saladin waits for alice Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hmm, får ikke joinet noen servere jeg. Står på loading i all evighet Er det samme hos meg nå også. Merkelige greier. Er bare å åpne oppgavebehandlingen->prosesser->bf3.exe->avslutte oppgave. Prøver du igjen funker det som regel. hehehehe, eh nei. Tok omstart på alt som kan omstartes, funket til slutt, ren tilfeldighet for meg iallefall. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg skal teste et nytt lydkort i morra å se om det faktisk er som flere på diverse forum påstår, at realtek onboard lydkort og punbøster krangler.. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hmm, får ikke joinet noen servere jeg. Står på loading i all evighet Er det samme hos meg nå også. Merkelige greier. Er bare å åpne oppgavebehandlingen->prosesser->bf3.exe->avslutte oppgave. Prøver du igjen funker det som regel. hehehehe, eh nei. Tok omstart på alt som kan omstartes, funket til slutt, ren tilfeldighet for meg iallefall. Loadet ferdig etter 15min her Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Men nå skal jeg sove da @TMK9C Var iallefall det som fikset problemet mitt i bc2, fikk tilfeldig skjermfrys hvor lyden hakket konstant, måtte slå av hver gang. (husk å slå av onboard lyd gjennom device manager!) Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg skal teste et nytt lydkort i morra å se om det faktisk er som flere på diverse forum påstår, at realtek onboard lydkort og punbøster krangler.. Jeg har realtek onboard lyd på både min stasjonære pc, og laptopen. Og spille fungerer fint på begge Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 bf3 er en onde, man blir jo så sykt avhengig Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Haha, bra det ikke bare er meg som fortsatt er våken. Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Pfff, nettopp ferdig etter fire timer spilling. Men ja, må nok dessverre sove nå. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg skal teste et nytt lydkort i morra å se om det faktisk er som flere på diverse forum påstår, at realtek onboard lydkort og punbøster krangler.. Jeg har realtek onboard lyd på både min stasjonære pc, og laptopen. Og spille fungerer fint på begge Er lov å teste... Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 hvis det og spille i fire timer er hardcore Så tenkte jeg bare og nevne når jeg gamet 15 timer bf3 i strekk non-stop. Det var rimelig hardcore det! Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Vel...hardcore og hardcore...mulig mer tragisk enn noe annet. 3 Lenke til kommentar
dTd Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg skal teste et nytt lydkort i morra å se om det faktisk er som flere på diverse forum påstår, at realtek onboard lydkort og punbøster krangler.. Jeg har realtek onboard lyd på både min stasjonære pc, og laptopen. Og spille fungerer fint på begge Er lov å teste... Jo selvfølgelig Og siden jeg ikke har problemet har jeg ikke googlet det, dermed basert på mine erfaringer så virker det ikke som om realtek er synderen Men selvfølgelig, finnes jo en del forskjellige realtek kort sikkert også. Lenke til kommentar
frds Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 bf3 er en onde, man blir jo så sykt avhengig Så sykt og det 1 Lenke til kommentar
Br0dskive Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Jeg skal teste et nytt lydkort i morra å se om det faktisk er som flere på diverse forum påstår, at realtek onboard lydkort og punbøster krangler.. Jeg har realtek onboard lyd på både min stasjonære pc, og laptopen. Og spille fungerer fint på begge Er lov å teste... Jeg har også lydproblemer, men har allerede prøvd med et eksternt lydkort. No go... Lenke til kommentar
JayMK93 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=NiZz0ygyZ0A WARNING: Console AIM, irritasjon kan lett oppstå. Hvordan kan han spille karkand nå? Kommer jo ikke ut før i december. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hvordan kan han spille karkand nå? Kommer jo ikke ut før i december. Ser ut som det er en beta event eller noe slikt, hvis du ser på nickene til folkene som spiller. Lenke til kommentar
hightow Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) ^^ Testing-testing 1-2-3. Du ser det også på navnene de har brukt. Edit: Karnøfled Endret 9. november 2011 av hightow Lenke til kommentar
Kristo95 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) har snart 40 timer nå. Og det blir bare bedre og bedre... I'm Lovin' it Endret 9. november 2011 av Kristo95 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå