Mr. A Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Eventuelt bruk Teamspeak 3. Mere eller mindre det samme som Mumble, men jeg synes det er hakket bedre. Sikkert Er selv med i en klan som rekruterer for tiden. Hovedsakelig norske folk, men noen utlendinger (svensker og engelskmenn). Er hovedsakelig en koseklan. Men er såpass seriøse at vi har treninger, samt diskuterer taktikk m.m. Man må være over 16 år, og ha respekt for andre. http://lsaklan.enjin.com/recruitment Blir gjerne med når jeg får pc'en min tilbake. Har tilgang til Teamspeak 3 server som kan brukes. Endret 8. november 2011 av Mr. A Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Lenge etterlengtet update for min del. Kilde: Battlefieldo 4 Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Lenge etterlengtet update for min del. Kilde: Battlefieldo Takk gud for det! Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det der med Skill stat'en på battlelog lurer jeg også på. Fikk meg en 414 meters headshot som sniper nå Godt fornøyd med det iom. at jeg ikke har snipa veldig mye i BF3 enda. Har hørt rykter om folk som har headshots på rundt 1000m, respekt! Longest headshot lKeVtel - 2930.85m Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Lenge etterlengtet update for min del. Kilde: Battlefieldo Herlig! Skapt mye irritasjon. Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jepp. I dagslys skal ikke en lommelykt være så forbanna sterk Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det der med Skill stat'en på battlelog lurer jeg også på. Fikk meg en 414 meters headshot som sniper nå Godt fornøyd med det iom. at jeg ikke har snipa veldig mye i BF3 enda. Har hørt rykter om folk som har headshots på rundt 1000m, respekt! Longest headshot lKeVtel - 2930.85m Kan umulig være legit. De kjente sikkert hverandre og stod helt stille. 414 m er imponerende Lenke til kommentar
FrustoL Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Det der med Skill stat'en på battlelog lurer jeg også på. Fikk meg en 414 meters headshot som sniper nå Godt fornøyd med det iom. at jeg ikke har snipa veldig mye i BF3 enda. Har hørt rykter om folk som har headshots på rundt 1000m, respekt! Longest headshot lKeVtel - 2930.85m Kan umulig være legit. De kjente sikkert hverandre og stod helt stille. 414 m er imponerende Ja seff, er jo på vær sin side av mappet Lenke til kommentar
Lami Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Hæ ? Når jeg søker på custom servere hvor man kan filtrere valgene så krysser jeg av på Punkbuster. Er ikke det for å hindre Cheatere da NÅ MÅ DU FORKLARE DEG MANNEN Når man skal snipe ''og holde pusten med CTRL hvordan i svarte skal man gjøre det når man Croucher med SHIFT ? Ikke noe særlig å holde ned begge de Man skal da ha PÅ Punkbuster når man skal velge server ??? ER ikke hensikten med punkbuster å forhindre cheatere. Skjønner ikke hva LAMI snakker om Du trykker en gang på punkbuster, og du får et sånn huke merke, da er punkbuster på. Trykk en gang til og du får ett kryss, da er pb av. Problemet mitt er at jeg må ha punkbuster av (altså sånn at det står et kryss på pb), fordi hvis jeg spiller med punkbæsj på (huk), så fryser/bluescreen'er PCen min. Dessverre, derfor er det sånn at det er flere cheatere på servere med punkbæsj av, og ja, punkbuster skal hindre cheatere. Hehhe xD Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Er det bare meg, eller virker servere som om de har mindre spillere nå, etter at MW3 kom ut? Lenke til kommentar
Nerowulf Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Blir litt spennende å se hvordan Battlefield 3 blir å spille nå, nå som det har kommet ut et visst annet spill. Se om det er noen som detter av. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bare bra at det har kommet en ruke av et spill nå, da trekker de plagsomme fluene mot den virkelige dritten. 7 Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) Er det bare meg, eller virker servere som om de har mindre spillere nå, etter at MW3 kom ut? Det har jeg håpet på. Håper det ikke bare er mens folk blåser gjennom SP campaign. Endret 8. november 2011 av MrLee Lenke til kommentar
MyNameIs? Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Egentlig litt bra det ! Tipper det er COD, de skjønner ikke at man skal vente på folk hvis man har en ledig plass i et vehicle! Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bare bra at det har kommet en ruke av et spill nå, da trekker de plagsomme fluene mot den virkelige dritten. Haha! Well said! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Noen som har unlocka Laser guided missile på Jet enda? Er selv på 15000 points nå ca og gleder meg som en unge. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 (endret) http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=FV4LDCgWMdI Endret 8. november 2011 av vesleengen Lenke til kommentar
MKej Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Noen som joiner Diskusjon serveren nå ? Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Bare bra at det har kommet en ruke av et spill nå, da trekker de plagsomme fluene mot den virkelige dritten. MW3 er ikke et dårlig spill i seg selv, det er faktisk nesten perfekt om man skal vurdere selve spillet. Det som er irriterende er hvor mange som gidder å kjøpe en rehash av et spill som kom ut i 2007 med 99.9% likt gameplay og ingen nevneverdige innovasjoner eller forbedringer. http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=FV4LDCgWMdI I am one with my sniper rifle.Every sense is heightened Lo godt da jeg så den Lenke til kommentar
Centy88 Skrevet 8. november 2011 Del Skrevet 8. november 2011 Jeg er nok bedre en de fleste her i dette spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå