Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan er det mulig? DE HAR GJORT DET IGJEN! Drøm om å få alle medals, for Nemesis er tydeligvis bugget. Ser man på leaderboard så ser man at ingen har mer enn én nemesis kill, og det er umulig å få ribbon som heter "In a round, get 2 nemesis kills". Det samme dritet gjorde de i BC2 også der én sånn greie fucket opp for at man fikk den siste medaljen. Jeg er ingen achievements hore, men det irriterte meg grenseløst i BC2 at de aldri klarte å fikse det, og nå ser det ut til at problemet atter en gang eksisterer.

jeg har ti slike.

(måtte bare kommentere det)

Endret av Balli
Lenke til kommentar

Hvordan får man den motion sensor assist ribon?

Er det den T-ugs tingen til recon? for jeg har brukt den litt, og fått en hel haug med spot assist som jeg tror er pga den, men har ikke fått ribon tingen...

Bruk MAV. Jeg har 319 av dem so far. Litt kjedelig å bruke MAV men du hjelper laget ditt samt at du får masse poeng.

Noen tips:

1. MAV kan ødelegge andre MAV

2. kan ødelegge spawn beacons

3. kan også ødelegge t-ugs som det andre laget legger ut.

Har rundt 300 kills med recon men unlocka alle våpen takke være...... yes thats right

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig? DE HAR GJORT DET IGJEN! Drøm om å få alle medals, for Nemesis er tydeligvis bugget. Ser man på leaderboard så ser man at ingen har mer enn én nemesis kill, og det er umulig å få ribbon som heter "In a round, get 2 nemesis kills". Det samme dritet gjorde de i BC2 også der én sånn greie fucket opp for at man fikk den siste medaljen. Jeg er ingen achievements hore, men det irriterte meg grenseløst i BC2 at de aldri klarte å fikse det, og nå ser det ut til at problemet atter en gang eksisterer.

jeg har ti slike.

(måtte bare kommentere det)

Står på leaderboards at jeg bare har 1 nemesis kill. Men jeg har 8 nemesis ribbons. Så jeg vet ikke jeg helt jeg :hmm:

Lenke til kommentar

Hvordan får man den motion sensor assist ribon?

Er det den T-ugs tingen til recon? for jeg har brukt den litt, og fått en hel haug med spot assist som jeg tror er pga den, men har ikke fått ribon tingen...

Bruk MAV. Jeg har 319 av dem so far. Litt kjedelig å bruke MAV men du hjelper laget ditt samt at du får masse poeng.

Noen tips:

1. MAV kan ødelegge andre MAV

2. kan ødelegge spawn beacons

3. kan også ødelegge t-ugs som det andre laget legger ut.

Har rundt 300 kills med recon men unlocka alle våpen takke være...... yes thats right

Aha, cool! Thanks! Mangler bare par squad rush ribons nå da jo :cool:

Lenke til kommentar

Førstemann til å cappe B vinner

Det trenger ikke stemme helt. Hadde en match i går hvor RU hadde cappet B først (ofc). De ledet ganske kraftig en stund, så jeg og 3 kompiser bestemte oss for å forsøke å bryte gjennom og komme oss til A. Vi utstyrte oss med SQD Flak og SQD Sprint og løp opp den innerste trappen og spurtet langs den venstre gangen når vi kom opp.

2 av 4 overlevde og vi befestet regelrett den venstre bygningen på A hvor vi ble til resten av squadet hadde spawnet igjen og forsvarte bygningen tappert. Halve RU var nå opptatt med å ta oss fordi vi nøytraliserte A, mens resten forsvarte B. Da ble naturlig nok RU på B presset tilbake av US fordi de var i solid mindretall og de kunne heller ikke spawne på A. Dermed var det gjort og vi fikk holdt de tilbake i bankbygningen resten av matchen. BF3 er så awesome når man spiller taktisk med et squad.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Skjønner meg ikke på t-ugs. Kommer aldri noen fiender opp jo. Eller så har sensoren dritkort rekkevidde :/

Eller at den kun finner folk i samme høyde som den står, dvs at hvis jeg setter den på et tak så spotter den ikke folka under? -.-

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...