Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og det fungerer dessverre ikke helt som det skal, man får bare lagt inn bf2 og bc spillene. Skal man legge inn BF42-Vietnam osv.. så får man bare opp en feilmelding som aldri ser ut til å bli fikset xD Synd at EA ikke fikser opp dette...

Lenke til kommentar

Og det fungerer dessverre ikke helt som det skal, man får bare lagt inn bf2 og bc spillene. Skal man legge inn BF42-Vietnam osv.. så får man bare opp en feilmelding som aldri ser ut til å bli fikset xD Synd at EA ikke fikser opp dette...

Jeg fikk nettopp lagt inn alle spillene. Forsøk igjen litt senere :thumbup:

Lenke til kommentar

We are having technical difficulties. Please try again later.<--- Dette er beskjeden jeg bestandig får når jeg prøver og legge til de gamle battlefield spillene mine, og jeg har prøvd lenge og legge dem inn uten hell, same beskjeden hele tiden. Men BF2 fikk jeg lett lagt inn da det er bare og skrive inn navnet på EA nick/kontoen din så du blir funnet i systemet de har.

Lenke til kommentar

ALTSÅ hvorfor er det ikke UAV og Artillery strike som fra BF2 ???? Hvor er commander funksjonen og GO here, DO this for squad leadern ??

Faen, det er mange bra ting fra bf2 som de har unlatt å bygge videre på!!

UAV er vel blitt erstattet med MAV.

Det nærmeste du kommer artillery strike må vel være mortar.

Hvis du er squad leader så bare sikter du inn på objekt feks: A så vil du se at ikonet A blir litt anderledes, eller noe slikt.

Samme knapp som spotter.

Endret av -Léon-
Lenke til kommentar

Fra wikipedia angående RPG brukt mot folk:

When deployed against personnel, the warhead can be aimed at a solid surface to detonate, popular choices being trees or buildings. Another option is an indirect method of firing the warhead over the intended target area at ranges of 800–1000 m where the warhead would detonate automatically. More skilled shooters can use the RPG self-destruct feature to make it explode over the enemy at closer range.

http://en.wikipedia.org/wiki/Rocket-propelled_grenade

Jeg sier ikke mere angående RPG annet enn at det blir brukt mot folk.

Lenke til kommentar

Må si jeg stadig vekk irriterer meg over hvor mye fienden tåler, spesielt på avstand! Er jo verre en bc2 jo :(

Sikte. Hardcore.

nettopp det jeg gjør, sikter og treffer(kryss), men skal en del slike treff til før fienden er død! Spesielt på avstand som sagt ;)

forresten alt for få som spiller hardcore foreløpig, i hvertfall på ps3

Endret av dan83
Lenke til kommentar

Må si jeg stadig vekk irriterer meg over hvor mye fienden tåler, spesielt på avstand! Er jo verre en bc2 jo :(

Du må treffe for at de skal dø :tease:

Ang. RPG mot infanteri så erfarte jeg mer av dette i BC2 enn hva jeg har opplevd i BF3 enn så lenge.

Jeg bruker gladelig RPG mot infanteri selv, om de løper bak en vegg for å skjule seg eller står bak traileren på A/B på Caspian i CQ f.eks. Kosekvent bruk av RPG mot infanteri derimot har jeg ikke mye til overs for, selv med min Quake og UT bakgrunn ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...