saladin waits for alice Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 "Do it or else your gay!" Er jeg hetero nå? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 http://www.youtube.com/watch?v=fAohYJPrzcY& 4 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hmm, er det mulig å gjøre at din "soldier" har et annet navn enn din orign/EA master account har? Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 So true! Hmm, er det mulig å gjøre at din "soldier" har et annet navn enn din orign/EA master account har? Nei, men du kan endre på origin brukernavnet. Da vil soldaten din sitt navn og endre seg =) Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hahaha på Metro mappen når man stormer framover i tunnelen der og må forsvare ''They keep coming like niggas at Kentucky Fried Chicken '' Halve ingame chaten gikk bananas. Kan si brus spruten stod da ja 4 Lenke til kommentar
vingebil Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 So true! Hmm, er det mulig å gjøre at din "soldier" har et annet navn enn din orign/EA master account har? Nei, men du kan endre på origin brukernavnet. Da vil soldaten din sitt navn og endre seg =) Eineste eg ser eg kan endre på origin er fornavn og etternavn? :S Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 So true! Hmm, er det mulig å gjøre at din "soldier" har et annet navn enn din orign/EA master account har? Nei, men du kan endre på origin brukernavnet. Da vil soldaten din sitt navn og endre seg =) Eineste eg ser eg kan endre på origin er fornavn og etternavn? :S http://www.origin.com/no/change-id Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 So true! Hmm, er det mulig å gjøre at din "soldier" har et annet navn enn din orign/EA master account har? Nei, men du kan endre på origin brukernavnet. Da vil soldaten din sitt navn og endre seg =) De ti latter ikke tegnet > og <, skuff! Gjorde det fint i BC2 Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det er Xbox 360 sin skyld at dette spillet ikke er større. Den konsollen har holdt tilbake utviklingen på multi spill hele tiden for PS3. Battlefield 3 skulle bare vært utgitt til PC Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dette spillet er jo portet til Xbox/Ps3, ikke motsatt, så nada problemos. Lenke til kommentar
greenman Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 So true! Hmm, er det mulig å gjøre at din "soldier" har et annet navn enn din orign/EA master account har? Nei, men du kan endre på origin brukernavnet. Da vil soldaten din sitt navn og endre seg =) De ti latter ikke tegnet > og <, skuff! Gjorde det fint i BC2 Det går med _ og - da. Tror kanskje "|" også går.. mener jeg har sett noen med det. Lenke til kommentar
cfg Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dette spillet er jo portet til Xbox/Ps3, ikke motsatt, så nada problemos. Tja, de endret hovedplatform sent i utviklingsfasen for å få ferdigstilt spillet fortest mulig. Lenke til kommentar
aGal Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?v=hqSKAmFFuOI&feature=channel_video_title Endret 8. november 2011 av aGal 1 Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 So true! Hmm, er det mulig å gjøre at din "soldier" har et annet navn enn din orign/EA master account har? Nei, men du kan endre på origin brukernavnet. Da vil soldaten din sitt navn og endre seg =) De ti latter ikke tegnet > og <, skuff! Gjorde det fint i BC2 Det går med _ og - da. Tror kanskje "|" også går.. mener jeg har sett noen med det. Vet du om noen alternativer til <3? Lenke til kommentar
Beyma Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Snipere er jo ubrukelige i BF3, må treffe hodet ellers så er skuddene verdiløse. Er ikke akuratt lett å treffe headshot på lange avstander. 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Snipere er jo ubrukelige i BF3, må treffe hodet ellers så er skuddene verdiløse. Er ikke akuratt lett å treffe headshot på lange avstander. Er ikke meninga at du skal skyte over lange avstander. +\- 200meter er normalt og ofte enda nærmere enn det. Da skal det ikke mye til for en headshot. Eventuelt skadeskyte en fyr så resten av teamet kan ta han ned lettere. Lenke til kommentar
salamishit Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Snipere er jo ubrukelige i BF3, må treffe hodet ellers så er skuddene verdiløse. Er ikke akuratt lett å treffe headshot på lange avstander. Nettopp Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Tidenes cheater? http://battlelog.battlefield.com/bf3/battlereport/show/3843818/1/188761414/ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Dessuten heter det Recon og ikke Sniper, såeh, selve rekognoseringen er en stor del av klassen. Sette ut beacons, motion sensors, spotte fra MAV, designate targets, i tillegg til å snipe selvsagt. Lenke til kommentar
Takkformeg Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg får mer poeng av spotting og hjelping av lagkamerater enn jeg får for kills, når jeg er sniper.. jeg mener recon =P Jeg holder meg litt i bakgrunnen og skadeskyter folk som er på vei mot lagkompiser, så fullfører somregel de jobben, så blir endel assists Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå