Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

USAS-12 med frag rounds, extended mag og IRNV bør prøves, og kan være ekstremt avhengighetsskapende. Dog vil de fleste på serveren etter en stund kalle deg svært stygge ting i chatten. Spesielt etter at du har fått en dobbelkill på ~100m avstand med en fullauto shotgun.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har ikke forstått helt poenget med MAV!

-Kan den skyte?

-Det står at jeg har et skudd nederst til høyre!

-Hva gjør den?

Edit: Det er veldig gøy å ta roadkill med den! :D

Den spotter fiender, og den kan disable fientlig utstyr(ink. andre MAV'er) ved å "skyte" på dem med noen slags EMP burst.

Endret av Dipso
Lenke til kommentar

Er det ikke sånn at man kan løfte EOD-bot med MVA?

Aner ikke, har ikke testet enda. Et annet godt tips er at du kan feks i rush, parker MAV på taket av en bygning. Dvs over flagget og poengene renner inn selv om du attacker som vanlig

Spotter den selv om du ikke styrer den?

ja, den skal ihvertfall ;)

Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på t-ugs. Kommer aldri noen fiender opp jo. Eller så har sensoren dritkort rekkevidde :/

Eller at den kun finner folk i samme høyde som den står, dvs at hvis jeg setter den på et tak så spotter den ikke folka under? -.-

De blir ikke spottet, T-ugs lager bare en pipelyd. Les description neste gang :)

Lenke til kommentar

CITV station i tank er freaking awesome. 3 man team der driver har guided shell(missile) og optics. CITV mannen har prox sensor.. og gunner er nærforsvar og kan reparere (i tillegg til de andre).

CITV/guided shell kan jo locke på helikopter ffs! :dribble:

Støtter den! :)

Vi ble kalt rofltank av de andre i ingame chat da vi hadde en knallrunde med tank, SOFLAM og guided shells. :p

Lenke til kommentar

Hva er begrensningen på EOD bottene? Tid eller avstand?

har den begrensninger?? :blink:

Ja, tror det. Kan være jeg som tulla det til. Men jeg kjørte et veldig godt stykke. Slik at jeg kom til M-com'en.

Ser i ettertid at jeg kunne ha vært uheldig å trykket på E. Men mener jeg ikke gjorde dette. Samt den kuttet ut før jeg nådde M-Com.

Lenke til kommentar

Hva? Liker dere ikke Metro? :ohmy:

Metro er jo den aller beste av dem! Uansett, RU eller US, laget vårt vinner så og si alltid. Synes det er gøy når vi er RU, litt mer utfordring. Sto i går på høyre side opp mot B, den lille trappa, der rusha det 12 US (hele laget) ned for å ta 5 stykk, jeg var eneste overlevende med 20% igjen i helse mot 3 av dem, rezza 2 stykk og vi vant, løp opp og tok over B, løp mot A (US-spawn) og eide totalt. :love:

Metro med F2000/AEK eller Shotgun-session! :D:love:

Gud jeg ELSKER Metro :)

Bare bruk Flak folkens, Squad-flak og en annen Squad-sprint. Løp høyre trapp opp til B inn i gangen til høyre (vær oppmerksom på RPG/folk, dodge i små hull til høyre) Løp til A og ta over, plutselig vet ikke US hvor de skal gjøre av seg når de blir angrepet fra to steder, BANG dere har B men muligens mister A, men who cares? Dere banker dem fra B tilbake til spawn.

Dersom det ikke funker, løp under B og opp bakre del, der er det ytterst få som er, enten løp mot A straight away eller gå bananas og ta ut de som er på B :)

Ikke direkte easypeasy, men spiller du med en venn eller to burde det være ganske så mulig å få til en av disse :)

Lenke til kommentar

Kjøpte BF3 i dag. Kom hjem, åpnet pakken og skulle til å installere.

Kom til det punktet hvor man må skrive inn serial.

Åpnet coveret, leste på manualen. Serial Number: __________________

Tja... blank serial, det er da noe.

Endte med at jeg måtte tilbake til butikken for å få ny. Tok meg ca. 2 timer fram og tilbake. Kjekt!

• Liker 1
Lenke til kommentar

Slutt å sitt på taket da vell?

Dum du.

De blir ikke spottet, T-ugs lager bare en pipelyd. Les description neste gang :)

Det var teit.. så da blir jeg jo nødt til å være i nærheten av T-UGS'en da? Det er bare stress. Finnes det ikke en motion sensor man kan kaste som man oppgraderer seinere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...