Merko Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 hvordan forandrer jeg soldier name eller lager ny soldier?! http://www.origin.com/no/change-id Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 hvordan forandrer jeg soldier name eller lager ny soldier?! Så vidt jeg har skjønt rett må du kjøpe ny lisens får å få ny soldat. Du skjønner nå feil du. En kan forandre nick uten å kjøpe nytt. Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) *snipp: Soldier name = Origin ID uansett. Origin ID (og dermed soldier name) kan endres kjapt og greit her. Gjorde det selv. De færreste av oss ante vel at vi kom til å bli tvunget til å bruke det vi opprettet som KONTONAVN som ingame navn i et spill mange år senere. Latterlig opplegg. Endret 11. november 2011 av Daysleeper Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Hvordan forandrer man avatar i battlelog? Edit: Hva heter serveren gamer.no har oppe? Endret 11. november 2011 av JayMK93 Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Hvordan forandrer man avatar i battlelog? Her har de valgt å bruke en tredjepart igjen. gravatar Må lage en profil hos Gravatar, så setter du rett og slett inn eposten til gravatar kontoen din under "edit profile" på battlelog for å få avataren du har valgt på gravatar. Endret 11. november 2011 av Daysleeper Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Han mener at om han trykker v på et våpen og skifter fra f.eks auto til single, at det skal huskes mellom runder osv. Slik det er nå, må man vel trykke på v for hver gang man spawner for å bytte. Ja, det var dette jeg mente. Det kjipe er jo at hver gang man dør, og blir res'a så skifter dette tilbake til det det står på når man spawner. Sykt annoying når man spiller metro med 64 spillere .. Endret 11. november 2011 av Ght0 Ret4rd Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg spilte en math hvor det var 700 + flagg countdown hva heter den game moden ? Spillet varte neste 45 minutter tror jeg. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Vet ikke om jeg tør å spille på slike baner som varer så lenge. Blir bare ekstra kjipt om jeg skulle bli disconnected mot slutten. Lenke til kommentar
J. Verlander Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Jeg spilte en math hvor det var 700 + flagg countdown hva heter den game moden ? Spillet varte neste 45 minutter tror jeg. Let etter servere med f.eks 1000 "ticks". Ticks er hvor mange poeng hvert av lagene starter med. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 går for fort med 200 imo Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Battlefield 3 - Attack Helicopter Agility Training [PC Gameplay] Godkjent? Var bra den, eneste var at den hakka. En annen ting er at mi-28 er ganske ublansert i forhold til viper. Det blir helt ræva å kontrollere i forhold. Word. Latterlig ubalansert! Det eneste jeg kan tenke er at Havoc skulle tåle mer, men til gjengjeld være treigere å fly, åsså fant noen ut at de skulle tåle likt p.g.a. balanse, og glemte å også justere kontrollene. Ellers så er DICE bare Viper fanboys Lenke til kommentar
kaasa92 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) De siste 5-6 random serverne jeg har joina lagger jo alle sammen, flere som har problemer? Ser folk skriver i chaten ingame også om lagg.. Har ikke hatt like mye lagg før, var jo bedre under release enn det er nå. Har også hatt CTD i det siste, en sjelden gang vel og merke, uten noen utdypende feilmelding, står bare failed eller noe lignende i battlelog game manager. Tidligere har jeg hvertfall fått disconnect og melding av windows om "game crash or closes unexpectedly".. Endret 11. november 2011 av kaasa92 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Battlefield 3 - Attack Helicopter Agility Training [PC Gameplay] Godkjent? Var bra den, eneste var at den hakka. En annen ting er at mi-28 er ganske ublansert i forhold til viper. Det blir helt ræva å kontrollere i forhold. Word. Latterlig ubalansert! Det eneste jeg kan tenke er at Havoc skulle tåle mer, men til gjengjeld være treigere å fly, åsså fant noen ut at de skulle tåle likt p.g.a. balanse, og glemte å også justere kontrollene. Ellers så er DICE bare Viper fanboys Enig med at det er forskjell mellom helikopteren. Og angående videon, så var det den lette ruta Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 hm.. har hatt litt pussige erfaringer med stinger og iglaen i det siste. Omtrent hver gang jeg har fyrt de av og piloten ikke har brukt flares så har raketten eksplodert ca 20m bak flyet/ helikopteret og ikke gjort noen som hellst skadet. Flygerne fløy i rett linje hver gang også så kan ikke ha noe med unnamanøvrering eller for lang avstand å gjøre dette her. Er det noen andre som har opplevd dette eller vet hva det dreier seg om? I starten var eg en stor tilhenger av stinger, ja du måtte time flarsene men når du traff så fikk du minst vehicle disabled. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Infrarødt sikte er DIGG! Hadde den god runden på Metro isted med 20-5 elns :-) Infrarødt på Metro er anbefalt!! Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 håper de fikser det forbanna siktet snart. er drittlei at folk bruker det midt på lyse dagen.. og joda metro er delvis mørkt så ser den i de tilfeller men det er lyse steder og lykter rundt omkring der og. Du skal ikke se en dritt i de tilfellene. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Operation Metro er lett den feteste banen. Den nest beste er den som fåregår i bakgater og greier. Operation Métro er lett den mest bedritne banen i hele spillet. 3 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) hm.. har hatt litt pussige erfaringer med stinger og iglaen i det siste. Omtrent hver gang jeg har fyrt de av og piloten ikke har brukt flares så har raketten eksplodert ca 20m bak flyet/ helikopteret og ikke gjort noen som hellst skadet. Flygerne fløy i rett linje hver gang også så kan ikke ha noe med unnamanøvrering eller for lang avstand å gjøre dette her. Er det noen andre som har opplevd dette eller vet hva det dreier seg om? I starten var eg en stor tilhenger av stinger, ja du måtte time flarsene men når du traff så fikk du minst vehicle disabled. Stinger, Igla og javelin er bugga til helvete! For det første 1 jagerfly pilot greier svinger opp til 9G, en sidewinder missile altså varmesøkende greier svinger på 60G. Eneste måten og bli kvitt sidewinder på er flares. Mens i BF3 her kan jetpiloten bare sette på etterbrenner å cruise ifra missilen. Hvis du legger merke til når missilen kommer bak jet'en. Så rett før den sprenger plutselig får den litt boost, så er den 10 meter unna så sprenger den. Flere ganger opplevd når jeg og kompis bruker javelin/soflam, han locker hele tiden jeg fyrer og når javelinen kommer ned igjen fra himmelen, så kjører tanksen 3 meter og javelinen bommer. Endret 11. november 2011 av R3pulsive Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Metro, er banen for skilla folk. De unskilla whiner, de som har skills håver inn poeng og kills. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Nå liker jeg Métro såpass dårlig på grunn av conquest. Rush er for så vidt OK. Men ingen kan vel være uenig i at conquest på Métro er latterlig ubalansert? Men jeg er vel bare en whiner uten skills tydeligvis... 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå