentar
dTd Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Forskjellige cammo typer har tydligivs mer enn kun det visuelle for seg. Spec ops cammoen gir redusert utslag på IR siktet Clicky 1 Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Er så sykt iriterende når timemates sikter på deg med tactical flashlight eller lasersight. Tidskameratene 5 Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 (endret) Er så sykt iriterende når timemates sikter på deg med tactical flashlight eller lasersight. Tidskameratene Eller var det Tidspatruljen? Endret 13. november 2011 av vesleengen 2 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Noen som har funnet ut hva som er galt når bf3.exe har sluttet og virke? eller noe som hjelper? Feilen ligger ved at dice hadde en forhastet release. Jeg har fått denne feilen 3 ganger de siste 30 minuttene. Nå gidder jeg ikke å spille før dice rydder i rotet sitt. Passer egentlig fint, for da kan jeg lese på eksamen. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Er det slik at vi bare kunne sette opp servere som privatpersoner under betaen. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Er det slik at vi bare kunne sette opp servere som privatpersoner under betaen. Filene ble vel lekket... Lenke til kommentar
""" Skrevet 13. november 2011 Del Skrevet 13. november 2011 Jeg hater at ingen kaster ut ammo selv om de kan. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå