Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvordan forandrer man avatar i battlelog?

Her har de valgt å bruke en tredjepart igjen.

gravatar

Må lage en profil hos Gravatar, så setter du rett og slett inn eposten til gravatar kontoen din under "edit profile" på battlelog for å få avataren du har valgt på gravatar.

Takker ;) Synd at origin skulle vere saa daarlig :( Skjonner ikke hvorfor man maa ha et program som bare er i alpha eller beta for aa spille et spill...

Lenke til kommentar

RU vinner i 9 av 10 tilfeller siden de starter oppe.

Tull og tøys.

Metro CQ hører ingensteds hjemme, latterlig opplegg, men morro om du liker granat og rpg spam.

Tull og tøys. Vet ikke om du spiller på PC eller hva faen, men jeg har ikke opplevd verken granat- eller rpg-spam. Tvert i mot. Mengden granater og rpg er lik som på de andre banene, iallefall de gangene jeg har spilt der. PS3 her.

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig? DE HAR GJORT DET IGJEN! Drøm om å få alle medals, for Nemesis er tydeligvis bugget. Ser man på leaderboard så ser man at ingen har mer enn én nemesis kill, og det er umulig å få ribbon som heter "In a round, get 2 nemesis kills". Det samme dritet gjorde de i BC2 også der én sånn greie fucket opp for at man fikk den siste medaljen. Jeg er ingen achievements hore, men det irriterte meg grenseløst i BC2 at de aldri klarte å fikse det, og nå ser det ut til at problemet atter en gang eksisterer.

Er iallefall noe tull med nemesis på leaderboards. Men har fått den ribbonen 4 ganger.

Lenke til kommentar

Hvordan er det mulig? DE HAR GJORT DET IGJEN! Drøm om å få alle medals, for Nemesis er tydeligvis bugget. Ser man på leaderboard så ser man at ingen har mer enn én nemesis kill, og det er umulig å få ribbon som heter "In a round, get 2 nemesis kills". Det samme dritet gjorde de i BC2 også der én sånn greie fucket opp for at man fikk den siste medaljen. Jeg er ingen achievements hore, men det irriterte meg grenseløst i BC2 at de aldri klarte å fikse det, og nå ser det ut til at problemet atter en gang eksisterer.

Er iallefall noe tull med nemesis på leaderboards. Men har fått den ribbonen 4 ganger.

Fått den 6 ganger, så det skal være mulig ;)

Lenke til kommentar

RU vinner i 9 av 10 tilfeller siden de starter oppe.

Tull og tøys.

Metro CQ hører ingensteds hjemme, latterlig opplegg, men morro om du liker granat og rpg spam.

Tull og tøys. Vet ikke om du spiller på PC eller hva faen, men jeg har ikke opplevd verken granat- eller rpg-spam. Tvert i mot. Mengden granater og rpg er lik som på de andre banene, iallefall de gangene jeg har spilt der. PS3 her.

Jeg spiller på PC, CQ på samtlige servere jeg har spilt på Metro har vært en eneste stor RPG/granat spamfest! Mappet er helt latterlig på CQ, er flere andre maps som er langt bedre designet enn det..

At du spiller på PS3 forklarer jo sitt. 64 spillere er jo ikke engang mulig der. Ingen vits å diskutere det engang når du ikke spiller PC versjonen.

• Liker 5
Lenke til kommentar

Så voksen du er. Kos deg med PS3'en din du.

Verdt å nevne at maps er skalert etter hvilken konsoll den er på, så i teorien er det like stor sannsynlighet for RPG/Granat-fest på hver konsoll.

Og det er helt latterlig hvor få US-Troops som finner på å bruke den bakerste rulletrappa fra starten av for å flanke, i stedet for å løpe opp samme rulletrapp/sidetrapp.

Men nå er tydeligvis ikke det tilfellet på Metro da. Siden han opplever det motsatte, og meg selv + andre opplever enormt med spam på Metro av rpg/granat..

Men Metro er det vel ikke skalert noe ned på PS3 versjonen? Sjønner ikke helt hvordan den kan bli noe mindre, er jo et knøttemap i fra før.

Er helt på trynet med 64 spillere, umulig å si noe annet. Men ja, når vi først skal prøve å spille Metro så er jeg enig i deg med å prøve den rulletrappen bakerst.

Lenke til kommentar
Men nå er tydeligvis ikke det tilfellet på Metro da. Siden han opplever det motsatte, og meg selv + andre opplever enormt med spam på Metro av rpg/granat..

Jeg kan skjønne at du opplever det slik, men det er vel ikke tilfelle i 100% av rundene?

Det virket slik for meg i starten også siden jeg prøvde samme taktikk de første 5-6 gangene, men etter en god del runder der, pluss forskjellige lag, så har jeg opplevd en synkende grad av hyppig rpg/granat bruk.

Til gjengjeld er folk såpass dumme dog at de føler for å "cappe" C eller A uansett hvordan det går, noe som for det meste snur spillets gang.

Men Metro er det vel ikke skalert noe ned på PS3 versjonen? Sjønner ikke helt hvordan den kan bli noe mindre, er jo et knøttemap i fra før.

Det påståes så, men nå har jeg til gode å spille PC-versjonen så jeg skal ikke være bastant på at så er tilfelle.

Lenke til kommentar

Ser jo på filmen der også at det ikke er mange som står og vokter den bakerste rulletrappa (3-4 av 32 stykker), så det er jo mulig å unngå den verste stormen med litt taktikkeri.

Men så klart, jeg skjønner frustrasjonen din, på samme måte som jeg ikke er helt tilfreds med taktikken til de som spammer med RPG etter å ha plantet bomber på Rush.

Lenke til kommentar

Metro er det største drittmappet i spillet, og jeg liker ikke Rush, så da unngår jeg Metro hvis jeg kan. Har forstått det sånn at det er bred enighet om at eneste grunnen til at Metro er med i spillet, er for å gi COD-kidsa litt tilfredsstillelse.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Metro rush er jo gøyalt da. Eneste er at folk bør snart innse at å stå med mortars eller RPG ikke er så lønnsomt i lengden der.

Tror faktisk alle gangene jeg har spilt på Metro rush så har jeg og de jeg vanligvis spiller med sørget for at laget vi er på vinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...