Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3


Anbefalte innlegg

I BF2 spilte alle de gode pilotene med Joystick, så det er liten tvil om at det fungerer best :) Var få gode piloter som brukte mus / tastatur.

Da må jeg være et av unntakene :p Bruker bare mus/taster i BF2, men har joystick til eventuelt fly simulator osv, men liker ikke å bruke det i et FPS spill som BF. Jeg manøvre kjappere med mus/tast. Er ikke like lett å være pilot og second gunner på en heli med joystick.

 

Eksempel:

http://www.youtube.com/watch?v=117ZFM9bRY8&feature=related

 

Åh! Jeg hadde glemt hvor morsomt det var å solo-helie.. Og hvor sinte folk ble hvis du gjorde det...... + prone hadde jeg helt glemt hvordan så ut :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skjer med sinte folk?

 

Anyway, BF3 er confirmed til å komme ut i November :(((

 

 

I tillegg får de $100 000 000 i markedsføring og har som mål å "vinne" over CoD, tydeligvis: http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=164686

skjønner ikke hvorfor EA driver og maser så jævlig om at bf3 blir bedre enn cod. det vet da alle uansett.

 

Liker ikke at EA har som mål å konkurrere med CoD, i og med at da vil BF3 bli noobified :\

Lenke til kommentar

Vel, se på BC2 kontra Black Ops. Ingen tvil om hvilket spill som a) er morsomst/best/best balansert og b) hvilket spill som er for 13 år gamle noobtubere.

 

Vel, noobs finner man i begge leire, men flest hos CoD tør jeg påstå. Hvis BF3 blir hybriden av BF2 og BC2 (som jeg tror), så kommer BF3 til å gå CoD8 en høy gang, uansett hvem som lager CoD8.

 

En liten detalj som hvertfall for meg bikker vektskåla i Battlefield sin favør er ekte våpenlyder. Man hører at det er en M60 som går av i bakgrunnen, man kjenner igjen lyden av en MG3 (hvertfall gjør jeg det, som har skutt med den fantastisk svære, tunge, grovkalibra klossen), og den deilige lyden av en M24 som fyres av med etterfølgende bolt action er jo også ganske autentisk.

Lenke til kommentar

Lydene i BC2 er i en helt annen liga enn allde de andre skytespillene eg har spillt. Å spille BC2 med sourround er en helt fantastisk opplevelse bare det, og er nesten verdt prisen spillet koster i seg selv. Å gå tilbake å spille COD etter noen timer med BC2, blir en svært steril opplevelse ettersom det føles og høres ut som man går rundt med lekevåpen og løskrutt. :thumbup:

 

True story!

 

Nå ha eg avfyrt svært får våpen i mitt liv, men det Leo_Khenir skriver støtter bare opp min oppfatning av lydbildet i spillet. Det er derfor svær betryggende at det er det samme teamet som står for lydene i BF3.

Endret av Mala
  • Liker 1
Lenke til kommentar

da burde du kanskje slutte så vi slipper så idiotiske kommentarer...

 

 

jeg feks klarer ikke fps på pc men er relativt god på konsoll. er smak og behag

 

 

Idiotisk kommentar? Ingenting er med idiotisk her enn den kommentaren din; "røyket hasj?".

Det er kanskje du som burde slutte med å ta deg nær av alt. Aight? :yes:

 

 

Men jeg håper det blir noen nye vehicle gadgets :new_woot:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Skjer med sinte folk?

 

Anyway, BF3 er confirmed til å komme ut i November :(((

 

 

I tillegg får de $100 000 000 i markedsføring og har som mål å "vinne" over CoD, tydeligvis: http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=164686

skjønner ikke hvorfor EA driver og maser så jævlig om at bf3 blir bedre enn cod. det vet da alle uansett.

 

Fordi de vil ha med seg de "CoD OMFGFTW!" folka

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden snakker han om det her? :p

 

Uansett:

 

DeVore, who was at the event, posted on the Board.ie forums some new information on Battlefield 3. DeVore states that there is regenerating health and no LAN support in Battlefield 3. Dedicated servers will be "like before" meaning you will have to rent from a ranked server provider.

 

It looks awesome. if you could make a game out of Black Hawk Down, it would look like this.

 

So, specific answers. Yes there is an extensive singleplayer campaign. Its developed with the Frostbite2 engine and it was developed for the PC. The xbox version has been scrunched down. In fact one of the techs was telling me that when they first tried it on 360, it would barely render a single player object before optimization. Snipers are in it but i didnt get to see any play as them.

 

There is regenerating health like Halo.

 

Here's the shocker.... no dedicated LAN support. The lan has to have connection out to the interweb. He said would you be able to rent dedicated servers, "like before" ... which i hope makes sense to you.

 

I asked about commander mode and they all clammed up and wouldnt say anything. I doubt you will see it as one head guy did say "it was only 2 out of 128 people, its a lot of work for that"... but i expect some new tactical and strategic elements to MP because there was something they weren't telling us.

 

They wouldn't say a lot about MP and certainly wouldn't answer questions about mods squads, mostly they wanted to show off the pretty pictures which were... in fairness... pretty.

 

There was one thing I loved, their destruction physics are amazing, you can tear down a 5 story hotel to the ground, to rubble, or you can blow about a 1/6th of a breeze block away from a wall to get a shot or to reveal an enemy in cover.

 

Og mer info vil komme!

 

http://planetbattlefield.gamespy.com/fullstory.php?id=164696

Endret av Tecfan
Lenke til kommentar

Det blir coop, om det blir SP eller multiplayer vet vi ikke.

 

Regenerating health? Really? Mister ikke håpet ennå, men dette begynner å ligne mer og mer på Op. Flashpoint Dragon Rising... Hype hype hype, før de så kommer med alt som ikke vil være i spillet, og så går de lenger og lenger fra det det i utgangspunket skulle bli...

BS!

Jaja, vi får håpe på noen gode nyheter snart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...