evenandreas Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Haha jeg tar meg en liten pause fra Bf3 denne helgen.. SKYRIM! :new_woot: Lenke til kommentar
Atald Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 RU vinner i 9 av 10 tilfeller siden de starter oppe. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/4670825/1/352073375/ Her har du et unntakstilfelle. Tror det bare var et par stykker som sto igjen og cappet nede, resten av oss løp rett opp, og derfra og ut var det barnemat. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Førstemann til å cappe B vinner Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Her har du også en, men stort sett så vinner RU. http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/4689255/1/234346487/ Denne runden var gøy. vi kriget ute rundt pointet rett forran RU spawn. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Endelig et engineer våpen som falt i smak! G36C 3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Holder meg til M4A1 jeg. Gud hvor glad jeg ble når jeg endelig unlocket den for begge sider.. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Man må vel ikke unlocke alt til den "nye" og vel? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Neida. du bare unlocker bruken av de til De forskjellige sidene. Du trenger jo ikke unlocke på ny til M4 og M16A4 (eller M16A3 du kan ulocke? - den du ikke starter med i alle fall, den som bare har 3-round burst) heller. Lenke til kommentar
Balli Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Hvordan er det mulig? DE HAR GJORT DET IGJEN! Drøm om å få alle medals, for Nemesis er tydeligvis bugget. Ser man på leaderboard så ser man at ingen har mer enn én nemesis kill, og det er umulig å få ribbon som heter "In a round, get 2 nemesis kills". Det samme dritet gjorde de i BC2 også der én sånn greie fucket opp for at man fikk den siste medaljen. Jeg er ingen achievements hore, men det irriterte meg grenseløst i BC2 at de aldri klarte å fikse det, og nå ser det ut til at problemet atter en gang eksisterer. jeg har ti slike. (måtte bare kommentere det) Endret 12. november 2011 av Balli Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hvordan får man den motion sensor assist ribon? Er det den T-ugs tingen til recon? for jeg har brukt den litt, og fått en hel haug med spot assist som jeg tror er pga den, men har ikke fått ribon tingen... Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Fornøyd med den runden her gitt. https://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/4725550/1/250417256/ Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hvordan får man den motion sensor assist ribon? Er det den T-ugs tingen til recon? for jeg har brukt den litt, og fått en hel haug med spot assist som jeg tror er pga den, men har ikke fått ribon tingen... Bruk MAV. Jeg har 319 av dem so far. Litt kjedelig å bruke MAV men du hjelper laget ditt samt at du får masse poeng. Noen tips: 1. MAV kan ødelegge andre MAV 2. kan ødelegge spawn beacons 3. kan også ødelegge t-ugs som det andre laget legger ut. Har rundt 300 kills med recon men unlocka alle våpen takke være...... yes thats right Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Er det ikke sånn at man kan løfte EOD-bot med MVA? Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Er det ikke sånn at man kan løfte EOD-bot med MVA? Aner ikke, har ikke testet enda. Et annet godt tips er at du kan feks i rush, parker MAV på taket av en bygning. Dvs over flagget og poengene renner inn selv om du attacker som vanlig Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hvordan er det mulig? DE HAR GJORT DET IGJEN! Drøm om å få alle medals, for Nemesis er tydeligvis bugget. Ser man på leaderboard så ser man at ingen har mer enn én nemesis kill, og det er umulig å få ribbon som heter "In a round, get 2 nemesis kills". Det samme dritet gjorde de i BC2 også der én sånn greie fucket opp for at man fikk den siste medaljen. Jeg er ingen achievements hore, men det irriterte meg grenseløst i BC2 at de aldri klarte å fikse det, og nå ser det ut til at problemet atter en gang eksisterer. jeg har ti slike. (måtte bare kommentere det) Står på leaderboards at jeg bare har 1 nemesis kill. Men jeg har 8 nemesis ribbons. Så jeg vet ikke jeg helt jeg Lenke til kommentar
dTd Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Hvordan får man den motion sensor assist ribon? Er det den T-ugs tingen til recon? for jeg har brukt den litt, og fått en hel haug med spot assist som jeg tror er pga den, men har ikke fått ribon tingen... Bruk MAV. Jeg har 319 av dem so far. Litt kjedelig å bruke MAV men du hjelper laget ditt samt at du får masse poeng. Noen tips: 1. MAV kan ødelegge andre MAV 2. kan ødelegge spawn beacons 3. kan også ødelegge t-ugs som det andre laget legger ut. Har rundt 300 kills med recon men unlocka alle våpen takke være...... yes thats right Aha, cool! Thanks! Mangler bare par squad rush ribons nå da jo Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Førstemann til å cappe B vinner Det trenger ikke stemme helt. Hadde en match i går hvor RU hadde cappet B først (ofc). De ledet ganske kraftig en stund, så jeg og 3 kompiser bestemte oss for å forsøke å bryte gjennom og komme oss til A. Vi utstyrte oss med SQD Flak og SQD Sprint og løp opp den innerste trappen og spurtet langs den venstre gangen når vi kom opp. 2 av 4 overlevde og vi befestet regelrett den venstre bygningen på A hvor vi ble til resten av squadet hadde spawnet igjen og forsvarte bygningen tappert. Halve RU var nå opptatt med å ta oss fordi vi nøytraliserte A, mens resten forsvarte B. Da ble naturlig nok RU på B presset tilbake av US fordi de var i solid mindretall og de kunne heller ikke spawne på A. Dermed var det gjort og vi fikk holdt de tilbake i bankbygningen resten av matchen. BF3 er så awesome når man spiller taktisk med et squad. 1 Lenke til kommentar
Lami Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 (endret) Skjønner meg ikke på t-ugs. Kommer aldri noen fiender opp jo. Eller så har sensoren dritkort rekkevidde :/ Eller at den kun finner folk i samme høyde som den står, dvs at hvis jeg setter den på et tak så spotter den ikke folka under? -.- Endret 12. november 2011 av Lami Lenke til kommentar
Vetikkeheltjeg Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Slutt å sitt på taket da vell? Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 12. november 2011 Del Skrevet 12. november 2011 Har ikke forstått helt poenget med MAV! -Kan den skyte? -Det står at jeg har et skudd nederst til høyre! -Hva gjør den? Edit: Det er veldig gøy å ta roadkill med den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå