Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

"I asked about commander mode and they all clammed up and wouldnt say anything. I doubt you will see it as one head guy did say "it was only 2 out of 128 people, its a lot of work for that"... but i expect some new tactical and strategic elements to MP because there was something they weren't telling us."

 

commanderen påvirker jo alle på laget, så å si at det er for mye jobb bare for 2/128 spillere er bullshit.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk

Commander fikk jo bare gjennomsnitt av poengene på laget sitt uansett, så "easy poeng" var det aldri, med mindre du sugde ellers.

Lenke til kommentar

http://www.vg247.com/2011/04/08/mind-blowing-battlefield-3-single-player-shown-in-london/

 

^ det vil ikke bli vist noe MP før E3.

 

 

http://www.videogamer.com/news/battlefield_3_console_differences_detailed_by_dice.html

 

^ Konsoll får dårligere FPS, ingen motion blur, lavere oppløsninger, ingen anti-aliasing etc. (forventa)

 

http://www.gamerzines.com/ps3/news/30fps-console-battlefield-3.html

 

^ 30fps på konsoller.

 

PC <3

Endret av Tecfan
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Commander fikk jo bare gjennomsnitt av poengene på laget sitt uansett, så "easy poeng" var det aldri, med mindre du sugde ellers.

 

Jeg toppet ofte listen når jeg var commander jeg... Og med 'easy poeng' mener jeg at det er lette poeng i forhold til strevet. Var kanskje litt uklar der..

Lenke til kommentar

http://www.videogamer.com/xbox360/battlefield_3/news/could_team_deathmatch_work_in_battlefield_3.html

 

 

While Battlefield's staple multiplayer modes of Conquest and Rush have always gone down well, most other shooters simply focus on Team Deathmatch. Does DICE executive producer Patrick Bach think Battlefield 3 could support the world's most popular multiplayer gametype?

 

"I definitely think so. Absolutely," Bach told VideoGamer.com at a London event earlier this week. "We have the core shooting mechanic, and we have the weapon layout stuff that, in theory, could support any mode. I think that's the core of Battlefield - that we have a very solid foundation that, in theory, we could build any game mode."

 

vet ikke hva eg skal tro, men har jo sett gameplay og det var awesome så dette var ingen demper på hypen :D

Lenke til kommentar

It sure looked like BF2 ... lots of tanks,

APC's, jets...They acknowledged jets would

be in there but didnt say what kind... they

did talk about how tricky it had been to

balance jets against infantry and the answer

was illuminating. They said if they had made

it realistic, the ground forces havent a

chance, as in real life, so they explicitly

recognised that they were making a game,

not a simulator which meant to be precise

and representative..

 

http://boards.ie/vbulletin/showpost.php?p=71598112&postcount=30

 

Say whaaaaat?

 

Mister sakte men sikkert håpet... DICE, kan vi få noen gode nyheter snart?

Er jo mega BF fan, trodde jeg aldri kom til å trenge å bli kritisk.

Lenke til kommentar

Høres jo bra ut det da. Finnes jo ikke noe verre om de klarer å gjøre fly ubalansert. Var greit nok i BF2, men kunne nok kanskje vært hakket bedre. Om fly blir for bra, så ender det bare med en lang kø av folk som venter på at det spawner.

 

Fordelen i BF2, var jo at fly var gode mot heli. Noe som er hovedproblemet i BC2, der heli ikke har noe spesiell svakhet. Joda, en AA her og der, men med en middels god pilot/gunner så er den ute av verdenen. Hadde BC2 hatt fly, så tror jeg det hadde blit mer balansert faktisk. I tillegg så balanserer det mot tanks og engineers som "camper".

 

Med andre ord: Fly balanserer nettopp opp mot heli og tunge kjøretøy. Men på den andre siden så kan de ikke være spesielt gode mot infantry, da det ville fucket opp balansen. Og det er jo uansett ikke spesielt å bombe vilkårlig for å drepe infantry med jet-fly i en krig. Det er jo nettopp for å ta ut tyngre kjøretøy man bruker det. Dermed høres det helt perfekt ut både realistisk sett og balansemessig at de blir noe svakere mot infantry.

 

 

Lenke til kommentar

Eg skjønner problemet DICE har med å balansere fly, greit nok i BF2 der det var umulig å ødelegge bygninger, men i BF3 er det mulig, og da kan ikke folka gjemme seg for flyene.

Ser for meg en løsning ville vere å lage vanskelige broer og slikt for å gji beskyttelse til infantry men akkurat små nok til ikke å gji beskyttelse for tanks o.l

Endret av Gabbe
Lenke til kommentar

Jeg har aldri hørt noen nyhetssaker si at fly flyr rundt og bomber ground targets (som i infantry som går), men heller større kjøretøy og kolonner.

 

Personlig vil jeg ikke uttale meg hvordan balanseringen blir i forhold til at bygninger kan rives, etc før jeg har testet en Beta/Demo eller sett noen multiplayer videor. Blir litt som å uttale seg i blinde om en sak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...