frds Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Er denne serveren legit? Lenke til kommentar
Feh Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Personlig syns jeg at folk må få låv til å gjøre det de ønsker uten at det skal bli sure miner ut av det. selv om det innebærer f.eks. at et helt squad ligger og camper. Det eneste jeg har noe imot er idioter som tar en heli, fyller den opp med folk fra laget og kræsjer den rett i bakken 2 sec etter takeoff. Er utrolig deilig følelse å snike seg rundt og ta checkpoints alene når mange på laget camper for så å flanke fienden rundt om kring. De blir ofte så konsentrert om camperne at de ikke bryr seg så mye om noe annet. Gjør ikke meg noe at en hel squad ligger å camper - så lenge de forsvarer et viktig flagg i CQ eller er defendere på rush. Alt utenom dette, så er de noen egoistiske idioter som forsurer spillet for de andre ved å ikke bidra med noe positivt for andre enn dem selv. 1 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 (endret) Husker ikke helt navnet men tror det var noe med metro elns? uansett, makan til sniper map. Damavand Peak også, må være den dårligste der ute. Endret 11. november 2011 av nagina Lenke til kommentar
Atald Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Tror mye av hatet mitt mot recons som bare ligger i en ås en kilometer unna objective skyldes rush. Når man havner på lag med 4-8 som foretrekker å gjøre det fremfor å prøve å arme m-comen gjør det saken voldsomt mye vanskeligere. I Conquest ødelegger de ikke fullt så mye. 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Skulle ønske squad leaders faktisk brukt "Q" på M-COMS / Flags, mye poeng å hente. Ender som regel alltid opp med å starte en ny squad hvor jeg selv er leder, da nesten ingen gjør det. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 M60 med extended mags i en close quarter map = rambo. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Skulle ønske squad leaders faktisk brukt "Q" på M-COMS / Flags, mye poeng å hente. Ender som regel alltid opp med å starte en ny squad hvor jeg selv er leder, da nesten ingen gjør det. Spotte "B" på Metro = masse poeng! Objective defended x7000 Lenke til kommentar
Joachim Vadseth Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Hvorfor har DICE egnes unlocks for ansatte? Dritteit! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Bare artig det, da! Du får søke jobb i DICE..... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Tror mye av hatet mitt mot recons som bare ligger i en ås en kilometer unna objective skyldes rush. Når man havner på lag med 4-8 som foretrekker å gjøre det fremfor å prøve å arme m-comen gjør det saken voldsomt mye vanskeligere. I Conquest ødelegger de ikke fullt så mye. Det skader ikke mye med 4-8 recon som sniper i rush sålenge de spiller objektivene, men det å spille objektene vil da si og dekke et område hvor kansje ikke flesteparten av motstanderene er, og være veldig aktive med spote motstandere så de som angriper kan trykt bevege seg fra dekke til dekke framover. Problemet er vandligvis at de ikke forstår at de har en support rolle, og bare alle jakter på kills der hvor det er størst mulighet for å få et kill. Og de som angriper objektiva blir flanka av langt flere spillere på det andre laget. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Når man har spillt en runde og du ser på staten for runden. Jeg vet jeg tok minst 10 flagg og defenda sikkert like mange. Burde ikke den scoren kommet under objective score? Står liksom 20 poeng der, så noe er feil, eller så har jeg misforstått. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 M60 med extended mags i en close quarter map = rambo. Enda bedre, m240b med forgrip/irnv/extended mag. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Flere som opplever at lyder blir borte? Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 ser på Origin at jeg kan forhændsbestille BATTLEFIELD 3 BACK TO KARKAND - TILLEGGSPAKKE. Men ser ikke noe om når det kommer. Noen som vet? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. november 2011 Forfatter Del Skrevet 11. november 2011 ser på Origin at jeg kan forhændsbestille BATTLEFIELD 3 BACK TO KARKAND - TILLEGGSPAKKE. Men ser ikke noe om når det kommer. Noen som vet? Desember. Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Forsøkte meg på co-op med public matchmaking, helikopter level. Eneste jeg kan si er AAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Er jo artig hvis du havner med en som er dyktig. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Flere som opplever at lyder blir borte? Ja. Tror det. Altså ikke at lyden blir totalt borte, men visse deler av lydbildet blir borte i en liten periode. Virker som det er en bug. For eksempel de gangene man har noe som sprenger rett ved siden av seg, så får man sånn "mistet hørselen"-lyd. Noen ganger virker det som den kommer av seg selv, og at den varer for lenge. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Opplever at lyder forsvinner her og. Spesielt hvis det er en del som skjer. Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 11. november 2011 Del Skrevet 11. november 2011 Battlefield 3 - Attack Helicopter Agility Training [PC Gameplay] Godkjent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå