Elefantmesteren Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 "I asked about commander mode and they all clammed up and wouldnt say anything. I doubt you will see it as one head guy did say "it was only 2 out of 128 people, its a lot of work for that"... but i expect some new tactical and strategic elements to MP because there was something they weren't telling us." commanderen påvirker jo alle på laget, så å si at det er for mye jobb bare for 2/128 spillere er bullshit. Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 ja, det er bullshit. Var da ikke så JÆVLIG mye jobb som commander spør du meg. Problemet var at alle resigna deg når du var det. frodi det var easy poeng. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Commander fikk jo bare gjennomsnitt av poengene på laget sitt uansett, så "easy poeng" var det aldri, med mindre du sugde ellers. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Q-blomsten var jo intet mindre enn genial. Den var lett tilgjengelig, enkel å bruke, og ga en i tillegg mulighet til å gi beskjed om ting som skjedde på slagmarken. Skjønner ikke hvorfor de gikk bort ifra den i BC2. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 8. april 2011 Del Skrevet 8. april 2011 Q-blomsten var jo intet mindre enn genial. Den var lett tilgjengelig, enkel å bruke, og ga en i tillegg mulighet til å gi beskjed om ting som skjedde på slagmarken. Skjønner ikke hvorfor de gikk bort ifra den i BC2. Konsollene kom 2 Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 det beste hadde vel vært om det gikk an å ha ned "q-blomsten" på musehjulet, hadde gått like raskt og lett som det er å velge power-up i crysis? siden du kun bruker 1 knapp isteden for 2. Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) http://www.vg247.com/2011/04/08/mind-blowing-battlefield-3-single-player-shown-in-london/ ^ det vil ikke bli vist noe MP før E3. http://www.videogamer.com/news/battlefield_3_console_differences_detailed_by_dice.html ^ Konsoll får dårligere FPS, ingen motion blur, lavere oppløsninger, ingen anti-aliasing etc. (forventa) http://www.gamerzines.com/ps3/news/30fps-console-battlefield-3.html ^ 30fps på konsoller. PC <3 Endret 9. april 2011 av Tecfan 2 Lenke til kommentar
bikubedronning Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Bilder av diverse BF3-ting: http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=164703 Lenke til kommentar
The_Tom Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Commander fikk jo bare gjennomsnitt av poengene på laget sitt uansett, så "easy poeng" var det aldri, med mindre du sugde ellers. Jeg toppet ofte listen når jeg var commander jeg... Og med 'easy poeng' mener jeg at det er lette poeng i forhold til strevet. Var kanskje litt uklar der.. Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Hvis laget var bra, ble (blir) det ofte til at man toppet lista som commander. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 http://www.videogamer.com/xbox360/battlefield_3/news/could_team_deathmatch_work_in_battlefield_3.html While Battlefield's staple multiplayer modes of Conquest and Rush have always gone down well, most other shooters simply focus on Team Deathmatch. Does DICE executive producer Patrick Bach think Battlefield 3 could support the world's most popular multiplayer gametype? "I definitely think so. Absolutely," Bach told VideoGamer.com at a London event earlier this week. "We have the core shooting mechanic, and we have the weapon layout stuff that, in theory, could support any mode. I think that's the core of Battlefield - that we have a very solid foundation that, in theory, we could build any game mode." vet ikke hva eg skal tro, men har jo sett gameplay og det var awesome så dette var ingen demper på hypen Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Er conquest som gjelder i Battlefield. Er bekymret for at Dice er så fokusert på å ta spillere fra COD, at de glemmer de som spilte Battlefield fordi det var et unikt spill. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354 Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Likte egentlig Rush ganske godt, som et lite avbrekk i Conquest. Lenke til kommentar
Ron Burgundy Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Rush og tildels squad deathmatch er meget ålreit for variasjonens skyld, mens jeg synes conquest er det artigste, og definitivt har mest timer med. Lenke til kommentar
Lami Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Helt klart. Liker veldig godt servere som har blanding av Conquest og Rush. Har aldri likt Rush før, men begynner faktisk å elske det Liker spesielt A2LF Hardcore serveren. Vil absolutt anbefale den serveren. Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 It sure looked like BF2 ... lots of tanks, APC's, jets...They acknowledged jets would be in there but didnt say what kind... they did talk about how tricky it had been to balance jets against infantry and the answer was illuminating. They said if they had made it realistic, the ground forces havent a chance, as in real life, so they explicitly recognised that they were making a game, not a simulator which meant to be precise and representative.. http://boards.ie/vbulletin/showpost.php?p=71598112&postcount=30 Say whaaaaat? Mister sakte men sikkert håpet... DICE, kan vi få noen gode nyheter snart? Er jo mega BF fan, trodde jeg aldri kom til å trenge å bli kritisk. Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 Høres jo bra ut det da. Finnes jo ikke noe verre om de klarer å gjøre fly ubalansert. Var greit nok i BF2, men kunne nok kanskje vært hakket bedre. Om fly blir for bra, så ender det bare med en lang kø av folk som venter på at det spawner. Fordelen i BF2, var jo at fly var gode mot heli. Noe som er hovedproblemet i BC2, der heli ikke har noe spesiell svakhet. Joda, en AA her og der, men med en middels god pilot/gunner så er den ute av verdenen. Hadde BC2 hatt fly, så tror jeg det hadde blit mer balansert faktisk. I tillegg så balanserer det mot tanks og engineers som "camper". Med andre ord: Fly balanserer nettopp opp mot heli og tunge kjøretøy. Men på den andre siden så kan de ikke være spesielt gode mot infantry, da det ville fucket opp balansen. Og det er jo uansett ikke spesielt å bombe vilkårlig for å drepe infantry med jet-fly i en krig. Det er jo nettopp for å ta ut tyngre kjøretøy man bruker det. Dermed høres det helt perfekt ut både realistisk sett og balansemessig at de blir noe svakere mot infantry. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 9. april 2011 Del Skrevet 9. april 2011 (endret) Eg skjønner problemet DICE har med å balansere fly, greit nok i BF2 der det var umulig å ødelegge bygninger, men i BF3 er det mulig, og da kan ikke folka gjemme seg for flyene. Ser for meg en løsning ville vere å lage vanskelige broer og slikt for å gji beskyttelse til infantry men akkurat små nok til ikke å gji beskyttelse for tanks o.l Endret 9. april 2011 av Gabbe Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Jeg har aldri hørt noen nyhetssaker si at fly flyr rundt og bomber ground targets (som i infantry som går), men heller større kjøretøy og kolonner. Personlig vil jeg ikke uttale meg hvordan balanseringen blir i forhold til at bygninger kan rives, etc før jeg har testet en Beta/Demo eller sett noen multiplayer videor. Blir litt som å uttale seg i blinde om en sak. Lenke til kommentar
Thitorkin Skrevet 10. april 2011 Del Skrevet 10. april 2011 Vi vet at ting kan ødelegges, da også mest sannsynlig av fly. Dette kan man jo gå utifra og gjøre spekulasjoner på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå