Gå til innhold

Diskusjon om Battlefield 3

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Integrert i HK, kontra ett dedikert innstikkskort...Men om dette blir mer hardware retta, så blir vel postene slettet :p

Er det bare jeg som foretrekker startvåpnene? Muligens med unntak av IAR 27 og RPK74m og AK-74SU så føler jeg at startvåpnene er mest digg.

Lenke til kommentar

Ja jeg gleder meg til å få unlocket siste på engi, å kunne bruke M4A1 hele tiden :D

Forøvrig meget mystisk at de ikke har klart å rette opp typo'ene på M16A4 og M4 unlockene enda. De visste jo om dem for lenge siden, lenge før launch. Og hvor mye kode kan det være å rette på egentlig?

Endret av MrLee
Lenke til kommentar

Ja jeg gleder meg til å få unlocket siste på engi, å kunne bruke M4A1 hele tiden :D

Forøvrig meget mystisk at de ikke har klart å rette opp typo'ene på M16A4 og M4 unlockene enda. De visste jo om dem for lenge siden, lenge før launch. Og hvor mye kode kan det være å rette på egentlig?

De klarte jo ikke å fikse M1 Garand + Medal greiene i BC2 på minst et år (har dog ikke sjekket om det har løst seg nå), så det er vel i grunn ingen overraskelse dersom DICE ikke fikser slike enkle ting.

Lenke til kommentar

Jeg har G36C, men vet ikke helt hva jeg skal si .. Fikk den rett før jeg la meg i går kveld, kan si att siktet på våpenet dekker 50% av skjermen hvertfall.

Har fått G36c selv, men har ikke fått brukt det enda. Hadde noe ala samme følelse da jeg fikk Scar-H, men det forbedret seg betraktelig når jeg fikk på et bedre sikte.

Lenke til kommentar

Veldig irriterende at man ikke kan joine et bra lag. Rundt 99% av gangene jeg joiner et game, så ender jeg opp på et elendig lag.

Sjæl. Noen ganger kan jeg få de utroligste scores, tar over sinnsykt mange flagg eller mcoms, men laget mitt er en gjeng hengerumper. Det er vel hovedårsaken til at jeg har 0.8 i win/lose ratio og 1.6 i kill/death ratio

Langsiktig sett vil du ha 1.0 win/loss-ratio om du er en gjennomsnittlig god spiller. Der "god" defineres hvor mye du birdrar til at teamet vinner. Langsiktig sett vil ikke din 50/50 risiko for å havne på det "dårlige" laget utgjøre stor forskjell på ratioen din, det er her din egen prestasjon kommer inn. Om du har 0.8 etter 200 kamper er det du som er en under gjennomsnittet.

Haha, hvordan har du kommet fram til det? Kompisen min har over 1.5 i w/l ratio og det eneste han har gjort er å snipe. Altså går det veldig lite i mcom-armering og flaggovertaking.

Den teorien der er bs, det handler om flaks.

Ja, flaks er en faktor. Dette er rimelig simpel sannsynlighet.

Sjansen for at du havner på det tapende laget er 0.5. Selv om du er uheldig og får en streak på 6-7 vil det fortsatt i det lange løp ende opp med 1.0 win/loss ratio, ettersom at du, for å ta et eksempel, 1000 ganger gjennomfører noe som har 50% sannsynlighet for suksess. Win/loss-ratio vil da uansett være tilnærmet lik 1.0 dersom du er gjennomsnittlig.

Men det er her ditt eget bidrag teller. Selv om du er vanvittig god vil du fortsatt tape, men i det lange løp vil du tape mindre. Å konkludere med at noen er dårlige fordi de har 0.8 win/loss-ratio etter 10 kamper blir unøyaktig. Men om en har 0.8 win/loss-ratio etter 1000 kamper er man dårligere en snittet.

Det er ikke "min teori", det er grunnleggende sannsynlighetsregning.

Det blir ikke riktig å si, da det er flere faktorer som kan spille inn i dette tilfellet. Da må du regne med sannsynligheten for at folk er AFK, leaver eller at jeg automatisk blir satt over på det motsatte lag

Lenke til kommentar

Jeg har G36C, men vet ikke helt hva jeg skal si .. Fikk den rett før jeg la meg i går kveld, kan si att siktet på våpenet dekker 50% av skjermen hvertfall.

Det er det våpenet jeg har mest kills med, meget godt å bruke spør du meg. Med ir sikte, lyddemper og grip.

Lenke til kommentar

Det er det våpenet jeg har mest kills med, meget godt å bruke spør du meg. Med ir sikte, lyddemper og grip.

Hvilket som helst våpen er bra med IRNV sikte .. :)

Lenke til kommentar

Jeg spilte på Conquest Metro hvor jeg sa til laget at det var viktigere å ta midtflagget, B, enn å ta det første flagget.. Bare løpe forbi det og ta det senere liksom.

Hvor han svarte: Nei, vi må ha 2 flagg for å vinne uansett.

Får lyst til å rive meg i håret noen ganger. Folk tenker virkelig ikke.

• Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...