Nerowulf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvordan spiller dere? I en klan, med venner eller bare aleine? Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg er i platoon med en del kompiser som jeg spiller mye med. Har så mange spillekompiser at jeg sjelden spiller alene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Venner eller alene. Har blitt mer eller mindre "avhenging" av teamwork etter at vi i gjengen startet med coms via skype i BC2. Blir litt traust å spille alene med folk du ikke kjenner da. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Merker det utrolig godt på statsen ja når jeg spiller med 1-2 kompiser over skype kontra når jeg spiller alene. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg får som regel flere kills når jeg spiller solo inf., men mye flere poeng når jeg spiller sammen med venner. Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Har selv begynt å spille mer og mer med folk over Skype. I starten førte det til at jeg presterte dårligere. Men nå som jeg har blitt vandt med å kommunisere samtidig som jeg spiller, har jeg blitt til en bedre spiller. Lenke til kommentar
pxK Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvordan spiller dere? I en klan, med venner eller bare aleine? Med venner. Synes det blir ganske kjedelig å spille solo. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvordan spiller dere? I en klan, med venner eller bare aleine? Med venner. Synes det blir ganske kjedelig å spille solo. BF er generelt et kjedelig solo spill, spør du meg. Krever langt mer lagarbeid kontra CoD for å spille spillet slik det er ment å bli spilt( :!: ?). Sikkert å banne i kirka, men vist jeg skal spille alene i flere timer, foretrekker jeg helst CoD-serien. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Slutt å cheate folkens, kommunisere over multiplayer er ren cheat. Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Hvilke class foretrekker dere? Jeg har så og si kun spilt support, men har vel 4000 pts på recon. Support er helt klart morsomst etter min mening. Slutt å cheate folkens, kommunisere over multiplayer er ren cheat. Haha seriøst? Det er jo MENINGEN å kommunisere med laget.. Endret 9. november 2011 av Br0dskive Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Slutt å cheate folkens, kommunisere over multiplayer er ren cheat. Om vi bruker skype eller voice chatten i battlelog er vel ett fett? Endret 9. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Liker de fleste classer. Bytter som regel etter hvordan situasjonen er. Men måtte jeg ha valgt én klasse, så hadde det nok vært Engineer. Har et bra gevær. Kan skyte fiendlige kjøretøy, samt reparere sine egne. Minst nyttige klassen for min del er Recon. Men kan være effektiv når jeg får brukt den riktig. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg har ca 65% Engineer, 25% Assault/medic og resten Support. Spiller dog utelukkende Conquest og syns support er vanskelig da det er for mye kjøretøy o.l. Ja, den har C4, men rpg er mye mer anvendelig syns jeg. Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg skal teste et nytt lydkort i morra å se om det faktisk er som flere på diverse forum påstår, at realtek onboard lydkort og punbøster krangler.. Husk at du må deaktivere onboard lydkortet i bios først. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Ja, men gud hvor god følelse det er å få sprengt en tank med 2 stk inni med C4. Føler meg skikkelig helt når jeg klarer det. Og om den er stillestående, så funker mortar greit mot dem også. Endret 9. november 2011 av MrLee 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Minst nyttige klassen for min del er Recon. Men kan være effektiv når jeg får brukt den riktig. Ettersom sniper er blitt såpass ubrukelig er jeg delvis enig, det som dog for meg har vist seg å være effektivt er Recon med f.eks. UMP45 :-) Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Ja, de få tanksa jeg har sprengt med C4 var ganske deilig Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Fordelen med C4 er jo at tanksen blir totalt ødelagt og de inni dør. Med RPG så må du skyte flere ganger, og de inni har sjanse til å komme seg ut, samt reparere. Men RPG har jo den gode funksjonen at man kan skyte fra en mye tryggere plass. C4 må jo helt innpå. Risk vs Reward Endret 9. november 2011 av Nerowulf Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Gullet med C4 i går faktisk. Klarte å snike meg innpå en M1 som stod ute på sletta forran US spawn på casp. Ikke spør hvordan de ikke så meg, jeg forstår det ikke helt selv. Sprengte den med C4 og så brukte jeg vraket av tanken til cover mens jeg rearmet C4 loadouten min og sprang ned til enda en M1 som stoppet opp nesten rett ved siden av og sprengte den også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå