b00n Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har hatt krasj jeg og, men det er Spillet sin skyld. Ikke Origin. Hvordan krasjer origin da ? Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har hatt krasj jeg og, men det er Spillet sin skyld. Ikke Origin. Hvordan krasjer origin da ? Kom just en ny oppdatering av origin, kanskje derfor? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jævla ea har fortsatt tilgode til å gi sende meg physical warpack, selv om jeg har sendt de et par mailer osv. drit. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg skulle ikke få physical warfare pack engang og jeg fikk den 2-3 minutter etter release i Europa :!: Lenke til kommentar
dTd Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Noen her inne som kaller seg Jokerpr0? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Jeg oppdaterte Origin nå akkurat og nå insisterer den på og åpne battlelog i Opera, IE er default browser, noen som har opplevd noe lignende og muligens har noe tips? EDIT: nevermind, bare ea som vil at jeg skal kjøre med administrator rettigheter, fikk tvinga origin til å kjøre som normal bruker nå. Merko: battlelog fungerer ikke i opera Endret 10. november 2011 av Civilix Lenke til kommentar
Merko Skrevet 10. november 2011 Forfatter Del Skrevet 10. november 2011 Jeg oppdaterte Origin nå akkurat og nå insisterer den på og åpne battlelog i Opera, IE er default browser, noen som har opplevd noe lignende og muligens har noe tips? Hvorfor kan du ikke bruke Opera? Lenke til kommentar
k-h-s Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Vært sent ute med å hente min forhåndsbestilte pc versjon men henter i dag. Hadde jo forhåndsbestilt limited ediition men ser da standar ut den jeg har fått. Hvordan se forskjell? Har spilt på ps3 frem til nå Lenke til kommentar
eXa Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Battlelog fungerer i Opera, er bare visse ting som ikke fungerer. (har ikke testet tho, allt jeg gjør fungerer fint i opera) Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Battlelog fungerer i Opera, er bare visse ting som ikke fungerer. (har ikke testet tho, allt jeg gjør fungerer fint i opera) får du joina games fra opera? det fungerer ikke her... Lenke til kommentar
eXa Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 ja, er normalt det jeg bruker battlelog til :!: Lenke til kommentar
nagina Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 hvorfor bruke opera in first place? da explorer er bedre imo. De kidsa som QQer at explorer er crap er bare fordi andre sier det, da er spørsmålet, har du brukt det mer enn å hente firefox/chrome eller evt opera? skeptisk. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 hvorfor bruke opera in first place? da explorer er bedre imo. De kidsa som QQer at explorer er crap er bare fordi andre sier det, da er spørsmålet, har du brukt det mer enn å hente firefox/chrome eller evt opera? skeptisk. lol Ikke problemer med BL i Opera her... Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Har hatt krasj jeg og, men det er Spillet sin skyld. Ikke Origin. Hvordan krasjer origin da ? Kom just en ny oppdatering av origin, kanskje derfor? De blir oppdatert automatisk? Står Origin Beta til meg enda så. EDIT: Ble oppdatert på restart nr.2, må vel rote fram formaterings CD snart Endret 10. november 2011 av Rostad Lenke til kommentar
b00n Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg fikk oppdatert min origin når jeg logga ut og inn. Da når jeg logga inn så dukka det opp auto update. Lenke til kommentar
eXa Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ja jeg har testet Explorer. Aldri har mitt antivirus/spybot jobbet så mye som da jeg testet Explorer og Chrome. Hittil er FF eneste nettleser som takler mitt bruk. Explorer og Opera risikerer jeg å miste alle faner/vinduer i ved en kræsj, det gjør jeg ALDRI i FF. Sist jeg testet chrome så hadde dem en "fancy" funksjon som gjorde at på under en uke så hadde chrome spist opp allt minnet mitt (8gb) Så chrome krever regelmessige restarts. Explorer føler jeg meg ikke trygg i en plass heller... Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Kan, MAV'en drepe andre folk? Eller er det kun elektriske utstyr? Lenke til kommentar
aGal Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Kan, MAV'en drepe andre folk? Eller er det kun elektriske utstyr? Du kan ta roadkills med den. Lenke til kommentar
b00n Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Har sett en video hvor Mav'en klarte og "Roadkille" flere. Men jeg har aldri fått det til. Men ellers så er den bare motion sensor og ECR jammer. Endret 10. november 2011 av b00n Lenke til kommentar
MKej Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Nye beta drivere fra Nvidia i dag Includes several bug fixes and performance improvements for Battlefield 3. - Fixes cases of irregular performance (stuttering) primarily seen on DirectX 10 GPUs. The fix improves the performance of both DX10 and DX11 GPUs. - Fixes shadow map corruption seen with DirectX 10 GPUs. - Fixes cases of black corruption lines/triangles with DirectX 10 GPUs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå