Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det feigeste som oppstår i BF og veldig mange andre spill er konstant spamming av RPG mot folk. Man skal ikke bruke RPG i trange ganger og over store sletter fordi det skaper en lett kill. Den ENESTE grunnen til at det brukes mot folk er fordi det gir en veldig lett kill.

Wat?

Blir litt for dumt med masse slike regler synes jeg, er ikke det med på å ødelegge stemningen? Litt derfor det er deilig med konsoll.

Jeg kan fint bruke RPG mot folk uten at jeg føler det blir feigt, men da helst etter jeg har gått tom for ammo og jeg ser fyren løper bak en vegg/gjemmer seg bak en vegg o.l... Løper man rundt med RPG som primary på Bhazar derimot = Please drep deg selv IRL.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

RPG mot infanteri, overdreven bruk av granatkaster og slike ting bryr jeg meg fint lite om. Det er virkelig ikke et så stort problem som enkelte vil ha det til.

• Liker 8
Lenke til kommentar

Det har lite med saken å gjøre. Hva er forskjellen spurte jeg om ikke hva som var en vanesak, og ikke.

Forskjellen? Om jeg går med C4 mot en person så må jeg faktisk gå bort til personen, slippe C4'en og deretter detonere den når jeg er på trygg avstand. En anen ting er at jeg ikke bruker C4 mot personer og heller ikke en bil med C4 mot personer. Når man går med RPG har man like kjapp reaksjon og man gjør like lite som et vanlig skudd for en diger eksplosjon som kan da ut 20 fiender om man vil. Om du da ser sammenhengen min i det jeg har sagt nå og tidliglere burde du ha forstått forskjellen. Om ikke foreslår jeg at du leser igjennom en gang til. Det med vanesak kommer jo også inn. Jeg har ikke til vane og bruke C4 uansett hvordan det står til mot personer. En engineer vil som oftest bytte til RPG isteden for piston når han ikke har mer ammo i hovedvåpnet. Noe som blir feil og ekstremt feigt i en kamp situasjon.

BTW, jeg startet ikke denne diskusjonen. Det stod nok noen andre bak. Jeg bare forteller mine meninger om dette. Er også ganske lei av og forklare samme ting 10 ganger om igjen da det burde bli forstått førstegangen. Folk har en ekstrem trang til å kverulere mer enn satan selv. Da kommer dette med RPG mot infantry delen inn. "Kan vi ikke bruke C4 da eller?", "Blir jo banna uansett hva jeg gjør" og "Du brukte det selv. HYKLERFAEN!". Det er jammen ikke lett og holde styr på all dritten folk slenger om enkelte regler jeg setter på. Om folk vil kan jeg sette F4A og kjøre en fuckings MW2 rapefest på serveren. Om det hjelper på situasjonen.

Det feigeste som oppstår i BF og veldig mange andre spill er konstant spamming av RPG mot folk. Man skal ikke bruke RPG i trange ganger og over store sletter fordi det skaper en lett kill. Den ENESTE grunnen til at det brukes mot folk er fordi det gir en veldig lett kill.

Wat?

Blir litt for dumt med masse slike regler synes jeg, er ikke det med på å ødelegge stemningen? Litt derfor det er deilig med konsoll.

Jeg kan fint bruke RPG mot folk uten at jeg føler det blir feigt, men da helst etter jeg har gått tom for ammo og jeg ser fyren løper bak en vegg/gjemmer seg bak en vegg o.l... Løper man rundt med RPG som primary på Bhazar derimot = Please drep deg selv IRL.

Det er ekstremt lett og skyte folk med RPG over store sletter. Om du hadde fulgt med på alt jeg sa ville du skjønt hva jeg mente. Hinter til det jeg sa før i innlegget.

Lenke til kommentar

<snip>

Et så langt svar uten å faktisk svare direkte på spørsmålet mitt. attpåtil ber du meg om å lese innleggene dine om det var noe jeg ikke forstod..

Mitt spørsmål var enkelt og greit dette:

Og forskjellen på å kjøre en bil fylt med C4 inn i en vegg mot å skyte en rakket inn i en vegg er?

For å svare selv. Den eneste forskjellen er at du må trykke en knapp ekstra for å fyre av C4. Med mindre den eksploderer i det du kræsjer da.

Så det å mene RPG horeri er feigt å drive med, for så å poste en film hvor du driver med samme dritten.. Ja, jeg har ikke ord på hvor dumt jeg synes det virker.

Endret av Hansien
  • Liker 1
Lenke til kommentar

<snip>

Et så langt svar uten å faktisk svare direkte på spørsmålet mitt. attpåtil ber du meg om å lese innleggene dine om det var noe jeg ikke forstod..

Mitt spørsmål var enkelt og greit dette:

Og forskjellen på å kjøre en bil fylt med C4 inn i en vegg mot å skyte en rakket inn i en vegg er?

For å svare selv. Den eneste forskjellen er at du må trykke en knapp ekstra for å fyre av C4. Med mindre den eksploderer i det du kræsjer da.

Så det å mene RPG horeri er feigt å drive med, for så å poste en film hvor du driver med samme dritten.. Ja, jeg har ikke ord på hvor dumt jeg synes det virker.

Så du i det hele tatt videon min? Jeg forklarte forskjellen mellom og bruke C4 og RPG's. Kan jo returnere den og si jeg ikke har ord tilbake på hva jeg skal svare nå. Det var ikke samme dritten og kanskje revurder ting du sier når du ikke har gjort noen bedre jobb i å følge med enn andre.

Jeg blir så grenseløst irritert når folk bare poster og poster. De tar aldri feil og jeg kan egentlig la diskusjonen ligge her. Det er som med broren min når det kommer til diskusjoner. Kan aldri ta helt feil og må alltid ha noen prosent riktig. Så ta en titt på videon om igjen og se hva jeg gjorde. Langt i fra å kjøre en bil med C4 mot verken folk eller en vegg.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

I krig og kjærlighet er alt lov. Er det mulig, er det lov.

Jeg har mange ganger fulllastet en jeep med C4 for å så bare kjøre den rett i en tank, og sprenge den. Denne ideen er tatt ifra SP-kampanjen der vi kjører tank. RPG, C4, smoke er våpen som kan brukes til å drepe, å forby er som om offeret skal fortelle drapsmannen å ikke drepe ham med skrujern, fordi skrujern ikke er designet for formålet.

Endret av Greddi
  • Liker 2
Lenke til kommentar

I krig er faktisk ikke alt lovlig. Det er derfor vi har blant annet Geneve-konvensjonen.

Helt enig med dette. Våpen er bare verktøy for å få utført jobben.

Om du bruker RPG eller rifle til å skyte folk med er opp til deg selv og hva som passer i situasjonen. Jeg bruker det som gir størst sjanse for å drepe fiendene før han dreper meg.

På seine crossing synes jeg at mortar er sinnsykt irriterende siden jeg blir drept av det hele tiden der.. bør det bli ulovlig å bruke dette og? Hvorfor er det mer sturent med mortar fremfor RPG?

mvh Inge L

Lenke til kommentar

Jeg blir bare mer og mer irritert når jeg leser her. Orker ikke forklare 10 nye personer hele tiden hvordan det fungerer. Tenk LITT selv på hva en RPG er laget for i forhold til andre ting. TENK TENK TENK. Logger meg ut for i kveld. Blir bare mer irritert og kommer snart til å klikke helt på folk som skal kverulere hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...