BALT3 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Husker ikke helt navnet men tror det var noe med metro elns? uansett, makan til sniper map. Damavand Peak også, må være den dårligste der ute. Hallais, har ikke sett deg siden GW Det verste sniper-kartet må være rush-versjonen av Kargh Island -- her ligger idiotene på HANGARSKIPET flere hundre meter fra land og satser på at laget taper på første base slik at runden ender med fire, maks fem headshots og dermed 2000+ marksman bonus. På motsatt lag er det selvsagt et par-fire stykker som prøver å skyte tilbake av samme hjernedøde årsak. Lenke til kommentar
Faddn Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Battlefield 3 - Attack Helicopter Agility Training [PC Gameplay] Godkjent? Var bra den, eneste var at den hakka. En annen ting er at mi-28 er ganske ublansert i forhold til viper. Det blir helt ræva å kontrollere i forhold. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Noen som veit om det går ann og sette våpen som switcher mellom single fire og auto fire til standard auto evt standard single ? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Battlefield 3 - Attack Helicopter Agility Training [PC Gameplay] Godkjent? Var bra den, eneste var at den hakka. En annen ting er at mi-28 er ganske ublansert i forhold til viper. Det blir helt ræva å kontrollere i forhold. Er ikke noe racing spill du spiller... Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Husker ikke helt navnet men tror det var noe med metro elns? uansett, makan til sniper map. Damavand Peak også, må være den dårligste der ute. Hallais, har ikke sett deg siden GW Det verste sniper-kartet må være rush-versjonen av Kargh Island -- her ligger idiotene på HANGARSKIPET flere hundre meter fra land og satser på at laget taper på første base slik at runden ender med fire, maks fem headshots og dermed 2000+ marksman bonus. På motsatt lag er det selvsagt et par-fire stykker som prøver å skyte tilbake av samme hjernedøde årsak. Høres ut som great fun ! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Noen som veit om det går ann og sette våpen som switcher mellom single fire og auto fire til standard auto evt standard single ? Prøv med tasten "v"! Lenke til kommentar
chairgame Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Aaah, er bortreist og prøver å spille på Laptopen, men får bare "You were disconnected from the EA server" Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Med v blir vel det ikke satt som standard ? Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 FAEEEEEEN da hvorfor dropper man plutselig ut av spill ???? Disconnectet med sånn rød nede på linja der Helt random så bare dropper man ut av spill uten forvarsel. Selvsagt når jeg har bra score 15-2 osv, men ingen XP poeng eller upgrades. Skjedd 2 ganger nå Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Med v blir vel det ikke satt som standard ? Eneste alternativet jeg kjenner til? Må innrømme at jeg ikke helt forstår spørsmålet. Lenke til kommentar
""" Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Operation Metro er lett den feteste banen. Den nest beste er den som fåregår i bakgater og greier. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Han mener at om han trykker v på et våpen og skifter fra f.eks auto til single, at det skal huskes mellom runder osv. Slik det er nå, må man vel trykke på v for hver gang man spawner for å bytte. Lenke til kommentar
Fi5kuS Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Battlefield 3 - Attack Helicopter Agility Training [PC Gameplay] Godkjent? Var bra den, eneste var at den hakka. En annen ting er at mi-28 er ganske ublansert i forhold til viper. Det blir helt ræva å kontrollere i forhold. Word. Latterlig ubalansert! Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Han mener at om han trykker v på et våpen og skifter fra f.eks auto til single, at det skal huskes mellom runder osv. Slik det er nå, må man vel trykke på v for hver gang man spawner for å bytte. Ok, en sånn mulighet har jeg aldri hørt om. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hvordan forandrer jeg kontrollene til slik som de var i BC2 på heli? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hvordan forandrer jeg kontrollene til slik som de var i BC2 på heli? Går ikke. Lenke til kommentar
KakeMonster3 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Han mener at om han trykker v på et våpen og skifter fra f.eks auto til single, at det skal huskes mellom runder osv. Slik det er nå, må man vel trykke på v for hver gang man spawner for å bytte. det hadde vært en fantastisk funksjon det. liker ikke å fly rundt med fullauto i det hele tatt og det å bytte kan til tider drepe meg om eg spawner på feil plass. Når det gjelder disconectinga så blir jeg disconnecta etter 20 min inn i det første spillet jeg er i og så aldri meir. fungerer egentlig ok for min del, ser på det som oppvarming. Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 hvordan forandrer jeg soldier name eller lager ny soldier?! Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 hvordan forandrer jeg soldier name eller lager ny soldier?! Så vidt jeg har skjønt rett må du kjøpe ny lisens får å få ny soldat. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hvordan forandrer jeg kontrollene til slik som de var i BC2 på heli? Går ikke. Faen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå