Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Eventuelt bruk Teamspeak 3. Mere eller mindre det samme som Mumble, men jeg synes det er hakket bedre.

Sikkert :p Er selv med i en klan som rekruterer for tiden. Hovedsakelig norske folk, men noen utlendinger (svensker og engelskmenn). Er hovedsakelig en koseklan. Men er såpass seriøse at vi har treninger, samt diskuterer taktikk m.m.

Man må være over 16 år, og ha respekt for andre.

http://lsaklan.enjin.com/recruitment

Blir gjerne med når jeg får pc'en min tilbake. Har tilgang til Teamspeak 3 server som kan brukes.

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der med Skill stat'en på battlelog lurer jeg også på.

Fikk meg en 414 meters headshot som sniper nå :D Godt fornøyd med det iom. at jeg ikke har snipa veldig mye i BF3 enda. Har hørt rykter om folk som har headshots på rundt 1000m, respekt! :p

Longest headshot

lKeVtel - 2930.85m

Lenke til kommentar

Fikk meg en 414 meters headshot som sniper nå :D Godt fornøyd med det iom. at jeg ikke har snipa veldig mye i BF3 enda. Har hørt rykter om folk som har headshots på rundt 1000m, respekt! :p

Longest headshot

lKeVtel - 2930.85m

Kan umulig være legit. De kjente sikkert hverandre og stod helt stille. 414 m er imponerende ;)

Lenke til kommentar

Longest headshot

lKeVtel - 2930.85m

Kan umulig være legit. De kjente sikkert hverandre og stod helt stille. 414 m er imponerende ;)

Ja seff, er jo på vær sin side av mappet :p

Lenke til kommentar

Hæ ? Når jeg søker på custom servere hvor man kan filtrere valgene så krysser jeg av på Punkbuster. Er ikke det for å hindre Cheatere da

NÅ MÅ DU FORKLARE DEG MANNEN

Når man skal snipe ''og holde pusten med CTRL hvordan i svarte skal man gjøre det når man Croucher med SHIFT ? Ikke noe særlig å holde ned begge de

Man skal da ha PÅ Punkbuster når man skal velge server ??? ER ikke hensikten med punkbuster å forhindre cheatere. Skjønner ikke hva LAMI snakker om

Du trykker en gang på punkbuster, og du får et sånn huke merke, da er punkbuster på. Trykk en gang til og du får ett kryss, da er pb av.

Problemet mitt er at jeg må ha punkbuster av (altså sånn at det står et kryss på pb), fordi hvis jeg spiller med punkbæsj på (huk), så fryser/bluescreen'er PCen min. Dessverre, derfor er det sånn at det er flere cheatere på servere med punkbæsj av, og ja, punkbuster skal hindre cheatere.

Hehhe xD

Lenke til kommentar

Bare bra at det har kommet en ruke av et spill nå, da trekker de plagsomme fluene mot den virkelige dritten.

MW3 er ikke et dårlig spill i seg selv, det er faktisk nesten perfekt om man skal vurdere selve spillet.

Det som er irriterende er hvor mange som gidder å kjøpe en rehash av et spill som kom ut i 2007 med 99.9% likt gameplay og ingen nevneverdige innovasjoner eller forbedringer.

I am one with my sniper rifle.

Every sense is heightened

Lo godt da jeg så den :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...