Bytex Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Hehe, likte de tørre kommentarene PCGamer folkene kom med etter en kommentar i en Call of Duty-review: "FUCK YOU, PCGAMER HAVE BECOME COD LOVERS! I WILL NEVER LISTEN TO YOU AGAIN!" Artikkelforfatteren: "I'm more of a halibut person, really" En annen staffer: "I love mackerel", "the mighty mighty salmon" Cod er også torsk. Endret 10. november 2011 av Bytex Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 BF4 bekreftet. w00t! Håper de tar seg god tid... Sikkert ikke... Lurer på når BC3 kommer. Håper de dropper det lens flare pisset. Enig skjønner kanskje hvis en spotter mot deg i sterkt sollys, men når du er i tunnel og det er drit mørkt, hvilket lys skal reflekteres?? Lenke til kommentar
_Bulldog_ Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 BF4 bekreftet. w00t! Håper de tar seg god tid... Sikkert ikke... Lurer på når BC3 kommer. Leste et sted at de jobber med BF 2142\3 et sted. Kjøper nok den også Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Riktig at det bare fungerer med SOFLAM. Testet ut om et Javelin vil bomme om helikopteret brukte flares. Det bommet. Dog testet ikke om Javelin ville ha truffet uansett. Jeg og en kompis testa litt SOFLAM og Javelin, sykt effektivt for min del iallefall, selv på fly. Okay, takker for tilbakemelding. Må teste det mere ut selv. Liker tanken bak SOFLAM + Javelin. Teamwork Ja. Men ikke glem support fyren som må stå å gi engineers javelins da. De har tross alt bare 2 hvis de ikke går for expl. upgrade. Forøvrig, hva liker folk å spille med av squad upgrades? Vi bruker som regel Sprint Ammo Flak Suppress. Selv om jeg personlig mener vi burde bytte ut ammo med noe annet så er det andre i squad'en min som mener de brenner gjennom ammo som smør Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Gleder meg til det blir helg...da blir det BF 3. <3 Har ikke fått spilt mer enn 45 minutter denne uka grunnet studiene. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 BF4 bekreftet. w00t! Håper de tar seg god tid... Sikkert ikke... Lurer på når BC3 kommer. Hvorfor skulle de ikke ta seg god tid? Vi har jo vist om BF3 i ett halvt tiår snart. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Gi meg battlelog integrert i spillet eller Origin, så vi slipper et unødvendig ledd for å få spilt litt. Et "unødvendig" ledd blir det uansett selv om battlelog har vært integrert i spillet eller ikke. I en nettleser får du jo opp server-browseren med en gang. Hadde det vært integrert i spillet, har det blitt tregt, tungvindt og gammeldags. Merkelig at ikke flere ser overvekten av fordeler med måten de har løst dette på. 3 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Om det kommer, så vil 2143 komme sikkert først. Neste år eller 1,5år til vil jeg tro. Da kan de jo resikulere grafikknivået i BF3. (på samme måte som de gjorde med 1942/vietnam og BF2/2142) Så kommer "BF4" med litt lengre tidshorisont. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Ser ikke problemet. Bruk battlelog som startside i en browser du ikke bruker til vanlig. Da kommer du rett inn der når du starter browseren, og kan starte spillet derfra, velge server og whatever. Du MÅ ikke klikke på "play battlefield 3" knappen i origin først. Endret 10. november 2011 av Bytex 2 Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Går det an å skippe innloggings fasen i Battlelog? Altså at den logger seg automatisk inn når man går til Battlelog. Sånn som jeg har det nå, så må jeg trykke på log-in knappen, mens alt er ferdig skrevet inn. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 remember me checkboxen? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Har det vært noe snakk om å få inn straffepoeng for teamkilling? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Sykt morro å løpe tanks til tanks med c4:) Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Spør igjen har hardcore blitt mindre hardcore ??eller har jeg blitt mye dårligere til å skyte?? Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Hva er sammenhengen med at hardcore evt har blitt mindre hardcore og du blitt dårligere til å skyte? Jeg føler HC er der det skal være, dør på 2-3 skudd. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Mye mas fra meg men jeg prøver igjen jeg. Kan man deaktivere den blå chat skjermen som dukker opp hele tiden. Den er sykt irriterende da den bruker mye av skjermen. Har kun 19 tommer. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 (endret) Hvorfor kan ikke jeg velge at jeg vil ha minimap på en ekstra zoom ut iforhold til standard?? Prøv ett lett trykk på "N" (map-zoom) Var vist zoom dette Endret 10. november 2011 av Christoffero89 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Mye mas fra meg men jeg prøver igjen jeg. Kan man deaktivere den blå chat skjermen som dukker opp hele tiden. Den er sykt irriterende da den bruker mye av skjermen. Har kun 19 tommer. Har ikke funnet noen måte å gjøre det på nei. Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Latterlig plassering av chat skjermen! Lenke til kommentar
frds Skrevet 10. november 2011 Del Skrevet 10. november 2011 Husker chat skjermen var mye kjekkere i BF2, mener den var plassert nede til venstre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå