Skrujernet Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 tips til coop: På siste lvl (11th hour) stå utenfor børsen/banken og skyt alle jævlene som kommer fram. Finn dere gode posisjoner, og når dere er tom for ammo gå en og en tilbake til ammo et lite stykke bak. Tror jeg fikk 50 000 på vel 10-15 min skyting. 1 Lenke til kommentar
CapitalSheep Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 De siste 2 ukene har jeg irritert meg grenseløst over en pipelyd fra pcen. Først i dag oppdager jeg at det er esn sonar programmet til bf3 som lager lyd når noen logger inn og ut eller sender meldinger. 3 Lenke til kommentar
Cruentus Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) tips til coop: På siste lvl (11th hour) stå utenfor børsen/banken og skyt alle jævlene som kommer fram. Finn dere gode posisjoner, og når dere er tom for ammo gå en og en tilbake til ammo et lite stykke bak. Tror jeg fikk 50 000 på vel 10-15 min skyting. Takker for tipset. Skal prøve det. Denne var kul hehe. (se hele videoen) Endret 9. november 2011 av Cruentus Lenke til kommentar
frds Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Irriterer meg så jævlig av snipere, fatter ikke hva de har å gjøre på bare ute å lager kvalme for de som spiller. Beklager usaklighetene, men er bare så forbanna på de som gjemmer seg inni skogen. Lenke til kommentar
Barkster Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Kan man fjerne den idiotiske blå chat greia som dukker opp til stadighet? Ingen som vet? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Nå er jeg så jævla lei av å få hele skjermen lyst opp av den forbanna tactical lighten. Noen som vet når den patchen kommer? Lenke til kommentar
Kalanthes Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Akkurat kjørt Ccleaner, starter opp chrome, trykker logg inn på battlelog: "Too many failed logins, you have been blocked". Å logge inn 1 gang med riktig passord er visst fyfy Edit: Der kom jeg inn Endret 9. november 2011 av Kalanthes Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Irriterer meg så jævlig av snipere, fatter ikke hva de har å gjøre på bare ute å lager kvalme for de som spiller. Beklager usaklighetene, men er bare så forbanna på de som gjemmer seg inni skogen. Å herregud. Sånne som deg irriterer meg mer. 1 Lenke til kommentar
aGal Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Nå er jeg så jævla lei av å få hele skjermen lyst opp av den forbanna tactical lighten. Noen som vet når den patchen kommer? Synes det var verre i BETA for da brukte så si alle den lykta. Men den er jo bare waste spør du meg, finnes mye bedre ting å bruke. Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Nå er jeg så jævla lei av å få hele skjermen lyst opp av den forbanna tactical lighten. Noen som vet når den patchen kommer? IRNV Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Irriterer meg så jævlig av snipere, fatter ikke hva de har å gjøre på bare ute å lager kvalme for de som spiller. Beklager usaklighetene, men er bare så forbanna på de som gjemmer seg inni skogen. Spot dem, bruk dekke, gjem deg og anta det alltid er noen som venter på deg rundt hjørnet. Snipere er ikke irriterende, bare en utfordring. Det som er irriterende er når man får snipere som Squad Leader og disse legger seg 20 meter unna hovedbasen hele gamet. De skulle vært kicka. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvorfor kan ikke jeg velge at jeg vil ha minimap på en ekstra zoom ut iforhold til standard?? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Den som fant ut at morter passet fint til support kan dø, noe så irriterende -.- Man skal da være passe dårlig om man dør mye mot mortars. Dessuten om en har én support med mortar på laget er uansett problemet løst, ettersom mortars alltid er spotted. Deploy mortar -> Drepe mortar. Har alltid med mortar, bruker den til å ta ut den som er mortar. Etter 2 e kills slutter de Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvilke brett spiller folket mest på?=) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Caspian Border, Canals, Kharg Island og Operation Firestorm. 4 Lenke til kommentar
Balleflass Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Dem bør virkelig begrense IR-scope distansen og halvere mengden raketter engineer bærer. 80% løper bare med IR-scope. Blir jo easy-mode i spotting. Og ang. RPG, område 2 og 3 på Metro er jo Unreal Tournament... Lenke til kommentar
RoXx Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Dem bør virkelig begrense IR-scope distansen og halvere mengden raketter engineer bærer. 80% løper bare med IR-scope. Blir jo easy-mode i spotting. Og ang. RPG, område 2 og 3 på Metro er jo Unreal Tournament... Ekstra festlig er det at IRNV ikke blir affektert sollys, du kan prøve et par NV briller mot sollyset^^ Det er spenstige lysforhold det:P Flere baner det blir "stillingskrig" å RPG fram og tilbake. Seine crossing / metro og til dels damawand peak. Metro er jo helt løk uansett og det blir gammelt ganske fort å mole ivei x antall RPG mot samme punkt i blinde. Meh, Caspian border/canals/kharg Spotting er verdiløst i hardcore-mode uansett, heldigvis:) Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Glad for at man sjeldent kommer over de problemene folk klager over på PS3-versjonen. Så får jeg bare håpe at jeg slipper det når jeg endelig gidder å skaffe meg PC-versjonen og. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 IRNV kommer til å drepe dette spillet public hvis de ikke fjerner/gjør et eller annet med det. Det er helt forjævelig og har ingenting med Battlefield å gjøre. Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 IRNV er basert på varme ikke lys. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå