MrLee Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Oppe til venstre. Og uten den teite semitransparante bakgrunnen som gjør at det føles som den tar 20x mer plass. Det var også skikkelig fargekodeded meldinger. Endret 10. november 2011 av MrLee 1 Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Ja, skulle vært litt bedre fargekodede meldinger og en valgmulighet for hvor lenge du vil ha den synlig, eller om du vil ha den synlig i det hele tatt. Endret 10. november 2011 av Hyd Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Om det kommer, så vil 2143 komme sikkert først. Neste år eller 1,5år til vil jeg tro. Da kan de jo resikulere grafikknivået i BF3. (på samme måte som de gjorde med 1942/vietnam og BF2/2142) Så kommer "BF4" med litt lengre tidshorisont. Dag 1 kjøp for min del hvis BF2143 kommer, 2142 er min favoritt i BF samlingen. Destruction 2.0 og den Frostibte 3.0, i 2143 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Er enig i at 2142 var konge det og. Om det var bedre enn BF2 er jeg fremdeles litt i tvil om, men gud så gøy det var med titans Det var jo "proto-rush" mode vil jeg si. Endret 10. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
JVM91 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har fått opp en server i samarbeid med klanen eg er med i. 48 slots Conquest large fra i3D.net. http://battlelog.battlefield.com/bf3/servers/show/d6942c4a-5fcd-4823-8827-665364807aa0/Helix-Norway/ Lenke til kommentar
Feh Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Flott å se flere servere med custom players. 64 er imo 10 for mange, og 32 er 10 for få. mellom 40 og 50 er det som fungerer best synes jeg. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Gleder meg VILT til Back to Karkand map packen! Blir deilig å spille på de gode gamle BF2 mapsa, bare nå i Frostbite 2! Strike at Karkand, Gulf of Oman, Sharki Peninsula og Wake Island. Pluss 10 nye våpen, 3 nye kjøretøy OG forbedret ødeleggelsesmotor. Skal mye til for å toppe det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Håper de ikke har flyttet for mye eller eliminert flagg på map i B2K pakken, for da blir jeg skuffa. Og jeg håper de lager en ny map pack DLC til BF3 med flere maps som ikke har såpass inf. fokus som metro, damvarand, canals, bazar, seine crossing og teheran highway har. Seriøst 3 vehicle focus vs 6 infantry focus maps? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 De nye håndvåpnene kan selvfølgelig bli brukt på alle maps?! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Det spørs. Kan virke som de gjør det som i BC2: vietnam hvis man ser på server browser i battlelog i alle fall. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 I og med at du må velge enten Battlefield 3 eller Back to Karkand i server browser (sånn det ser ut atm) tror jeg ikke det. Jeg tror innholdet i B2K kun fungerer innenfor pakken Lenke til kommentar
hightow Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Jeg hadde gjerne sett en remake av Warlord fra SF-pakken, med grappling hook, zipline og hele pakke. Det var der jeg tilbringte mest tid til slutt. 1 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Ser ikke helt grunnen til at de skulle separere våpnene fra B2K og Vanilla. Vil jo ta evigheter med å levle opp da :/ Dessuten så er det jo bare 4 baner. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Enig. Men kan se at det blir vanskelig med tanke på at kun de som har kjøpt pakken skal kunne se og bruke våpnene/kjøretøyene når man spiller på de "gamle" brettene. Men ja, det hadde vært utrolig kult med litt fra SF også! Lenke til kommentar
Atald Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Orker ikke lete det opp nå, men det er vel bekreftet at flaggene vil forbli der de var i BF2 og at våpnene kan brukes i Vanilla også? Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Er det bare meg eller er EOD-bot umulig å styre? Prøvde Rush, og hvert eneste sted M-COM stasjonen er der er det ett eller annet underlag som gjør at EOD-boten bare spinner ut av kontroll ogblir totalt håpløs. Styrer jeg til høyre eller venstre skjer det ingenting. Den bare glir rundt i random retninger. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Enig i at den er litt ustyrlig ja. Samtidig ser jeg folk som har stålkontroll på den, så det er tydelig at det er jeg som gjør noe galt med den? Lenke til kommentar
Deosl Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Det vi vet så langt: http://battlefieldo.com/back-to-karkand-qa-with-zh1nt0/ All the weapons that you unlock while playing Back to Karkand expansion pack will be usable when playing Battlefield 3. Endret 10. november 2011 av Deosl Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Enig. Men kan se at det blir vanskelig med tanke på at kun de som har kjøpt pakken skal kunne se og bruke våpnene/kjøretøyene når man spiller på de "gamle" brettene. Men ja, det hadde vært utrolig kult med litt fra SF også! Altså de som bare har vanilla vil fortsatt se disse ekstra våpnene. Men de kan ikke utstyre sine egne soldater. Som i BC2 så hadde man disse våpnene med en spesiell camo. Alle som ikke hadde kjøpt denne skin-pack kunne jo se den. Samt plukke opp våpnene til de som hadde dette. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Oppe til venstre. Og uten den teite semitransparante bakgrunnen som gjør at det føles som den tar 20x mer plass. Det var også skikkelig fargekodeded meldinger. Men bare fire linjer, som også som regel ble fylt opp med "Enemy boat spotted", som gjorde det relativt vanskelig å få med seg. Men utseende var mye bedre. Savner fortsatt en metode å permanent sette minikartet til den midterste zoomen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå