Nerowulf Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Increased Destruction Lenke til kommentar
oOF Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Jadaaa. Hadde en ok runde med 21/2 og suveren nr 1 og serveren går ned for full telling. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Alle servere i lagger i dag... Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Er mye lagg i dag ja?? Er mye tull med serverene, får disconnected plutselig. detter rett i ut i windows... Fått det flere ganger i dag. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Increased Destruction Nope, ingenting nytt. Lenke til kommentar
LordGraveN Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Noen som vet om det er noen steder hvor man kan joine norske mixer etc?? Husker i 1.6 var det en IRC kanal hvor de satt opp automatisk 10 spillere av de første som skrev "Join" også ble de delt inn i 2 lag på server og VT server. Fins vel ikke noe sånt i bf? Var da også mange andre kanaler hvor man kunne søke etter mix eller folk til mix og mange kanaler for pcw/klankamper osv. Fins det noe sånt i bf? Hvis noen er keen på og spille sammen: BL: Harila http://battlelog.battlefield.com/bf3/soldier/Harila/stats/194463702/ Er 22 år og vil helst spille med 18+, Spiller relativt alene på pc... Endret 12. november 2011 av LordGraveN Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Noen som vil joine oss å spille? Prøver å få folk inn på egen server, er ikke lett Add vegarrorvik om du vil snakke på skype også. Ta med en venn og join oss Killing limits [NOR] Endret 12. november 2011 av Gjest Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 huarg! eg og vil game ilag med dokker ;S. surt å sitte med ps3 og i tillegg ingen mic då. huff. (synes bf3 er supert på ps3 forøvrig) jaja, vi kan vel bare ta en skype samtale ilag, joine samme brett og late som om vi spiller på samme maskin og server? nei vent.. Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Bennifanatic er den sykeste jeg har spilt mot i BF3 sålangt. Stats fra helvete og tror ikke det er cheats heller tbh. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 huarg! eg og vil game ilag med dokker ;S. surt å sitte med ps3 og i tillegg ingen mic då. huff. (synes bf3 er supert på ps3 forøvrig) jaja, vi kan vel bare ta en skype samtale ilag, joine samme brett og late som om vi spiller på samme maskin og server? nei vent.. PC ftw Lenke til kommentar
thyes Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Har ikke gama siden tirsdagen.. abstinenser! Er i en liten dillemma om jeg skal installere Skyrim enda, er redd det kan bli en BF-killer. Noen andre som har klart å kombinere de to? Lenke til kommentar
Icedragon520 Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Har ikke gama siden tirsdagen.. abstinenser! Er i en liten dillemma om jeg skal installere Skyrim enda, er redd det kan bli en BF-killer. Noen andre som har klart å kombinere de to? Nope.. SKYRIM Lenke til kommentar
thyes Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Var det jeg tenkte meg, ja. Selv om jeg ikke har prøvd Skyrim enda, tror jeg det kommer til å bli en instant favoritt Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Har ikke spilt BF3 siden Fredag pga Skyrim Er helt sykt. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Har ikke gama siden tirsdagen.. abstinenser! Er i en liten dillemma om jeg skal installere Skyrim enda, er redd det kan bli en BF-killer. Noen andre som har klart å kombinere de to? Går fint an Installerte skyrim idag og har spilt begge deler etter det Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Bennifanatic er den sykeste jeg har spilt mot i BF3 sålangt. Stats fra helvete og tror ikke det er cheats heller tbh. Hva var så sykt med de statsene? Forøvrig det burde vært killcam i BF, for da ville det ihvertfall vært en liten mulighet til å spotte cheats, for sånn det er nå så er det umulig å se om folk bruker wallhack etc. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Forøvrig det burde vært killcam i BF Er det på en del servere--- Lenke til kommentar
sureup Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Oh nice, det må jeg sjekke ut Takk! Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Spørs vel hva man legger i "Killcam". Om du mener at du ser hvem som drepte deg, så ja. Hvis du mener at du kan se hvordan du ble drept, så nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå