Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Husker ikke helt navnet men tror det var noe med metro elns? uansett, makan til sniper map.

Damavand Peak også, må være den dårligste der ute.

Hallais, har ikke sett deg siden GW :)

Det verste sniper-kartet må være rush-versjonen av Kargh Island -- her ligger idiotene på HANGARSKIPET flere hundre meter fra land og satser på at laget taper på første base slik at runden ender med fire, maks fem headshots og dermed 2000+ marksman bonus. På motsatt lag er det selvsagt et par-fire stykker som prøver å skyte tilbake av samme hjernedøde årsak.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Husker ikke helt navnet men tror det var noe med metro elns? uansett, makan til sniper map.

Damavand Peak også, må være den dårligste der ute.

Hallais, har ikke sett deg siden GW :)

Det verste sniper-kartet må være rush-versjonen av Kargh Island -- her ligger idiotene på HANGARSKIPET flere hundre meter fra land og satser på at laget taper på første base slik at runden ender med fire, maks fem headshots og dermed 2000+ marksman bonus. På motsatt lag er det selvsagt et par-fire stykker som prøver å skyte tilbake av samme hjernedøde årsak.

Høres ut som great fun :D !

Lenke til kommentar

Han mener at om han trykker v på et våpen og skifter fra f.eks auto til single, at det skal huskes mellom runder osv. Slik det er nå, må man vel trykke på v for hver gang man spawner for å bytte.

det hadde vært en fantastisk funksjon det. liker ikke å fly rundt med fullauto i det hele tatt og det å bytte kan til tider drepe meg om eg spawner på feil plass.

Når det gjelder disconectinga så blir jeg disconnecta etter 20 min inn i det første spillet jeg er i og så aldri meir. fungerer egentlig ok for min del, ser på det som oppvarming.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...