Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Lurer på en ting. Er jo enda lenge igjen å vente til Battlefield 3, og jeg begynner å blir lei av spillene jeg har. Kan det være en idè å kjøpe Battlefield Bad Company 2 i mellomtiden ?

Så absolutt, BC2 lever i beste vellgående når det kommer til spillerbase! Ikke et kjøp du angrer på :)

Lenke til kommentar

CoD konseptet er så brukt opp. BF2 konseptet er det beste, morsomste og underholdene. Crysis hadde en god tanke med et litt bf2 konsept. Men de tok The Big CoD-Highway med 2'ern og endte i søppla sammen med resten.

Kanskje greit at BF2 konseptet forblir Dice og Battlefield sitt konsept. Gjør det unikt og sjangsen for å bruke det opp blir mindre.

Endret av The_Tom
  • Liker 5
Lenke til kommentar

CoD konseptet er så brukt opp. BF2 konseptet er det beste, morsomste og underholdene. Crysis hadde en god tanke med et litt bf2 konsept. Men de tok The Big CoD-Highway med 2'ern og endte i søppla sammen med resten.

Kanskje greit at BF2 konseptet forblir Dice og Battlefield sitt konsept. Gjør det unikt og sjangsen for å bruke det opp blir mindre.

Når du sier konsept, hva tenker du på? :)

Lenke til kommentar

Når du sier konsept, hva tenker du på? :)

gameplayet

Lenke til kommentar

Ingen som blir å spille battlefield play4free i mellomtiden?

Det dritet der skal jeg aldri prøve igjen.

+1

Count one more, Larsfr91 ;)

^ Tell me more.

Spill bf2, spill BF: P4F. Spill BF2, så spiller du BF:P4F igjen. Så kan du lure på hvorfor du i det heletatt fåreslo å spille BF:P4F i første omgang

Lenke til kommentar

la meg si det sånn da, spawna som assault og hadde egentlig ikke sett på så mye våpen etc. Det jeg hadde i hendene så ut som en Mp5 og oppførte seg som en mp5 spilte i ca 20 min. Så gikk jeg ut av spillet og til min støre forbauselse står det G3. Det er rett og slett en stripped down version av BF2 med noe bedre grafikk, men for å være ørlig syntes jeg bare grafikken ser merkelig ut.

Lenke til kommentar

la meg si det sånn da, spawna som assault og hadde egentlig ikke sett på så mye våpen etc. Det jeg hadde i hendene så ut som en Mp5 og oppførte seg som en mp5 spilte i ca 20 min. Så gikk jeg ut av spillet og til min støre forbauselse står det G3. Det er rett og slett en stripped down version av BF2 med noe bedre grafikk, men for å være ørlig syntes jeg bare grafikken ser merkelig ut.

Men en MP5 er jo også en stripped down version av G3?

TrollFace.png

(but srsly, en MP5 er rett og slett en kortere G3 i 9mm pistol-kaliber fremfor 7,62 riflekaliber. Alle som har vært i Forsvaret og tatt ADSAM på både MP5 og AG3 har merket seg at de to våpnene er klin like)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...