Dassen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) For de av dere som liker å pynte på Battlelog profilen deres, så kan man oppdatere veteran statusen sin her. Endret 8. november 2011 av Dassen Lenke til kommentar
Halky Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Og det fungerer dessverre ikke helt som det skal, man får bare lagt inn bf2 og bc spillene. Skal man legge inn BF42-Vietnam osv.. så får man bare opp en feilmelding som aldri ser ut til å bli fikset xD Synd at EA ikke fikser opp dette... Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Og det fungerer dessverre ikke helt som det skal, man får bare lagt inn bf2 og bc spillene. Skal man legge inn BF42-Vietnam osv.. så får man bare opp en feilmelding som aldri ser ut til å bli fikset xD Synd at EA ikke fikser opp dette... Jeg fikk nettopp lagt inn alle spillene. Forsøk igjen litt senere Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Får ikke lagt til BF2 heller jeg, prøvd snart et år. Gidder ikke mer, og er ikke så farlig egentlig. Lenke til kommentar
Halky Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 We are having technical difficulties. Please try again later.<--- Dette er beskjeden jeg bestandig får når jeg prøver og legge til de gamle battlefield spillene mine, og jeg har prøvd lenge og legge dem inn uten hell, same beskjeden hele tiden. Men BF2 fikk jeg lett lagt inn da det er bare og skrive inn navnet på EA nick/kontoen din så du blir funnet i systemet de har. Lenke til kommentar
Hyd Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg fikk heller ikke til det der. Tok kontakt med EA på mail og forklarte at de måtte legge til BC1. De oppgraderte meg med 6 andré spill jeg aldri har testet Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=NiZz0ygyZ0A WARNING: Console AIM, irritasjon kan lett oppstå. Denne duden må lære seg å sikte... Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Må si jeg stadig vekk irriterer meg over hvor mye fienden tåler, spesielt på avstand! Er jo verre en bc2 jo Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) ALTSÅ hvorfor er det ikke UAV og Artillery strike som fra BF2 ???? Hvor er commander funksjonen og GO here, DO this for squad leadern ?? Faen, det er mange bra ting fra bf2 som de har unlatt å bygge videre på!! UAV er vel blitt erstattet med MAV. Det nærmeste du kommer artillery strike må vel være mortar. Hvis du er squad leader så bare sikter du inn på objekt feks: A så vil du se at ikonet A blir litt anderledes, eller noe slikt. Samme knapp som spotter. Endret 8. november 2011 av -Léon- Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hvorfor er det ikke mulig å spille LAN eller kjøre en local server på BF3? Hadde vert kjekt å kunne øvd på ting og tang i fred og ikke irritert andre som spiller. Husker jeg øvde meg på heli/fly i BF2 på slike servere. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bruker kun mort ar når jeg ser fienden bruker den. Så lett å ta de ut. Etter et par kill på samme fyr slutter de å bruke mortar som regel:p Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Fra wikipedia angående RPG brukt mot folk: When deployed against personnel, the warhead can be aimed at a solid surface to detonate, popular choices being trees or buildings. Another option is an indirect method of firing the warhead over the intended target area at ranges of 800–1000 m where the warhead would detonate automatically. More skilled shooters can use the RPG self-destruct feature to make it explode over the enemy at closer range. http://en.wikipedia.org/wiki/Rocket-propelled_grenade Jeg sier ikke mere angående RPG annet enn at det blir brukt mot folk. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hmm, får ikke joinet noen servere jeg. Står på loading i all evighet Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Må si jeg stadig vekk irriterer meg over hvor mye fienden tåler, spesielt på avstand! Er jo verre en bc2 jo Sikte. Hardcore. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Må si jeg stadig vekk irriterer meg over hvor mye fienden tåler, spesielt på avstand! Er jo verre en bc2 jo Syns du? Jeg spilte Hardcore hele tiden på BC2, men i BF3 føler jeg normal er bra nok. Argh, skulle vært mulig med hardcore modus som tillot spotting. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg måtte også spille hardcore i bc2, men ja i BF3, så funker softcore for meg.. Skulle gjerne sett at stridsvogner fikk litt mer skade av 'zookaen min, og at fikserne ikke var så sykt OP Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hmm, får ikke joinet noen servere jeg. Står på loading i all evighet Er det samme hos meg nå også. Merkelige greier. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Hmm, får ikke joinet noen servere jeg. Står på loading i all evighet Er det samme hos meg nå også. Merkelige greier. Er bare å åpne oppgavebehandlingen->prosesser->bf3.exe->avslutte oppgave. Prøver du igjen funker det som regel. Lenke til kommentar
dan83 Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 (endret) Må si jeg stadig vekk irriterer meg over hvor mye fienden tåler, spesielt på avstand! Er jo verre en bc2 jo Sikte. Hardcore. nettopp det jeg gjør, sikter og treffer(kryss), men skal en del slike treff til før fienden er død! Spesielt på avstand som sagt forresten alt for få som spiller hardcore foreløpig, i hvertfall på ps3 Endret 9. november 2011 av dan83 Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 9. november 2011 Del Skrevet 9. november 2011 Må si jeg stadig vekk irriterer meg over hvor mye fienden tåler, spesielt på avstand! Er jo verre en bc2 jo Du må treffe for at de skal dø Ang. RPG mot infanteri så erfarte jeg mer av dette i BC2 enn hva jeg har opplevd i BF3 enn så lenge. Jeg bruker gladelig RPG mot infanteri selv, om de løper bak en vegg for å skjule seg eller står bak traileren på A/B på Caspian i CQ f.eks. Kosekvent bruk av RPG mot infanteri derimot har jeg ikke mye til overs for, selv med min Quake og UT bakgrunn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå