Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Tror dere bf3 kommer til å holde interessen til folk like lenge som bf2 har gjort, det vill altså si i 6-7 år?(kommer vell litt ann på når bf4 kommer ut)

 

For min del, så blir spillet bare bedre og bedre hvor mere man "vokser" på det og får flere unlocks og blir godt kjent med brettene :thumbup:

 

Jeg tror det kommer til å holde lenge. Det blir bare morsommere og morsommere, som du sier, og jeg tror ikke det kommer til å dale med det første. Så lenge jeg har venner å spille det med ser jeg ingen grunn til å slutte. Derimot om jeg etterhvert blir sittende alene er det nok stor sjanse for at det dabber av.

Endret av Br0dskive
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg tror det kommer til å holde lenge. Det blir bare morsommere og morsommere, som du sier, og jeg tror ikke det kommer til å dale med det første. Så lenge jeg har venner å spille det med ser jeg ingen grunn til å slutte. Derimot om jeg etterhvert blir sittende alene er det nok stor sjanse for at det dabber av.

 

Samme opplevelse har jeg, og er stygt redd for at det blir som med BC2. Kompisene farer over til andre spill etter 6 mnd også blir jeg sittende der forever alone. Har den ulempen at jeg er den eneste av kompisene mine som utelukkende spiller på PC. PS3en min bruker jeg kun til å se film og spille SNES emulator en gang i utide :p

Lenke til kommentar

Tror dere bf3 kommer til å holde interessen til folk like lenge som bf2 har gjort, det vill altså si i 6-7 år?(kommer vell litt ann på når bf4 kommer ut)

 

For min del, så blir spillet bare bedre og bedre hvor mere man "vokser" på det og får flere unlocks og blir godt kjent med brettene :thumbup:

Litt skeptisk.

Tviler på at noen vil plukke det opp om et par måneder uten å møte en vegg av frustrasjon grunnet det idiotiske unlock-systemet.

For min del, har interessen allerede dabbet av en god del. Mye pga kartene og unlock-systemet.

Lenke til kommentar

Tror dere bf3 kommer til å holde interessen til folk like lenge som bf2 har gjort, det vill altså si i 6-7 år?(kommer vell litt ann på når bf4 kommer ut)

 

For min del, så blir spillet bare bedre og bedre hvor mere man "vokser" på det og får flere unlocks og blir godt kjent med brettene :thumbup:

Litt skeptisk.

Tviler på at noen vil plukke det opp om et par måneder uten å møte en vegg av frustrasjon grunnet det idiotiske unlock-systemet.

For min del, har interessen allerede dabbet av en god del. Mye pga kartene og unlock-systemet.

 

Hva er galt med unlock systemet?

 

Jeg syns det forøvrig virker veldig greit. Mange klaget på f.eks heli og jet unlocks. Men de viktigste kom veldig fort. Syns forøvrig det gjør det på samtlige våpen.

Lenke til kommentar

Riktig at det bare fungerer med SOFLAM. Testet ut om et Javelin vil bomme om helikopteret brukte flares. Det bommet. Dog testet ikke om Javelin ville ha truffet uansett.

Jeg og en kompis testa litt SOFLAM og Javelin, sykt effektivt for min del iallefall, selv på fly.

 

Gjorde det samme med en kamerat. Vi eide brettet og total score for meg var på drøyt 38000. Mange tickets og få spillere på den banen (en av webhallens servere).

 

 

Vi var nesten uslåelige, men bare nesten! ;)

 

 

Lenke til kommentar

Bare flyvende ting trenger SOFLAM for lock med javelin ja.

 

kjøretøy på bakken kan du locke med vanlig, men tar lengre tid enn om de er tagga av SOLLAM og du må ha line of sight på dem. SOFLAM kan du locke på gjennom vegger og slikt.

Takker ;) Kan man spille co op alene? Har bare prøvd med en venn og er på skolen så kan ikke sjekke.

Nei det er skriptet for 2. Du kan derimot kjøre matchmaking på det for å få en random med..

Takker :)

Lenke til kommentar

Ja bør kanskje gjøre det en gang, han var helt syk :p

 

Har ikke hatt så mange kills på metro i retail, men har hatt lignende stats på større baner. Senest i går hadde jeg vel 24/2 i stats på OP Firestorm etter ca. 1/3 av runden. Hadde det ikke vært for at jeg plutselig fant ut at jeg skulle gå apeshit med C4 og sprenge meg selv 10 ganger på rad hadde det vel gått greit.

 

Hadde også noen syke runder på Metro i Betaen som defender med 40-50 kills og 1-2 deaths. Men, man holder det ikke gående slik 10 runder på rad :p

Endret av Feh
Lenke til kommentar

Det er faktisk slik at dersom man ramler ut i løpet av en runde, teller ikke score man har fått? Jeg blir så eitrende forbanna hver gang jeg virkelig spiller som en helt..for og så bli timet ut fra serveren. Det er så opplagt at jeg nesten må le :p Og den kilcammen må de kunne gjøre noe med, hater å bli tvunget å se på den.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Hvis du er squad leader så bare sikter du inn på objekt feks: A så vil du se at ikonet A blir litt anderledes, eller noe slikt.

Samme knapp som spotter.

 

Hvilken knapp bruker man til spotting?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165

Hvis du er squad leader så bare sikter du inn på objekt feks: A så vil du se at ikonet A blir litt anderledes, eller noe slikt.

Samme knapp som spotter.

 

Hvilken knapp bruker man til spotting?

q

Lenke til kommentar

Jeg må si meg imponert over enkelte spillere, hvis de ikke cheater er det nesten skremmende..

 

post-106430-0-38040400-1320844460_thumb.jpg

 

Her var jeg nest best, men sjekk K/D på han beste.. dette på metroen.. han hadde det hver jævla runda omtrent. Fyren har S/M på 983. Skjønner ikke hvordan noen kan klare det på verken metroen eller andre baner..

 

Er en del ganger jeg sjekker K/D ratio til folk ved å legge sammen antall deaths på det motsatte laget, og mange ganger stemmer det rett og slett ikke.

Jeg skjønner at hvis man resser andre så blir det "en kansellert death", men hvis en fyr har drept 90 + stykker, og antall deaths på det andre laget ikke overstiger f.eks 30-40, da blir det litt mistenkelig, ihvertfall med tanke på at resten på laget til fyren med 90 kills også må ha hatt et par kills i ny og ne.

 

Men for all del, er jo mange gode taktikere/spillere/fjomper der ute.

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...