Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

So true!

Hmm, er det mulig å gjøre at din "soldier" har et annet navn enn din orign/EA master account har?

Nei, men du kan endre på origin brukernavnet. Da vil soldaten din sitt navn og endre seg =)

Eineste eg ser eg kan endre på origin er fornavn og etternavn? :S

Lenke til kommentar

So true!

Hmm, er det mulig å gjøre at din "soldier" har et annet navn enn din orign/EA master account har?

Nei, men du kan endre på origin brukernavnet. Da vil soldaten din sitt navn og endre seg =)

De ti latter ikke tegnet > og <, skuff!

Gjorde det fint i BC2 :(

Det går med _ og - da. Tror kanskje "|" også går.. mener jeg har sett noen med det.

Lenke til kommentar

So true!

De ti latter ikke tegnet > og <, skuff!

Gjorde det fint i BC2 :(

Det går med _ og - da. Tror kanskje "|" også går.. mener jeg har sett noen med det.

Vet du om noen alternativer til <3?

Lenke til kommentar

Snipere er jo ubrukelige i BF3, må treffe hodet ellers så er skuddene verdiløse. Er ikke akuratt lett å treffe headshot på lange avstander.

Er ikke meninga at du skal skyte over lange avstander. +\- 200meter er normalt og ofte enda nærmere enn det. Da skal det ikke mye til for en headshot. Eventuelt skadeskyte en fyr så resten av teamet kan ta han ned lettere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...